Hoofdstuk 14

59 6 5
                                    

Dani's POV
"Dat is nou precies het probleem.Wat als hij mij leuk vindt.Wat als hij mij gaat vragen.Wat als-" ratelt ze aan een stuk door en ik houd haar dan bij haar schouders vast en schud haar heen en weer. "Doe eens rustig!" zeg ik terwijl ik dit doe. "En wat als hij je vraagt...wat is dan het ergste dat kan gebeuren?" vraag ik haar verward. "Nou,ik vind mezelf gewoon te jong en trouwens ik heb nog geen zin in een relatie ofzo iets." zegt ze schouderophalend.
"Lauren dit komt uit de grond van mijn hart als ik zeg-" en toen viel er iets op de grond. "Oops!"hoor ik een van de jongens zeggen. "Wth waren jullie ons aan het afluisteren!" Roep ik. "Shitshitshit..."zegt Lauren zacht. "Uhm nou uhm nee we uhm waren jullie niet aan het afluisteren, dat gaat ook moeilijk als jullie een andere taal praten." Zegt Brandon. "Dus jullie probeerden ons toch wel af te luisteren?" Vraag ik een beetje geïrriteerd.... Owh fijn en nu is het opeens stil. (A/N #Inspirationless😬😭)
"Okey weetje laat maar zitten ik heb geen zin in stiltes en al die shizzle" zeg ik dan tenslotte. "Enn wat nu dan?" Vraagt Thomas. "STAR WARS KIJKENNNNN" schreeuwen Lauren en ik. "Wathefrick" zeggen we weer. "Dit is echt eng." "Stop nu maar" "Laten we gewo-" en ik zette mijn hand voor haar mond omdat we al genoeg hadden gezegd en de jongens waren toch al gestopt met luisteren want ze keken de hele tijd naar hun telefoon. "We kunnen ook gewoon een bak ijskoud water over hun heen gooien", giecheld Lauren. En ik knik van ja.
- Ik sta achter de jongens terwijl Lauren aan het filmen is. "3...2...1..." SPLASH!!! "WTF DANI IK PAK JE WEL TERUG", roept Brandon en tilt mij op. En Thomas doet hetzelfde bij Lauren. "Heyy laat ons losss wat gaan jullie doen" schreeuwt Lauren. "Daar komen jullie zelf wel achter" lacht Thomas en ze doen de deur van de achtertuin open. "Lauren! Zeg alsjeblieft niet dat jullie een zwembad hebben in jullie achtertuin!" Roep ik. "Dan zegt ze het toch niet", lacht Brandon. "Laat me los! Ik vind dit niet kunnen! This is child abuse! 911 this is an emergency! Iemand help!!!" Schreeuw ik de hele tijd en probeer uit de grip van Brandon te komen als een hyper-actieve-spastische-unicorn. "DANIIII HELPP!!!" Riep Lauren maar het was al te laat want Thommy gooide haar in het water. "En nu jij nog" lacht Brandon, maar net voordat hij me in het water kon gooien hield ik hem heel stevig vast.
--------
Okey ik hou het ffe korttt... Ik heb veell haat aan dit boek want ik vind dit boek echt heel saai maar dats mijn menig... dus zegg pls ffe als je dit leest wat je van dit bok vind en als mensen het niks vinden verwijder ik dit boek gewoon😂 noujaaah dat was mijn mededelinkje😂 bubaaaiii⚡️

Moving on💚Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu