* 3 *

16 3 2
                                    

 
Bağzıları -
Zaten kırılmış bir kızsın

Yaşamak , öldürür bazen .

●●●●●
 

Olabildiğince boş gözlerle kapıya bakıyordum , beni ilk defa bu odaya kilitlememişti.  Nasıl güvenmişti ? Kaçabileceğimi biliyordu ?

Çıplak ayaklarımı yere basar basmaz vücuduma iğne gibi batan soğuk tüylerimi diken diken etmeye yetmişti .  Odadaki musluğun yanına gidip aynadan görüntüme baktım .  Fazlasıyla yıpranmıştım , omuzlarım çökmüş , göz altlarım morarmış ve şişmişti .  Bu ben değildim , bu ben olamazdım değil mi ? 

O sensin Lavin , ben seni bu hâle getirdim . Unuttun mu ?

Yüzümün rengi olabildiğince solmuştu , kendimden korkmuştum ilk kez . Uzun siyah saçlarım parlaklığını kaybetmiş , eski görüntüsünden eser kalmamıştı . Nasıl bu kadar değişmiştim ?

İnsanlar değişir Lavin . Bu çok normal .

Kafamın içinde ki sesler git gide çoğalıyor  , dayanılmaz bir hal alıyordu . Susturamıyordum onları . Yıllar sonra ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordum . Bu kadar güçsüz bir insan olmuştum ben . Acınası bir haldeydim . 

Ziyaret günüydü bugün , kimisinin ailesi , kiminin arkadaşı gelirdi . Benim yıllarımı verdiğim adam geliyordu her seferinde . Bana nasihatlar veriyor , kendime gelmemi istiyordu . Bilmiyordu ki ben kendimdeydim .

Kendinde misin sence Lavin ?

Odaya giren hemşire kolumdan tutup ziyaret odasına sürükledi . Canımı acıtıyordu , kolumu biraz daha sıkarsa moraracağına emindim . Bunlara rağmen neden hâlâ susuyordum ?

Susmak zorundasın . Sessizlik güzel .

Kapıdan içeriye adım attığımda gözlerim istemsizce Baha ' yı aramıştı . Orada tam Karşımda duruyordu . Eskiden olsa koşar sımsıkı sarılırdım .

Eskiler gitti Lavin .  Eskiler yok .

Uzun dağınık saçlarına , haki yeşili gözlerine , kemikli yüzüne bomboş bakıyordum . Ruhum bedenimden çıkmış çoktan benden uzaklaşmıştı. 

Kollarını vücuduma sarıp , kafasını boynuma gömdü.  Uzun ve derin bir nefes çekti içine . Beni özlemişmiydi ?

Seni kimse özlemez Lavin . Karşın da duran adam her ne kadar nişanlında olsa .

" Çok özlemişim sana böyle sarılmayı.  "

Yalan söylüyor seni özlemedi . 

" Oturalım mı ? " Soruyu bu defa ben sormuştum.  Uzun zamandan sonra sesimi ilk defa duyuyordu .

Sende sesini yeni duydun . 

" Sen nasıl istersen , bahçeye de çıkabiliriz ? " sesinde ki umut ona istediğini vermemi söylüyordu . 

Bahçeye çıkma Lavin , üşüyebilirsin

" Hava soğuk , burada oturalim . " bana inanmayan gözlerle bakıyordu . Ne demiştim bu kadar şaşıracak  ?

" Haziran ayındayız . Hava fazlasıyla sıcak sevgilim. "

CENNET - Ölü Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin