Mantıklı

291 12 5
                                    

Sirius Black
Ders biçim değiştirme ve sanırım en sevdiğim ders.Sanmam öyle ve kesinlikle en başarılı olduğum ders. Şu anda McGonagall bir kadehi köpeğe dönüştürmeyi anlatıyordu. Biraz karmaşık bir büyüydü.Ama sanırım başardım veeee evet.Yavru köpek masamda.Benden bile daha sevimliydi.
"Bay Black!Kutlarım.Lütfen buraya gelip tüm sınıfa nasıl yaptığınızı anlatır mısınız? " Kürsüye doğru giderken Emmeline bana sırıttı.
"Evet.İlk olarak önce şöyle- " Anlatıyordum anlatmasına ama Slytherin tayfasından sesler gelmeye başlamıştı.McGonagall sinirle soludu.
"Sessizlik!Devam et lütfen. "
"İşte sonra şu şekilde asanızı-" McGonagall'ın bağırmasıyla yine susmak zorunda kaldım.
"Galiba bu konuda epey bilgilisiniz Bayan Greengrass?" Benimle birlikte tüm gözler ona döndüğünde hala Bulstrode ile bir şey tartışıyordu. Tüm gözlerin ona döndüğünü fark ettiğinde sustu.
"Ama görüyorum ki henüz kadehinizin kuyrukları bile yok.Slytherin' den 10 puan." Siyah gözleri bana öfkeyle bakıyordu. Ben ne yaptım yahu?Resmen benden nefret etmek için yer arıyor!
"Ayrıca bu sadece bu derslik bir durum değil. Tüm derslerimde genelde başarısız oluyorsunuz.Bay Black size yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır." Gözlerindeki öfke giderek artıyordu. Onu bu durumdan kurtarmazsam beni öldürebilirdi.
"Şey profösör aslında ben yardım etmek istediğimi sanmı-"
"Yardımına ihtiyacım yok.Biçim değiştirme ilgimi çekmiyor.Tıpkı iğrenç köpekler gibi.Mide bulandırıcı bir ders." McGonagall dersine hakaret edilmesine tahammül edemezdi evet bunu kesinlikle yapamazdı ve yapmadı da.
"1 ay boyunca her pazar Bay Black ile birlikte biçim değiştirme çalışacaksınız. Ayrıca yarına kadar bana 4 parşomen uzunluğunda bu büyüyü anlatıp getireceksiniz."
"Beni duymadınız sanırım bu ders-"
"2 ay oldu.Ders bitti dağılabilirsiniz."
Ah keşke James de burada olsaydı ama Rosier ve Malfoy ile kavga ettiği için cezalıydı.Peter da Quidditch seçmelerine hazırlandığı için izinliydi.Yani sadece Remus vardı.Ona dönüp sırıtacakken Lily ve Mary ile sınıftan ayrıldığını gördüm.Mary ile konuşabilmek için beni şuan satmıştı ama olsun.Bu arada Alena kafayı yerken Bulstrode sırıtıyordu.
"Kes şunu Jane." Jane sınıftan ayrıldığında sadece ikimizin kaldığını  fark ettim.Bana doğru yürüdü ve bana saldırmaya başladı. Gerçek anlamda vuruyordu.Her kelimesinde bir kez.
"Sen- adi- aşağılık -iğrenç -bir -insansın- Sirus Black! "
"Hey hey dur.Emin ol seni sinir etmek en büyük hobim ama bu sefer gerçekten hiç bir şey yapmadım. Hey kes şunu- Bana vurm- bak sakın bir daha ban- ah!Tamam yeter!" Ellerini yakalayabildiğimde öfkeyle bana bakıyordu.
"Bak.Orada dedikodu yapan sensin gelmiş bana saldırıyorsun burada. Dersini dinleseydin kızım banane-"
"Ben senin kızın falan değilim-"
"Merlin adına Greengrass!Takıldığın yer burası mı cidden.Ayrıca soyismin çok uzun.Neden soyismin bu kadar uzun?" Alena çileden çıkmış bir şekilde bana bakıyordu.
"Lütfen bağışlayın,lütfen.Acaba soyismimi ne yapmamı isterseniz köpeklerin efendisi?" Alayla sırıtarak konuştum.
"Bilmem belki Black?" Donup kaldığında gülümsedim.Resmen az önce alayla da olsa ona evlenme teklifi etmiştim. Konuşmak için ağzını açtığında içeri tokmak kafa girdi.
"Aslında kesinlikle Rosier olacak Black,üzgünüm. " Söylediği şeyle canım acırken yüzümdeki alaylı ifadeyi silmemeye çalıştım.Tam cevap verecekken belki de dünyanın en garip olayı oldu.Alena Greengrass sinirle Rosier'a dönüp o harika sözleri söyledi.
"Hiç sanmıyorum." Rosier'ın yüzündeki ifade görülmeye değerdi. Gerçekten çok bozulmuştu. Benim orada olduğumu umursamadan konuştu.
"Bu da ne demek şimdi? " Alena acıyla karışık bir alayla güldü.
"Bana neden yalan söyledin?"
"Neyden bahsediyorsun sen?" Alena sinirleniyordu.
"Geçen gün bana tüm gün Slughorn'un yanında olduğu söylemiştin.Babamla ilgili sohbet etmek istedi demiştin.Ama o gün Slughorn Dumbledore ile birlikte tüm gün ortada yokmuş. " Rosier ona dokunmak için hamle ettiğinde geri çekildi.
"Lena bak-"
"Neredeydin?"
"Ben-bak durum karışık tamam mı?O gün Lucius'un bir sebepten ötürü morali bozuktu ve biraz kafa dağıtmak için Domuz Kafası'na gittik." Merlin cidden mi ?Artık araya atlamamım zamanı çoktan gelmişti.
"Neden Domuz Kafası,anlatsana biraz." Alena bıkmış bir şekilde Rosier ise sinirle bana baktı.
"Neden 'sevgilimle' arama giriyorsun Black!" Sevgilimle kısmını bastırarak söylemişti.
"Sevgililiğiniz kalacak mı çok merak ediyorum şuan."
"Neden gidip iğrenç arkadaşın Potter'ın yanına gitmiyorsun?Ah kesin bulanık kızılın yanında-" Yüzüne geçirdiğim yumrukla yana savrulurken Alena hafif bir çığlıkla geriye kaçtı. Rosier yüzünde alaycı bir ifadeyle bana baktı.
"Demek asa yok. Peki Black bana uyar." Yumruğunu önce karnıma sonra ise yüzüme geçirdiğinde acıyla savruldum.Tekrar vurmaya hazırlanırken ondan önce davranıp kafasını sıralardan birine gömdüm. Kafasını tutarken kulağına doğru konuştum.
"Bir daha sakın ona bulanık deme. Sakın!" Elimden kurtulduğunda bana vurmak için hamle ediyordu ki Alena araya girdi.
"YETER! YETER KESİN ŞUNU!" Rosier üzerime gelmeye çalışıyordu hala. Ölmek istiyordu sanırım.
"Evan kes şunu!Black yeter!" Yüzü Rosier'a dönüktü ama bir eli beni uzak tutmak için göğsümden beni itiyordu.Rosier oynamaya başlamıştı.
"Özür dilerim seni korkuttum-" Alena hışımla Rosier'a döndü.
"Aslında kesinlikle korkmadım.Bu bana keyif bile verdi.Sonuçta Black'e uyuz oluyorum ama sana da kızgınım. Birbirinizi dövmeniz gayet hoştu anlayacağın." Sözlerine kahkaha attığımda Rosier ile konuşmaya devam etmek istediğini gayet net anlayabildim.Bravo bana.
"Neden Domuz Kafası anlatsana biraz." Cümlemi alıntı yaptığında Rosier' a sırıttım.
"Bak bu kaşınıyor ama hala!"
"Evan!Soruma cevap verecek misin artık?"
"Çünkü Lucius'un morali bozuktu dediğim gibi ve kimseye görünmek istemiyordu.Bilirsin onu!" Alena sorgulamaya devam etti.
"Peki neden bana yalan söyledin? Bunları da gayet anlatabilirdin." Rosier bıkkınlıkla soludu.
"Çünkü anlatmamı istedi.Sevgilimsin diye her şeyi anlatmamı bekleyemezsin benden! " Alena mahcupça konuştu.
"Ah,Evan özür dilerim.Sadece ikiniz vardınız yani ve başka kimse yoktu öyle mi?"
"Evet.Sadece Lucius ve ben vardık tüm gün." Alena hayal kırıklığı ile Evan'ın kollarından ayrıldı.
"Yani Courtney ve Sasha yoktu öyle mi?Yani tüm gün ya da gece mi desem beraber değildiniz,yani tüm gece boyunca o iğrenç mekanda sadece Lucius ileydin öyle mi!" Evan korkarak geri çekildi. Daha sonra Alena'ya doğru konuştu.
"Seni aldatmadım.Hiç bir şey olmadı, o kızlardan hiç birine elimi bile sürmedim." Alena dolan gözleriyle onu tekrar itti.
"Sen- sen yalancının tekisin!" Evan Rosier'ı daha önce hiç bu kadar sinirli görmemiştim sanırım.
"Seni aldattığımı düşünüyorsun.Böyle bir şeyi nasıl düşünürsün?Seni sevdiğimi biliyorsun!Sana delicesine aşık olduğumu biliyorsun!Bunu nasıl düşünebilirsin! "
"Hala yalan söylüyorsun!Beni falan sevmiyordun ki sen hiç sevmedin. Sadece safkan tanınmış bir Slytherin ailesindenim diyeydi bunlar değil mi?"
"Gerçekten böyle düşünüyor olamazsın. Yaşadığımız onca şey varken nasıl böyle konuşabilirsin?" Evan kapıya doğru ilerlerken Alena elinin tersiyle gözyaşlarını sildi.
"Belki de bitirmeliyiz." Evan kırgınlıkla ona baktı.
"Biliyor musun Lena?Bence de bitirmeliyiz.Bana güvenmeyen biriyle yapabileceğimi sanmıyorum." Onun da gözleri dolmuştu. Garip bir şekilde garip bir olay vardı burada.Bir yanda aşık olduğum kız aldatıldığını söylüyor diğer yanda nefret ettiğim çocuk hayır diyor.Garip olansa Rosier aşırı derecede kırılmış görünüyordu ve kapıdan çıkıp gitti.Onun gitmesiyle Alena yere çöktü.Kafasını dizlerine gömdü.Yanına çöktüm ben de.
"Alena,yani bak.Ağlamayı keser misin acaba?"
"Yalnız kalmak istiyorum Black.Git buradan.Bir kez olsun saygı göster ve git." Sessizce ayağa kalktım ve sınıftan ayrıldım. Koridorda giderken James'i gördüm. Remus,Mary ve Lily ile beraberdi.
"Hayır öyle değildi Potter!" Kızıl cadıyı kızdırmıştı anlaşılan. Beni farketti.
"Sirius patronus büyü-ne oldu? "
"Biraz konuşsak iyi olacak gibi." Ve James Lily'e bakmadan benimle beraber ilerlemeye başladı.Gitmeden önce Lily James'in arkasından şaşkınca bakıyordu. James'e olanları anlattığımda fikrini garip bir şekilde anlattı.
"Bak Pati.Bir erkek ve bir kız sevgili olur ve ayrılır. Ne var yani bunda? Tabi senin sevdiğin kız. O yüzden bence artık senin sıran."
"Ne yapayım yani?"
"Aptal mısın Sirius!Bu sefer başkalarından önce davran ve konuş onunla.Cesur ol.En fazla öldürebilir yani sonuçta."
"Hayır James.Onu seviyor hala.Ayrıca ne iğrenç herifsin daha az önce ayrıldılar. "
"O zaman yanında olduğunu göster ona.Ne bileyim yanında falan ol. Mutlu olmasını sağla. " Mutlu olmasını sağla. Bu mantıklı işte.

Multi:James Potter (O harika gözlüklerle hayal edin.)
Evet bu bölümde bitti.Yarın okul var yine.Ağlıyorum. Depresyona gireceğim.Hoşçakalın!

Bir Zamanlar HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin