Iš pradžių buvau nustebusi, koks jis džentelmenas, bet po to nusivyliau išgirdusį tik tylų atodūsį ir atvažiuojantį autobusą.
Įlipus atsisėdau kur praitą kartą sedėjo jis. O pats vaikinas atsisėdo tolėliau ir buvo įlindęs į savo telefoną.
...
-Eiti ar neiti?,- klausiau savęs džiovindama plaukus.
Ten bus krūva girtų paauglių, o Meg bus su Džeimsu. Ką man reikės veikti? O gal vis dėlto nueiti pasižmonėti? Sakė bus vyresnių vaikinų, gal kažkoks susižavėtų tokia kaip manimi. Pati nusijuokiau nuo savo minčių.
Laikas bėgo, o aš turėjau blogą nuojautą. Nuojautą, kad jis bus ten. Nežinau ar ji meluoja ar ne, bet turiu ten nueiti. Gal tai bus proga.
-Mama, šiandien nakvosiu pas Meg, reikia jai padėti su matematika,-sušukau jai iš savo kambario.
-Gerai, tik niekur nesibastyk,-sušuko ji ir buvau nustebusi jos gerumu. Nesunku buvo ją apgauti ir šiek tiek blogai dėl to jaučiausi.
O ką man apsirengti? Vakarėlis jau įpusėjo, nežadu dėtis trumputę suknutę, kad visi labai atkreiptų į mane dėmesį. Išsitraukiau aptemptus, juodus džinsus ir juodus, vasarinius marškinukus. Jų rankoves užsiraičiau, ir pažvelgiau į save veidrodyje. Atrodžiau neblogai. Iškirptė gal šiek tiek didoka. Bet reikia parodyti nors kartą ką turiu. Įsispyriau juodus batelius, pagriebiau nedidelę rankinę per petį, kurioje buvo nedidelis blonknotas eskizams ir mano telefonas.
Tyliai prasmukau pro virtuvę, kad mama nematytų, kad esu apsirengusi, ne taip kaip eičiau mokytis ir, kad nesinešu jokių knygų.
Įsėdau į paskutinį autobusą šįvakar ir nuvažiavau link baro.
...Jau nuo kelių šimtų metrų girdėjosi garsi muzika iš baro. Atidariusi duris pamačiau ką ir tikėjausi. Vakarėlis kaip reikiant. Iš tikrųjų Džeimsas rengia gerus vakarėlius, jeigu trokšti nusitašyti ir dar po to su kažkuo pasikrušti. Akimis ieškojau Meg, bet jos nemačiau.
Prisėdau ant minkštos sofutės, baro pakraštyje, tad galėjau stebėti visą barą.
-Panele, jums gėrimas, nuo štai šio vaikino,-atėjo gėrimus darantis vaikinas ir padėjo man ant stalelio koktelį.
Pažiūrėjau į tą vaikiną, o jis buvo girtut girtutėlis, mačiau iš atstumo. Jis kvailai nusišypsojo ir bandė pamerkti akį, bet atrodė kaip idiotas. Tai privertė mane nusijuokti.
Gurgštelėjau kokteilio ir pasijaučiau stebima. Apsižvalgiau aplink ir mano akys susitiko su juo. Jis sedėjo prie baro ir susitikus žvilgsniams, akis iš kart nusuko. Jo plaukai buvo sukelti į viršų, jis sėdėjo su keliais draugeliais ir gėrė viskį. Nusprendžiau iš stovinčio butelio ant baro stalo.
-Ooo vis dėlto atėjai!,-šiek tiek apgirtusi pribėgo prie manęs Meg.
-Na kaip matai,- tariau ir pasislinkau leisdama jai prisėsti šalia.
-Pažiūrėk kokie saldainiai sėdi prie baro, čia šitie kur sakiau, baigę mūsų mokyklą,-parodė į juos pirštu, bet aš greit sugriebiau jos ranką, kad dar nepamatytų.
-Jie tikrai mokėsi mūsų mokykloj?
-Na taip praitais ar užpraitais metais baigė. Tų dviejų vardų nepamenu, bet tas gražuoliukas Zayn. Zayn Malik.
-Zayn...,-nejausdama ką kalbu ištariau.
-Uuu kažkas susižavėjo, meilė iš pirmo žvilgsnio?,-nusijuokė.
