Göl Solucanı Seven Çocuk

303 21 4
                                    

Alena Greengrass
Son zamanlarda sıklıkla yaptığım gibi yine gölün oradaki yaşlı bir ağacın altında oturmuş depresyona girmekle meşguldüm.Bu dediğime inandıysanız aptalın tekisiniz demektir.Çünkü ben depresyona girmem ben depresyona sokarım.Neyse. Son zamanlardaki olayları göz önüne alırsak o malum olaydan sonra Evan tam anlamıyla bir inek olmuştu.Evet evet inek.Lily Evans da inekti ama sosyaldi.Evan ise bu işler boş okuyayım bari adam olayım modlarındaydı.Yanındaki kız ismi Sasha ya da Courtney tam hatırlamıyorum neyse işte o da kimseye bir şey anlatmamıştı belli ki. Yoksa dedikodu olurdu ve bu normal olarak kulağıma gelirdi.Başkaaa geçen günlerde Potter ve Evans kavgası vardı hatırlarsınız.Potter harika bir değişim içerisine girdi ve Evans hakkında konuşmamaya hatta onun bulunduğu ortamlardan uzaklaşmaya başladı.Tüm okul en çok da ben şaşkındık.Ve Black.Ona Sirius dememi istiyordu değil mi?Ve şimdi eski zamanlardaki gibi.Bad boy tavırları içerisinde.Ah Merlin! Tanımadığı bir insan tökezlese yardımına koşacak birisi o.Bad boy falan filan.Yemezler.Bana gelirsek. Nasıl mı hissediyorum.Mesela birisi beni öldürmek istiyor.Ben de yüzme bilmiyorum ve beni denize atıyor. Ölmem için yeterli ama o birisi dibe batmam için ceplerime taş dolduruyor ayaklarıma ağırlık bağlıyor.Tam olarak böyle. Anlatamadım ama neyse.Pişman mıyım hayır.O halde üstümdeki bu yük ne?
"Ergen ergen takılma da yardım et!" Birisi sanırım bana sesleniyordu. Kafamı çevirdim.
"Ne diyosun sen ya?"
"Yaşımı da söyleyim istersen."
"Rahatsız etme beni git başımdan."
"Hayatım,burdan bakınca bileklerini kesmeye meyilli duruyorsun.Ah ne güzel!Ben karışmayayım o zaman." Çocuğun cübbesindeki Slytherin amblemine bakmama gerek bile yoktu.Ses tonundaki soğukluğu hissetmiştim.Yüzünü incelendiğimde onun herkesten nefret eden ve herkesin ondan nefret ettiği çocuk olduğunu fark ettim.Cümlem bozuk oldu gibi ama boşverin.Bu kişi Nathaniel MacMillan.Aynı dönem öğrencisiyiz.Kendisi birinci sınıftan beri asla değişmedi.Daha ilk gün kompartmanda Bellatrix'i sözleriyle ezdi,sonra Lucius'a bir aptal olduğunu söyledi ve hatta bir keresinde de Potter ve Black'in harika şakalarından birinin kurbanı oldu.Önemli olan tepkisiydi.Onlara dönüp şakaları için çok uğraştıklarını bunun kolay bir yolu olduğunu ki bu yolu anlatmıştı ve arada bir zekalarını kullanmalarını söyledi.Potter ise Nathaniel'ın deli olduğunu düşünmeye ve ondan kaçmaya başlamıştı.Evet deliydi.Dobraydı bir kere.Aklımda böyle kalmıştı.
"Ne bakıyorsun aval aval?"
"Neden bu kadar yalnızsın?"
"Bunu ağaçlarla konuşan kız mı söylüyor?" Ah evet.Siz yokken ağaçlarla konuşuyorum.
"Ağaçlar bazen çoğu insandan daha iyi olabiliyorlar."
"Şamarcı söğütü tavsiye ederim." Gözlerimi devirdim ve ayağa kalktım. Gölün içine girmiş elinde büyük bir kavanoz taşıyordu.Ama bir yandan da gölden bir şey almaya çalışıyordu. Elindeki kavanozu aldım.
"Tutuyorum işte çabuk yap ne yapacaksan!" Konuşmadı ve sudan elindeki çubuklarla bir şey çıkardı.
"Iyyy bu ne böyle?"
"Gel buraya seni tatlı şey.Seninle biraz işim var."
"Ağaçlarla konuşmama laf eden insan şu an bir göl solucanı ile konuşuyor."
"Kes artık sarı böcek."
"Az önce tatlı şey diyordun.Hepiniz aynısınız hepiniz!" Suratıma baktı baktı ve baktı.
"Sen yoksa bana mı sarı böcek dedin?"
"Zekan beni şaşırtmaya başladı."
"Bu kavanozu yere atmamı ister misin?"
"Seni öldürürüm."
"Zaten bileklerimi kesmeye meyilli bir insan değil miydim?İşime gelir."
"Üzerindeki yükten kurtulmanı sağlarım."
"Ne yük varmış benim üstümde?"
"Sen anlatırsın ben de çözüm bulurum."
"Sonra da gidip tüm okula yayarsın değil mi?"
"Ben mi?"
"Ah evet.Pardon ya.Neyse kabul." Gölden çıktım ve kavanozu yere bıraktım.O da çıktı.
"Beş dakikan var." Yere çöktüm.Ne yapıyorum ben ya?Bu ne özgüven bu ne saçmalık bu ne aptallık?Önüme çıkan ilk kişiye her şeyi anlatacak mıyım yani? Geri ayağa kalktım. Nathaniel boş gözleriyle suratıma baktı.
"Vazgeçtim anlatmıyorum."
"Öff otur şuraya da borçlu kalmayım sana."
"Yok ya sonra bir iyilik isterim senden."
"Yok ya ben de safım zaten kabul edeceğim bunu." Bu sefer ben suratına boş boş baktım.
"İyi,dinle o zaman." Geri oturdum.
"Acele et biraz.46 kromozomluların beni başka bir 46 kromozomluyla görmesini istemiyorum."
"Sen 46 kromozomlu değil misin?"
"Öyleyim.Ama benim gelişmişliğim sizden fazla. "
"Biliyor musun soğanda 46 kromozomlu."
"Ah zeki kız."
"Neden sürekli aşağılıyorsun?Ayıp denen bir şey var."
"Sana acele etmeni söylediğimi hatırlıyorum." Yüzüne baktım. Ciddi ciddi laf sokabilen bir insan bu.
"Of tamam.Bak şimdi sana her şeyi anlatacağım ama eğer birinden duyarsam-"
"Kes artık."
"Evan'la ilişkim vardı bilirsin-"
"O kim?" Ağzım istemsizce açıldı. Çünkü şaşırdım. Açılmasın mı?
"Yaşadığına emin misin?"
"Devam et."
"Ya Evan işte. Böyle yakışıklı, kibar ve Rosier olan işte. "
"Malfoy'un arkadaşı. "
"O işte. " Ne zamandır Malfoy'un arkadaşı diye anılmaya başlamıştı.
"Neyse.Sevgiliydik işte.Sonra bana yalan söyledi.Beni aldattı ve aldatmadığını söyledi.İki kez yalan söyledi yani-"
"Nereden biliyorsun aldattığını?"
"Güvendiğim birisi söyledi. "
"Rosier senin sevgilin değil miydi?Ona güvenmiyor muydun?"
"Ben-"
"Sana bunu söyleyen kişi bir erkekti değil mi?"
"Evet-"
"Aptalsın." Ona ne demek istiyorsun demek istiyordum ama daha da aptal durumuna düşmek istemiyorum.O yüzden susayım en iyisi.
"Ayrıca ne demek istediğimi anlamayacak kadar da salaksın."
"Senin göl solucanlarını-"
"Tamam sus.Bak bunu söyleyen kişi erkekse eğer muhtemelen sana aşıktır. O yüzden aranızı bozmak istemiştir."
"Aramızı bozmak için neden böyle aptalca bir şey yapsın ki?"
"Aranız bozuldu mu bozuldu.Hatta ayrıldınız.Gayet başarılı. "
"Ama-"
"Devam et."
"Sonra Black ile ara sıra laflamaya başladık ama daha çok sataşma gibi bir şey." Sustum.Black kim diye sormamıştı.Hogwarts'da bir sürü Black vardı.Bellatrix Black,Narcissa Black,Regulus Black ve tabiki Sirius Black.
"Kim olduğunu biliyor musun?" Bilmişçe konuştu.
"Sirius Black."
"Nerden bildin?Bir sürü Black var-"
"Sana aşık olma potansiyeli taşıyan tek o var."
"Ya yeter ya.Bana aşık falan değil o.Nefret ediyorum senden dedi bana tamam mı!"
"Ne garip."
"Bana mı aşık? " Sirius Black'in bana aşık olmasını ister miydim?Hayır. Hoşuma gider miydi? Evet.
"Her şeyi bilseydim burada olmazdım."
"Herkes de bana aşık. "
"Ay havanı yesinler senin." Sırıttım.
"Dangalaklar.Benim neyimi seviyorlarsa sanki?"
"İlk kez doğru bir şey söyledin."
"Devam ediyorum.İşte Black ile yine bir gün konuşuyoruz.Filch geliyordu. Saklandık.Yasak koridordaymışız meğer.Arkadaş olduğumuz sonucuna vardık.İşte Filch gitti biz de çıktık.O arada Evan ve yanında beni aldattığı kız geliyordu ben de Black'e beni öp dedim.Anlamadı vakit de yoktu ben öptüm o yüzden."
"Klişe."
"Evan geldi.Onu kıskandırmak için yaptığımı anladı bana sürtük dedi.Black ile kavga ettiler.Sonra Black gitti ben de peşinden gittim ve özür diledim. O ise bana benden nefret ettiğini söyledi ve ağır laflar etti."
"Ne garip."
"Haklı mı sence?"
"Bak çakma sarışın-"
"Doğal sarışınım ben bir kere!Git araştır biraz ailemi.Greengrass ailesi!"
"Kimsin sen?"
"Yok artık!Sabahtan beri konuşuyoruz ve daha adımı bile bilmiyorsun!"
"Leta mıydı?"
"Lena!"
"Birincisi doğal sarışın o koridor yasak ise Rosier ve yanındaki canlı orada ne yapıyordu?"
"Bilmiyorum."
"İkincisi tabiki Black haklı."
"İyi de o arkadaşları için her şeyi yapan biri.Bana da arkadaşız dedi."
"Arkadaşlar öpüşmez."
"Tamam belki haklı ama ben özür diledim."
"Black ile şuan nasıl aranız?"
"Konuşmuyoruz.Benden kaçıyor gibi.Aslında kaçmıyor çünkü kovalamıyorum."
"Uzatmıyorum.Yapman gerekenleri söyleyeceğim sen de ister yap ister yapma.Umrumda değil.Rosier ile konuş.Her şeyi anlatmasını iste. Anlatmazsa boşver.Kimse için kendini üzmeye değmez.Sonra Black ile aranı düzelt.Bu kolay olmaz.Dedin ki arkadaşları için her şeyi yapar.O zaman arkadaşlarına iyilik yap.Onun sevdiği şeyleri sev.Ya da severmiş gibi yap.Sonra Black'ten özür dile.Ama bu sefer içten olmasına dikkat et.Son olarak git bakım falan bir şey yap.Gözüm kanadı.Evcinlerinden farkın yok."
"Sağol ya.Biliyor musun,seni sevdim Nat-"
"Sıkıldım." Dedi ve kalkıp gitti.Ben de arkasından bakakaldım.
O zaman ne yapsam?Ne yapsam...

Multi:Nathaniel MacMillan

Nasılsınız?Aslında bölüm Remus'tan olacaktı ama Alena'dan olsun dediniz ondan oldu. Nathaniel'ı sevdiniz mi?Ben çok sevdim.O zaman hoşçakalın. 💃

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Zamanlar HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin