Fazlasıyla

737 24 7
                                    

Duvardan geçtiğimde bir mutlu olmuştum.Çünkü tüm yaz Jane ile görüşememiştim.Kendisi en sevdiğim arkadaşım olur.Aslında arkadaş diyebileceğim tek insan belki de.Sarı saçlarımı sallayarak ve yüzüme merhaba tatlım diyen samimiyetsiz insan tavrı takınarak Frank Longbottom'a bakış attım.O da aynı şekilde karşılık verdi.Ama benim kadar başarılı değildi.Bir yandan arabayı itip bir yandan da Jane'i aramak beni yormamıştı ama sıkılmıştım.5.sınıflardan Stefan Abbot sevimli bir çocuktu.Kızlara iyi davranır falan.
"Sen gel bakıyım buraya!Sür biraz,sıkıldım." Yüzüne sevimli gülümsemesini takındı.
"Birgün,Merlin birgün gerçekten seni özleyeceğim." Hafifçe gülümsedim.
"Uzatma,sarışın sür hadi.Jane'i gördün mü bu arada?"
"Snape'i takip ediyordu.Sanırım kendini dedektif sanmaya başladı iyice.Akıl sağlığından şüpheleniyorum."
"Sen!Hemen laflarını geri alıyorsun yoksa yersin bir öldüren lanet." Gülümseyerek ellerini kaldırdı.
"Lütfen,affet." Ben de tam gülecektim ki Potter araya sızdı.
"Ne kadar da anormal bir durum olurdu." Ona dönüp tatilin hasretiyle sırıttım.Çok eğleneceğiz bu yıl çoook.
"Vay canına.Artık korkusuz Gryffindorlar bile lanetlerimden korkuyor gibi ha Stefan?" James Potter gözlüğünü düzeltip gıcık bir şekilde güldü.Derken Blacklerin yüz karası geldi.Boyu biraz daha uzamıştı.Yeşil gözleri muzip muzip parlıyordu.Ne yani,bütün okulun ölüp bittiği Sirius Black bu muydu?Merlin adam o kadar yakışıklı bile değildi. Ben onu hafifçe süzerken sırıttı.
"Ne oldu Lena'cık?Harika vücudum gözlerini kamaştırdı sanırım." Ona tam cevap verecektim ki tüm asaletiyle Bellatrix ile konuşan biricik kusursuz canım sevgilimi fark ettim.Onu da özlemiştim.Fazlasıyla. Black'e dönüp sırıttım.
"Sana durup cevap verirdim ama ultra harika vücutlu sevgilim orada.Görüşmeyelim lütfen.Yürü Abbot." Stefan ilerlerken Potter'ın dediği şeye içimden kahkaha attım.
"Bence Pati,bu senin vücudunun harika olduğunu ama Rosier'ınkinin daha harika olduğunu söylemeye çalışan bir cümle gibi.Yani gelişme var." Evan'a doğru koşup arkasından sarıldım ve kocaman bir şekilde öptüm.Gözlerini kapatıp bana doğru yaslandı.
"Fazla özledim seni." Bir kez daha hafifçe öptüğümde Bellatrix gözlerini devirdi.
"Sizden fazla iğreniyorum.Çok fazla."
"Nasılsın Bella?" Bir anda ruh hali değişti ve mutlulukla gülümsedi.
"Rodolphus'tan iyi." Tam ne oldu diye soracaktım ki Jane araya girdi.Vay be,Jane ne ara geldi?
"Kafasından balkabağı suyu boşalttı." Jane'e sarıldım.Sımsıkı.Trene binmeye başladığımızı fark ettim.Ne oluyor ya,konuşuyorduk.Evan refleks olarak elimi tuttuğunda trendeydik ve yeni bir yıl başlıyordu.Umarım harika bir yıl olur.Tabi harika yıldan kastım,bol kavga,bol dedikodu ve bol eğlence...

Multi:Alena
Evet arkadaşlar nasıl buldunuz?Umarım beğenmişsinizdir.

Bir Zamanlar HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin