Nadszedł ten dzień. Rozpoczęto ewakułację w 13 dzielnicy podczas gdy zbierało się tam CCG. Napisałam list pożegnalny i pozostawało mi tylko czekać. Misja miała się rozpocząć dopiero za 8 godzin dzięki czemu miałam jeszcze trochę czasu ale nigdzie nie mogłam znaleść Juuzou. Postanowiłam więc wyjść na dach i popatrzeć jak ewakułują cywilów. Wjechałam windą na najwyższe piętro, weszłam Po schodkach i otworzyłam małe skrzypiące drzwiczki prowadzące na dach. Na krawędzi siedział Juuzou, machał nogami trzymając w ręku jakąś kartkę i piuro.
-Juuzou. Wszędzie cię szukałam. Co ty tutaj robisz?
Odwrucił się w moją stronę ze swoim psychopatycznym uśmiechem.
-Oh Hey Yumi! Po prostu nie mogę się doczekać. To będzie taka super zabawa!
Usiadłam obok niego.
-Naprawdę nie boisz się Jednookiej Sowy?
-Niby dla czego miałbym się bać? Przecierz to Ghoul, taki sam jak inne tylko większy.
-A jeśli coś ci się stanie?
-Mówi się trudno.
Wzruszył ramionami.
-Słuchaj Juuzou, bardzo cię polubiłam i było by mi smutno gdyby coś ci się stało.
Juuzou odwrucił się i spojżał mi prosto w oczy nieco zdziwionym wzrokiem.
-N...naprawdę?
-Tak.
Juuzou spojżał w dół i chyba coś sobie przypomniał.
-O mało zapomniałem. To dla ciebie.
Podał mi kartkę którą wcześniej trzymał.
-Aam...co to jest?
-Nie miałem do kogo napisać listu porzegnalnego więc...napisałem do ciebie.
Uśmiechnął się. W tym pojęcie ktoś otworzył drzwi prowadzące na dach. To był Seidu Takizawa.
-Suzuya! Panno Yumi! Co wy tutaj robicie?! Trzeba przygotować się do misji!
-Oh Seiduuu...Przecież mamy jeszcze dużo czasu.
Powiedział Juuzou znudzonym głosem.
-Juuzou! Jesteś inspektorem wyższej klasy! Już dawno powinieneś być gotowy!
Seidu był nieco poddenerwowany. Słyszałam że on i Juuzou nie mają ze sobą zbyt dobrych relacji.
-Może zrzucę cię z tego dachu? Co ty na to Seidu?Zaśmiał się psychopatycznie.
-Nie zrobisz tego!
W końcu nie mogłam wytrzymać i krzyknęłam.
-Uhh...Przestańcie zachowywać się jak dzieci! Chodź Juuzou.
Zchowałam list do kieszeni i pociągnęłam Juuzou za nadgarstek w stronę wyjścia.
Poszliśmy przebrać się w mundury CCG. Wzięliśmy swoje quinque i teraz pozostało nam tylko czakać.
CZYTASZ
Juzzou Kawaii Boy (TG)
FanfictionOto pierwsza opowieść którą napisałam! Mam nadzieję że się spodoba i z góry przepraszam za wszystkie błędy. Miłego Czytania ^·^