Klişe Bir Hikaye •1•

4.6K 337 239
                                    

Bugün Sonradanseveceğimünlüboy'un konseri varmış. Tabi ben onu sevmiyorum ama arkadaşım çok büyük fanı ve beni de çağırdı.

Ben tabikide gönülsüzüm, gittik işte konsere. Kankam en öne bilet almış.

Biz de en öne geçtik. Biraz vakit geçti ve Sonradanseveceğimünlüboy sahneye çıktı. Onun hayranı olmadığım için ve onu sevmediğim için bir sürü tezaurat yaptım. Hatta 'Ay lav yu Sonradanseveceğimünlüboy!" diye bağırdım çünkü sevmiyorum çocuğu.

Sonra beni farkedip sahneye yanına çağırdı.

Arkadaşım beni gönderdi hemen.

Sonra adımı sordu.

"Bn masumkız." dedim.

"Çk gzlsin." dedi. Hatta şarkı söylemeyi teklif etti, başladık söylemeye.

"Saminamina eee wakka wakka eeee." delice wakka wakka dansımı yapıyordum,  çok romantikti.

Sonra konser çıkışı herkes benim üstüme atladı kıskandılar herhalde ama ben ünlüboy'u sevmiyordum. (Hı aynen)

Sonra ne ara numaralarımızı almışız bilmiyorum sonradanseveceğimünlüboy beni aradı.

"Alo?" dedim.

"Msumkz?" dedi.

"Ünlüboy, sen misin?" dedim.

"Evt, blşlm mı?" dedi. Tmm deyip kapattım. Nerede buluşacağımızı söylemedi çünkü beni evimden alacak ve ayrıca evimi biliyor saçmalamayın tabi bilecek ben ona sinyal göndersem bile gelir.

Onu sevmediğim için dolabımdaki en güzel abiyemi giydim. Fosforlu pembeydi ve çok ateşliydi.

Sonra rujumu yedim, aylaynır beni çekti, fonteteni sürdüğümde bir baktım zenciyim, rimelle kirpiklerimi kaşlarıma kadar çıkardım. Bu hazırlığın hepsi zaten ünlüboy'u sevmediğim için biliyorsunuz.

Sonra sinyal gönderdim ünlüboy geldi. Aşağı indiğimde 913761616134 milyarlık siyah bir araba gördüm evin önünde. Hemen bindim arabaya. Sonrası beni restorona götürdü. Yemek yedik, sonra ünlüboy evlenme teklifi etti. Benden onu sevmediğim için kabul ettim.

-bayanoozmen

Wattpad'deki Müthiş Klişeler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin