Mabel Matiz - Gök nerede
Haykırmak istediğim şeyler var , boğazımda düğüm.
●●●●●
Göz yaşlarıma sahip çıkamıyordum her sefer ki gibi . Kendi halime bir ben ağlıyor, bir ben ağıtlar yakıyordum .
Ben , kaybolan ruhuma ve çürüyen bedenime yakıyordum bu gece .
Kimsesizliğime içmiştim dün gece .
Sırtımda ki izlere , kalbimde ki ağırlığa ağlardım yarın gece de .
Ağlamam gereken yerde güldüğümden , büyüdüğümü anladığımda suskunluğumdan yatıyordum bu hastanede .
Adım yoktu benim , Bir adım vardı elbette ama burada bu insanlara göre adım yoktu . Kimisi suskun der , kimisi yorgun .
Ben beni tanımazken , bu insanlara anlatmam değişik olurdu çünkü .
Benim kendime dair bildiğim tek bir gerçek vardı .
Ben deli değildim .
Ben hiç bir zaman deli olmamıştım , bu hastaneye ailemin zoru ile kapatılmıştım . Sinirlenince gözleri dolan , yalnız kalmayı seven bir yapım vardı sadece . Eğer ki bu delilik diye adlandırılıyorsa , evet ben deliydim .
Odanın kapısının açılmasını öylece , boş gözlerle izledim . Doktorumun içeri gelmesi , sandalyeyi çekip tam önüme oturmasına garipsemeden baktım . Alışmıştım artık bu odaya , bu insanlara , gecelerde ki çığlıklara , her şeye gülene de , ağlayana da . Beni konuşturmaya çalışan bu doktorada .
" Bugün nasılsın ? "
Her zaman ki gibi , kötüyüm doktor.
" İyi ."
Yalan söylemekten vazgeç Lavin .
" Peki bugün ne kadar iyisin ? "
İyi değilim ki .
" Ne kadar iyi olmam gerekirse , o kadar."
Sen hiç bir zaman iyi olamadın Lavin .
" Peki , uzatmadan konuya gelmek istiyorum . İki yıldır bu hastanedesin deli desem değilsin , Bipolar bozukluk* teşhisi ile buraya geldin ama asla bu hastalığa dair bir hareket yapmadın . Neden buraya geldin Lavin ? Ailen dosyana bakmamıza da izin vermiyor . Sadece seni burada tutmak istiyorlar . Üstelik hastaneye aylık yardımda da bulunuyorlar . Ve biz buna karışamıyoruz . Anlatmanın vakti gelmedi mi sence ? "
Susmak daha cazip geliyordu şu anda . Susmalıydım , susmak zorundaydım .
" Bunları size anlatamam . "
Çünkü bende bilmiyorum doktor.
" Neden lavin , neden ? "
Sesler çoğalıyordu , her yerden ses geliyordu . Elimden bir sey gelmiyordu .Ve ben bu seslere dayanamıyordum.
" Yanlız kalmak istiyorum , doktor. "
Git doktor , git buradan .
" Seni zorlamak istemiyorum ama sen beni zor durumda bırakıyorsun . Kaçmaktan ne zaman vazgeçeceksin ? "
Hiç bir zaman .
" Lütfen , lütfen beni yanlız bırakın . "
Ruhum susuyor doktor , konuşturma .
" Peki , dediğin gibi olsun ama bu hafta bu konuyu konuşmamız gerekiyor. Haftaya buradan çıkıyorsun suskun "
Demek haftaya benden uzaklaşıyorsun Lavin .
" Bilmiyordum . " boş gözlerle bakıyordum gözlerine .
" Bilmen gerekmiyordu . " Benim kadar ifadesiz konuşmuştu bu sefer . Kapıyı kapatmış , oldukça uzaklaşmıştı lakin beni buraya kilitlememişti .
*Bipolar bozukluk veya iki uçlu duygudurum bozukluğu, eskiden manik depresyon, manik atak veya manik depresif bozukluk olarak bilinen hastalıktır. Bipolar bozukluk, kişinin depresyon ve/veya mani, hipomani, ve/veya karışık durumlar geçirdiği duygudurum bozuklukları sınıfını kapsayan tanısal kategoridir. Kişinin, depresif eğilimlerin yoğun yaşandığı dönemlerle, taşkınlık, coşkunluk olarak tanımlanabilecek mani dönemleri yaşadığı, bu bağlamda Bipolar Bozukluk ya da Manik Atak olarak tanımlanan bir rahatsızlıktır .
Elimden geldikçe iyi bir bölüm yazmaya çalıştım . Beğenip beğenmemek size kalmış. Tatil boyunca olabildiğince bölüm yazmaya çalışırım . Okul zamanı haftada iki kere bölüm paylaşırım muhakkak . Yıldız size göz kırpıyor. İyi akşamlar ♡ ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET - Ölü Aşk
Mystery / ThrillerNe yaşıyorsam icimde yaşıyorum , hüznümü de , öfkemi de , aşkımı da , acımı da. Ne yaşıyorsam icimde , ne yapıyorsam hep kendime yapıyorum . Yayınlanma tarihi : 01.28.2017 Gizem / Gerilim