-Norėtum. Na autobuse, važiuojant namo mes dažnai susitinkam, kažkada netyčia užgriuvau ant jo, na ir žvilgsniai susitiko, žinai kaip būna, bet juk čia nieko rimto,-gurgštelėjau savo kokteilio.
-Tai jau kažką reiškia, žinok jis toks paslaptingas, jokia mergina iš mūsų mokyklos nėra su juo kalbėjusi, jis toks užsidaręs ir na žinai, toks blogas berniukas,-šyptelėjo.
-Kaip aš jo nepastebėjau anksčiau?,-sutrikau.
-Priminsiu, kad vaikinais nesidomi nuo to laiko, kai vaikinukui spyrei ir minkštą vietelę,-pradėjo juoktis.
-Tik nepradėkim,-kumštelėjau jai į šoną. Ji buvo tokia liekna, kad pasakė „auč", mat trenkiau tiesiai į šonkaulius ir galbūt kaip jai, per stipriai.
-Gali nueiti paiimti man margaritą? Jaučiuosi apsvaigusi.
-Gal užteks? Na bet nueisiu,-tariau ir nuėjau prie netoli baro esančio stalo prie kurio stovėjo daugybė gėrimų.
Paėmiau Meg margaritą ir nespėjus atsisukti pajaučiau kažkieno rankas sau ant užpakalio. Staigiai sukausi ir nieko nelaukdama šliūkštelėjau margaritą ant to gyvulio.
-O tu išdykus,-pasivalė veidą, vos verčiantis liežuvį Džeimsas.
-O tu asilas,-pavarčiau akimis ir jau ruošiausi eiti, bet jis grubiai suemė mano rankas ir prisitraukė prie savęs.
-Mažyte,-tyliai šnabždėjo man į ausį ir stengėsi stipriai mane laikyti, nes muisčiausi ir stengiausi ištrūkti.-Tu labai seksuali. Nežinai kaip norėčiau tave turėti.
-Tu su Meg, paleisk mane arba prisidirbsi,-piktai riktelėjau jam į veidą. Jis tik kvailai nusišypsojo ir užuodžiau alkoholio tvaiką.
-Su Meg taikiausi, kad galėčiau priartėti prie tavęs. Jau seniai man patinki, vis svajoju kaip tave turiu lovoje,-jis palaižė mano ausies spenelį ir vos neišvėmiau savo kokteilio ant jo veido. Jis atleido mano rankas ir aš stipriai tvojau jam per veidą.
-Tu supistas paršas,- tariau gan garsiai, nes dauguma į mus atsisuko.
Nulėkiau pas Meg. Pasiėmiau krepšį, o ji flirtavo su vaikinu, kuris užsakė man gėrimą.
-O kur mano gėrimas?
-Paklausk Džeimso,-nusišypsojau netikrą šypsena.-Jis tikras gyvulys, o tau žiūriu jokio skirtumo su kuo ir kada,- gan piktai pasakiau, nes buvau įtūžusi dėl tokio Džeimso elgesio.
Išrūkau pro duris ir lauke prisėdau ant šalimais esančio suoliuko. Manau Meg supyko, kad ir girta, ji vis tiek suprato. Nekenčiu kai taip nepagarbiai su merginomis elgiasi vaikinai. Duočiau vaikinui pagraibyt tik tokiu atveju, jei jis man patiktų. O čia jau įžūlumas! Kaip Meg nesupranta ir susideda su tokiais niekšais.
Ką dabar daryti? Autobusai taip vėlai nevažiuoja, o eiti iki Meg labai toli. Nežinau ar iš vis man dėrėtų eiti pas Meg. Ji tikriausiai įsižeidusi ir pyksta ant manęs. Na bet grįš nusitašiusi, o ryte jos atsiprašysiu. Bet klausimas kaip nusigaut iki jos?
ESTÁS LEYENDO
Graffiti (Z.M.)✔
Fanfic^Pirmoji mano istorija^ Highest rank in fanfiction #35🤘 O šūdas!,-autobuse tyliai pasakiau kai iš kuprinės pabiro mano dažų flakonėliai ir nesusegti piešiniai. Keli vaikėzai pradėjo krizenti, o aš suirzusi atsargiai atsistojau visko susirinkti. Bet...