Bölüm 3

26 4 0
                                    

Hemen kapıyı kapatıp ali nin yanına koştum.Çünkü karşımda ali başı kanamıs bir şekilde boydan boya yerde baygın yatıyordu.

-"Ali ne oldu sana"

Ali nin yüzünü bir yandan tokatlayıp uyumasini engelliyorum.Bir yandan bu hale nasıl geldi onu sorguluyordum.Dili zor dönüyor ki

-"Asugg sen misiğğğn?"

Anladım kadarıyla içkiliydi ve... çok pis kokuyordu.

-"Evet benim ali ne oldu sana."

-"Pesimdeler Asu "

-"Kimler peşinde ali?"

Kimler peşindeydi  ve ondan ne istiyorlardı.

-"Onlar As..."

Konuşmadan uyuya kalmıştı bayıldı mi diye baktığım zaman uyuduğunu anladım.
Hemen kolunun altına girip ayağa kaldırmaya çalıştım ama mübarek camıs gibi yerinden oynamıyor.

Yaklaşık 45 dakikanın ardından Alinin odasının önüne gelmiştik.Bir elini omzuma atıp kapıyı açtım.Sarsak adımlarla odayı bir suzdüm. Siyah ve krem renginin ağırlıklı tonlariydi.Yatak örtüsü,Baza başlığı hep siyahti.Perdeleri beyaz,yatağın karşısındaki dolap krem rengiydi.halısı yine siyahti. Ben odayi suzerken Ali mırın kırın yapmaya başlayınca hemen karsimdaki banyoya dogru ilerledik.Kapıyı açıp hemen aliyi küvete koydum.Suyu soğuk yönünde ayarlayıp ali nin kafasından aşağı tutmaya başladım .

-"Siktir donuyorum bu ne lann.
Ali bağırınca biran yerimden sicradim ve aliye bön bön bakmaya başladım

-"Senin ne işin var banyomda"

-"Ben eve geldiğimde zile  bastım kimse kapıyı acmayinca içeri girdim bir baktım içkilisin ve kafan konuyordu.Birşeyler geveledin ama ne de.....

-"Sana birşey dedim mi bugün olanlardan falan bahsettim mi?

-"Hayır sadece sürekli onlar peşimde deyip deyip durdun.

-"Ali bu arada başın halen kanıyor hemen pansuman yapmamız lazım.

-"Tamam sen çık ben hallederim."

-"Ama pans...."

-"Sana çık diyorum Asu ne laftan anlamayan bir kizsin ciksana dışarı."

Tamam deyip tam arkamı dönüp gidecekken

-"Baslikla mi  gidiyorsun Asu ben ne ile yikanacagim.

Arkama dönüp ali nin ne demek istediğini anlamayip sonra  kas göz işaretiyle elimi gösterince kafamı aşağı eğip baktım.Şimdi anlamıştım o kadar dalgınım ki elimde banyo başlığı ile dışarı cikacaktim. Hemen  uzatıp

-"Al " deyip verdim
artık dayanamamış olacak ki bağırarak

-"Şimdi çık dışarı ".dedi bende hemen banyonun kapısını kapatıp odadan çıktım. Hemen kendi odama gidip uzerimi değiştirdim.Elimi yüzümü yıkayıp kurulayıp hemen asagi  indim.
Kapının oradaki poşetleri panikle tamamiyle unutup o yöne doğru ilerledim. Poşetleri yerden alip bir köşeye koydum.
mutfağa geçip cezveyi bulup icine kahve ve suyu koyup karıştırmaya başladım.

