Brandon's POV
Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en appte Lauren.
(Appgesprek tussen Brandon en Lauren)
Lo🤙
Me: Hey Lo ik kom ffe langs k wil je voorstellen aan een vriendin😜.
Lo🤙: Is goed hoe heet ze?😂
Me: Ze heet Dani ze is nieuw op onze school.
Lo🤙: Je bedoelt Dani als in '😏😏😏Dani'
Lo🤙:😏
Me: Uuuhhm ik bedoel Dani als in Dani😅
Lo🤙: ISGUUUDDDD DOEGG😜🤙"Juwpp kom we gaan naar Lauren toe"zeg ik tegen Dani. "Uhm Dani waar ben je?" Vraag ik als ik haar niet meer zie staan in de woonkamer. Dan zie ik een papieren vlietuigje met mijn naam erop op de bank liggen...
Allerliefste Brandon Ryan Rowland,
Okey neeeee laattmaaarrreee HOOOOIIIIII ik wilde ffe zeggen dat ik het saai vond om op je antwoord te wachten dus k ben ffe alvast naar de deur gaan lopen😂 duss ik wacht daar btw ik hoop dat je de deur vind van dit huis noujaah uhm ik wacht dus bij de deur LOL.
P.S. Dit was Dani
P.P.S. Degene die in dit huis woont
P.P.P.S. Je neighbor
P.P.P.P.S. Dat meisje dat nu wacht bij de deur terwijl je dit leest.Wauw dat was heel orgineel van je Dani.
*skip ffe dat ze aan het lopen zijn naar Lauren*
Dani's POV
*voor de deur van Lauren's huis*
Ik klop zenuwachtig op Lauren's deur en na een paar minuten doet iemand open."Oh..hey Dani!Wat doe jij hier in Amerika?"zegt Lauren's moeder met een glimlach op en trekt me dan in een knuffel."Hai mevrouw Kosarin!"groet ik vrolijk terug."Ik ben hier naartoe verhuisd vanwege mijn moeder's werk."antwoord ik met een grote glimlach op."Oh,wel leuk om je weer te zien."zegt ze dan,nog steeds met een glimlach op en ik glimlach terug."Hoi mevrouw!"groet Brandon terwijl hij zijn handen in zijn zakken steekt."Hallo Brandon!" groet ze terug."Jullie komen waarschijnlijk voor Lauren.Ze is boven,eerste deur links."zegt haar moeder tegen ons."Bedankt mevrouw!" zeg ik en ze knikt met haar hoofd en Brandon en ik rennen de trap op naar boven en kloppen dan op Lauren's deur.Geen reactie.Ik haal mijn schouders gewoon op en doe dan de deur open.Lauren zit daar op haar bed wat op haar telefoon te doen.Wow!Ze is best wel veranderd."Hey Brandon!"zegt ze gewoon zonder op te kijken."Hey Lo!Ik wil je aan iemand voorstellen."zegt Brandon op een geheimzinnige manier terwijl hij naar mij kijkt en ik kijk snel weg en bloos dan."Oh...is het 'Dan..."zegt ze maar stopt dan met haar zin en haar mond valt zowat open."Daniëlle!"schreeuwt ze blij terwijl ze opstaat van haar bed waar ze opzat."Hey Lo!"zeg ik gewoon maar ze onderbrak me door me stevig te knuffelen."Ik dacht dat ik je nooit meer zou zien."zegt ze gewoon terwijl we nog steeds aan het knuffelen zijn."Dat dacht ik ook.Maar ik ben er nu toch?"zeg ik dan toen we klaar waren met knuffelen en ze knikt dan enthousiast met haar hoofd en Brandon begint te lachen.In de tussentijd zitten we allemaal op haar bed Brandon,Lauren en ik,en we praten wat over alles en nog wat."Zullen we naar de Starbucks gaan?"stelt Lauren dan voor en Brandon en ik knikken instemmend."Het is toch lekker weer buiten dusjaah."zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.We rennen alledrie de trap af naar beneden."Mam,we gaan naar de Starbucks."schreeuwt Lauren terwijl ze haar jas van de kapstok afhaalt en het echoot door het huis."Is goed Lo!Doeg!"schreeuwt haar moeder terug."Kom!"zegt Lauren terwijl ze de deur opendoet en we lopen allemaal naar buiten toe.
*ondertussen al in de Starbucks*
"Heey wat willen jullie drinken ik betaal!!!"roep ik naar Lauren en Brandon.
"Uuuhhhmmm ik wil een...eeen...eeeeeeeeeee-" "Zeker Java chip zoals vroeger" lach ik. "Yaaaaaaaaassss baby je kent me nog!!!"roept Lauren. "Uhm Lo de mensen kijken naar je"zeg ik zachtjes tegen haar. "Oke mensen ik weet ik ben knap en beroemd enzovoorts maar jullie hoeven niet zo naar me te staren"zegt Lauren waardoor ik in de lach schiet. "Bae wat wil je!"roep ik naar Brandon en Lauren kijkt me verward aan. "Daniëlle... ik bedoel Dani je noemde Brandon babe"fluisterd Lauren naar mij. Ooowh...Ooopsss... "I-ik bedoel B wat wil je drinken?" Vraag ik dit keer een beetje genant. "Hetzelfde wat jij wilt"glimlacht hij. "Okey" zeg ik terwijl ik loop dan naar de kassa en doe daar mijn bestelling. Ik besloot om even bij Lauren en Brandon te gaan zitten maar ik botste toen tegen iemand aan. *BAM!* En we vielen beide op de grond.
------------
Okey jaaah dit was dus hoofdstuk 10 😂 srry dat het altijd zolang duurt voor een nieuw hoofdstuk 😬 maar ik heb heel weinig inspiratie en soms vergeet ik ook dat ik nog verder moet werken aan een nieuw hoofdstuk 😕 dusjaah uhm zegmaar wat je van dit hoofdstukkie vond😂❤️
JE LEEST
Moving on💚
Короткий рассказDit is echt niet leuk meer. Tenminste dat zei ik voordat ik verhuisde naar Amerika en Nederland achter me liet. Nu leef ik het goede leventje. Alleen weet ik niet zeker of dat ook zo blijft...