Lata mijały nieubłaganie szybko. Chodziłam do szkoły i powoli rozwijałam swoje zainteresowania, lecz nie było dnia ani godziny żebym nie odczuwała tęsknoty za tatą.
Mimo wszystko czułam ogromną nienawiść do Ghuli ale było jeszcze jedno uczucie, głęboko we mnie, to uczucie rosło wraz ze mną. To była potrzebą zemsty.
Kiedy skończyłam 18 lat postanowiłam że wstąpię do CCG.
Wtedy nareszcie będę mogła zemścić się na Ghulach. Ukończyłam wszystkie kursy i wreszcie mogłam należeć do CCG.To był ten dzień. Stałam przed budynkiem CCG. Niedaleko siedział chłopak. Miał białe włosy spięte wsówkami, czerwone podkrążone oczy i bladą cerę. Wpatrywałam się w niego przez chwilę. Kiedy chłopak doszedł do wniosku że jest obserwowany spojżał na mnie po czym się uśmiechnął. Odwróciłam wzrok i od razu ruszyłam do biura numer 476. Usiadłam przy stoliku i położyłam na nim swoją czarną torbę.
Przede mną siedział mężczyzna z krótkimi czarnymi włosami. Spojżał na mnie po czym powiedział.
-Hey jesteś nowa prawda? Jestem Amon.
-Tak to mój pierwszy dzień a po za tym miło mi cię poznać jestem Yumi.
Wszyscy zebrali się już w biurze i zaczęły się ogłoszenia. Przydzielono mi biuro numer 145. Po zebraniu wzięłam moją torbę i poszłam do przydzielonego mi biura.
CZYTASZ
Juzzou Kawaii Boy (TG)
FanficOto pierwsza opowieść którą napisałam! Mam nadzieję że się spodoba i z góry przepraszam za wszystkie błędy. Miłego Czytania ^·^