Acaba ali den ne istiyorlardı?
Yada neden ali nin peşindeler?
Ve aliyi bu kadar perişan edicek şekilde kimler peşindeydi.Ben bu düşüncelere dalmışken bir cızırdama sesi duydum.Hemen  kahveye baktığım zaman...
Kahretsin kahve taşmış.Hemen ocağın üstünden alip dolaptan çıkardığım fincana koydum.Elime kahveyi aldığım gibi oturma odasına geçtim.Karşımda düşünceli bir şekilde haliya bakan alinin yanina oturdum.Artık ne kadar dalginsa benim oturdugumu bile fark etmedi.Elimi gözünün önünde sallayarak

-"Ali ben geldim.Kahve al iç" deyip kahveyi önündeki masaya koydum. Sanki bir robot misali önündeki kahveyi alıp içmeye başladı.Başına baktığım zaman yara bandı yapistirdigini gördüm

Acaba sorsam mi? Sormassam mi?

-"Bence sormalisin
Ahanda ic ses

-"Sormali mıyım sence?

-"Bence sormalisin yoksa sormadigin için pişman olacaksın

-"Aynen soracağım".

-"Ali ".

-"Ne var!

-"Kimler senin peşinde.Sarhosken sürekli pesimdeler deyip deyip durdun.

-"Kimse peşimde değil Asu. O anki sarhoslukla soylemisimdir boşver" deyip geçiştirdi

-"Ama ali az önce bile birşeyler dusunuyordun.Soylesene senin aklını bu kadar kurcalayan ne?

Ani bir hareketle ayağa kalkıp karşıma geçti ve bağırarak

-"Asu sana yok birsey diyorum kıt misin anlamıyorum ki bak heceliyorum. Yok bir-şey .

Hemen yanımdan geçip merdivenlerden çıktı. Bir iki dakika sonra sert bir şekilde kapı çarparak kapatıldı.

Bende masanın üzerindeki bos fincanı alıp mutfağa geçtim.Durulayip bulaşık makinesine koydum.Ardından buzdolabını acip şöyle bir suzdum. Aç olmadığımı anlayınca buzlugu açıp dondurmayı aldım.Bir kaseye boşaltıp kaptigim gibi oturma odasına geçtim. Kendine gelişi güzel koltuğa bırakıp elime kumandayi alıp kanallarda dolasmaya basladim.Bir haber kanalında duraksadim ve biraz sesini yukselttim.

-"ŞOK ŞOK ŞOK UNLU IS ADAMI EZRA SAHRANIN CIZIMLERI CALINDI.YENI SEZONDA SERGILENECEK OLAN MÜCEVHER TASARIMLARINI KIM VE NEDEN ÇALDI. BIRAZDAN.

Allah allah adamın çizimlerini çalıp ne yapacaksın sanki atsan atılmaz satsan satılmaz hey allahım yaa.. herkesin derdi kendine.

Biraz televizyon seyrettikten sonra boş tabağı alip mutfağa götürdüm.Durulayip bulaşık makinesine yerlestirdim.Tekrar oturma odasına döndüğüm zaman kapı çaldı ve o yöne doğru ilerlemeye başladım.Kapıyı açtığım zaman kimse yoktu.Etrafa bakındıktan sonra tam kapıyı kapatacakken yerde bir zarf  gördüm.Yavaş yavaş aşağı eğilerek bir yandan da etrafa bakarak zarfı aldım .Ayağa kalktigim zaman yolun karşısında siyah giyinimli adam elleri cebinde beni izliyordu . Zarfı hava da sallayarak

-"Hey sen bu zarfı buraya sen mi koydun?
Biraz bana baktıktan sonra arkasını dönerek yürümeye başladı.Bende fazla ustelemeden zarfı tekrar elime aldım.

-"Ac artık sunuu.
Iç sesime hak vererek tam kağıdı açacağım zaman evin telefonu çalmaya başladı.Kapıyı kapatıp masanın üstünden telefonu aldım açtığımda ellerim sanki işlevini kaybetmiş kan akisim ters dönmüştü.

-"Eğer o zarfı okumaya kalkarsan küçük elvin senin için hiç iyi şeyler olmayacak...

Arkadaşlar şu yıldıza basmak o kadar mi zor lütfen artık okuyorsunuz bari oy verin.

Seviliyorsunuz❤

HESAPLAŞMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin