Alarmın kafa gondikleyici sesiyle uyandım. Güneş ışınlarıyla daha uyanabilirim aslında. İkisi de çok sinir bozucu.s.s
Yataktan kalktım ve bir cm'lik eteğimi ve masum beyazlıktaki gömleğimi giydim. Hayır asla ben lavaboya gitmem ben zaten kusursuz uyanıyorum. Merdivenleri indim ve babişkoma "günaydın babişko" dedim. Kahvaltımı edip evden çıktım. Evet yeni okul. Her hafta yeni okula başlarım çünkü yeni bedboylar keşfetmek çok eğlenceli.
Okula gittim. Mafya bed en arkada oturuyordu. Yanına oturdum. Bir anda bana döndü. "Sen nasıl benim yanıma oturursun? Çıkışta bekle seni dağ evime kaçıracağım." dedi. İnanmıyorum orası masumkızlara özel bir yerdi. Sonunda ben de gidecektim.
"Tm nerede bekleyim?" dedim. "Atatürk kürsüsünün önünde." diye fısıldadı kulağıma. Sesi çok etkileyiciydi.
Sonra önüme döndüm. Ders dinliyormuş gibi yaptım. Çok heyecanlıydım. Dağ evi masumkızlara özel bir yerdi. Sonunda bende gidecektim. İşte bu yüzden hep okul değiştiriyordum.
2545655859958 saat sonra;
2545655859958 saat sonra olmuştu ve Atatürk kürsüsünün önünde bekliyordum. Bedboy geldi. "Şimdi seni kaçırıcam" dedi Bedboy.
"Tm"
"Tşk"
"Öd"Beni omzuna aldı. Şakadan bağırmış gibi yaptım. "Ayyy, masum birini kaçırıyorlarrr" dedim.
"Bak sus seni aşağıya atarım zaten g*tün kokuyor" dedi. Ağlamaya başladım bana nasıl öyle derdi? Tamam popom belki onun kafasına denk gelmiş olabilirdi ama ben asla kokmam ben başkarakterkusursuz'um.
"Ne diyosn sn hmn indr bnii.s.s" dedim. Beni yere attı. Çok bed biriydi. O yüzden birden ona aşık oldum. Vahiy indi herhalde. Bu doğanın kanunu masumqız bedboya aşık olmak zorundadır.
Dağ evine gittik. Şakadan beni sandalyeye bağladı. Bana işkence çektiriyordu ama acıkınca ve tuvalete gitmem gerekince bana şefkat gösteriyordu.
Sandalyede bağlı olmaktan sıkılmıştım. Birden bedboya "Öp beni" dedim. O da bana "tm" dedi.
Bana yaklaştı, dudaklarımı uzattım. Bedboy bana "Bıyıklarını niye almadın midem bulandı" dedi. Bende "Ne diosnn slk bnm asla bıyıklarm çkmaz.s.s" dedim. O da "Ok" dedi. Ben de "Tşk" dedim. O da "Öd" dedi.
Biraz birbirimize baktık. Çok yakışıklıydı. Ediz gibi çimen yeşili gözleri Ali gibi gamzeleri Ayaz gibi saçları ve Meriç gibi soğukluğu vardı. Birden "Ben karanlığım" dedi. Sonra "Ben aydınlığım" dedim. "Eğer birleşirsek gri olablirzz" dedim. "Beni aydınlık yap masumkız " dedi.
"Tm" dedim ve dudaklarına yapıştım. Evet onu masum biri yapmak için öpüyordum. Sonra Bedboy beyaz biri oldu. Bende siyah biri oldum. "Masumboy seni kendi dağ evime kaçıracağım." dedim. "Tm bedgörl" dedi. Aman Allah'ım masumkızdan bedgörl olmuştum.
"Ben masumkız olmak istiyorum. Tekrar öpüşelim" dedim masumboya. Sonra öpüştük o Bedboy oldu ben masumkız. Bedgörl olmak hiç güzel değildi. Çünkü Bedboy beni masumluğum ve farlılığımla seviyordu.
Sonra hep öpüştük ve birbirimizi kendi dağ evlerimize kaçırdık. Aklımda benim dağ evim yoktu babamın garajına kaçırıyordum ama çok mutluyuz. Sonrasını biliyorsunuz, evet evlendik. Sonra benim gibi bıyıklı ve çok güzel bir kızımız oldu. Sonra erkeğimiz oldu. Kızımızın adını Masumqız22 koyduk, erkeğimizin adını da bedbirboy22 koyduk.
Sonuna doğru batırdıysam üzgünüm. Güzel bir şey çıkmıştır umarım.
-bayanoozmen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad'deki Müthiş Klişeler 2
RandomWattpad'deki Müthiş Klişeler 1 kitabının devamıdır. 1. kitapta ne varsa, burada da aynen devam edecektir. Eğer bu kitabı yeni görüyorsanız, profilimden 1. kitaba ulaşabilirsiniz. 09.06.2017: Kurgu Olmayan'da #3 11.06.2017: Kurgu Olmayan'da #2 KAPAK;...