•Teşekkür&Final Açıklama•

1.5K 101 51
                                    

➰Öncelikle şu ana kadar yanımda olanlar ve güzel yorumlar yapan sizlere çok teşekkür ediyorum. Elimden gelse hepinizi etiketleyeceğim ama çok fazlayız.

➰Neyse, final oldu çünkü son klişeyi yazarken kitabın 199. Bölüm olduğunu gördüm. Son bölümü de böyle yapmak istedim.

➰Bu kitaba klişe kitapların ne ayak olduğunu belirtmek ve eğlenceli bir kitap olması için yazmaya başladım, sonra büyüdük, 2. Kitap çıktı. Hatta bu kitabın daha çok okunması var çünkü bu kitapta daha çok bölüm var.

➰3. Kitabı çıkarmayı düşünmüyorum. Çünkü 3. Kitap çıkacak kadar aklımda klişe olmadığını düşünüyorum. Bu iki kitabın çok komik olmasını istedim ama yapabildim mi bilmiyorum. Hatta kitabı düzenlemeyi bile düşündüm.

➰Kitap gün geçtikçe çok daha büyüyor. İlk başladığımda hiç böyle olacağını düşünmemiştim. Hatta büyürsek herkesin yorumlarına cevap vereceğim gibi bir şeyler bile düşünmüştüm herhalde. Ama tabiki mümkün olmadı. Ama herkesin o komik yorumlarını görüyorum merak etmeyin ;)


➰Neyse, bu 2 kitapta da resmen ailem olan kişilere çok teşekkür ediyorum, kitabı sonradan keşfedip okuyacak olan kişilere de teşekkür ediyorum. Hepinizi Ay lav veri maç. Saçma sapan ingilizcemle sizi baş başa bırakıyorum. Djdjdj.

➰Ha bu arada, Masumkız Ve Bedboyun Maceraları adlı kitabı birazdan yayınlarım. Oraya bekliyorum. Kütüphaneye eklemeyi unutmayın ;)

Sevgilerle kalın. Sağlıklı kalın. Mutlu kalın.

Yazarın iç sesi; Sus artık amk bu bölümü okuyanların beyni çürüdü.

Tm. Hadi Yeni kitapta görüşmek üzere.

-bayanoozmen

Wattpad'deki Müthiş Klişeler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin