* 4 *

20 4 2
                                    

Bir taraf siyah olur , bir taraf beyaz .
Bir taraf  da düğün var , bir tarafta yas.

Sezen Aksu - Kolay olmayacak

●●●●●

" Nasıl , bu kararı neye dayanarak verdin doktor ? "

Doktor gözlerini bir genç adama , bir yatakta hareketsiz yatan  kıza çeviriyordu . Ne yaptığı hakkında bir fikri yoktu . Tek bildiği kızı bu hastaneden çıkarmamalıydı . Son zamanlar da yaptığı hareketler hiç de normal değildi

Dün dolabın yanında birini gördüğünü idda etmesi gibi .

Doktor dün gece hastaları kontrol ederken Lavin ' in odasından konuşma sesleri duymuş , elinde ki sakinleştiriciler ile direk kızın odasına gitmişti

Dolabın önünde durmuş kendi kendine konuşuyor  , gülüyor , bağırıyordu .

Doktor tek çareyi sakinleştirici yapmakta bulmuştu . Sabah olduğunda kızın nişanlısını çağırmış olan biteni anlatmadan önce kızın çıkış işlemlerini durduğunu söylemişti .

" Dün gece hastalarımı kontrol ederken Lavin ' in kendi kendine konuştuğunu gördüm . Dolabın önüne geçmiş bir şeyler söylüyorbağırıyordu . Sakinleştirici iğne yaptım . Ama bu bir çözüm değil Baha bir daha yapmayacağı anlamına gelmiyorBöyle bir şeyi evde yapsa elinizden ne gelir ? "

Genç adam duyduklarına inanmıyordu daha doğrusu inanmamak için direniyordu . İki yıldır hastanede gayet normaldi böyle tepkilerde hiç vermemişti .  Belki de genç kız bu hastanede kala kala deliriyirdu . Düşüncesi bile adamı sinirlendirmeye yetiyordu .

" Belki , yani doktor burada kala kala bu insanları gördüğü için bilinç altına yerleşmiştir.  Uyur gezerlikte olabilir değil mi ? "

Doktor adamın durumuna ne kadar üzülse de doğruları söylemek zorundaydı .

" Bak genç adam , kabullenmek istemiyorsun farkındayım ama bazı gerçekler yüzümüze tokat gibi çarpabiliyor .  Hayat bu . "

Baha yerinden sinirle kalktı . Doktorun söylediği her bir kelime ruhuna ok gibi batıyordu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CENNET - Ölü Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin