Ceva magic

97 8 2
                                    

Niciodata nu am crezut ca se poate intampla asa ceva! M-am gandit eu non-stop la Stefan, dar nu am luat in considerare si varianta asta...
Eram pe hol si stateam de vorba cu Raluca si din cand in cand mai aruncam cate un ochi si la Stefan, pe care nu il mai vazusem de ceva timp, pentru ca da, dupa cum am zis, ma dadusem batuta. A fost asa bine sa il revad. Era sexy ca intotdeauna.
Am observat ceva ciudat totusi: cand ma mai uitam la el se uita si el la mine, ceea ce nu se mai intamplase pana atunci. De fiecare data cand se uita si el, eu imi intorceam privirea in alta parte deoarece ma rusinam. Intr-un fel ma simteam bine ca se uita la mine, dar pe de alta parte ma gandeam la tot ce e rau: daca am ceva pe fata, daca Stefan ma crede ciudata, daca ma barfeste, chestii din-astea. Nici nu ma mai puteam concentra la ce zicea Raluca.
Cand mi-am intors din nou privirea catre el...am zis ca lesin! Faimosul Stefan se indrepta spre mine, privindu-ma in ochi.
Eu pur si simplu inghetasem. Stiam ca o sa imi spuna ceva, dar nu mai gandeam. Eram confuza totusi. Adica, de ce ar vrea el sa ma bage in seama? Dar chestia este ca el a facut mult mai mult decat a ma baga in seama...
Cand a ajuns in dreptul meu, a facut ceea ce eu nici nu indrazneam sa visez vreodata. S-a uitat adanc in ochii mei...si a zis:
-Te rog nu te supara pe mine, ei m-au pus-o sa o fac.
Si apoi, intr-o fractiune de secunda, ma ia in brate de jos si ma pune la perete. Eram incremenita. Aveam picioarele incolacite in jurul abdomenului sau sculptat si mainile in jurul gatului lui si ne uitam unul in ochii celuilalt si dintr-odata aud din stanga o voce care zice:
-Hai Fane, 20 de secunde, da-i drumul!
Si apoi a urmat...magia. Stefan, fara a ezita, a inceput sa ma sarute pasional, in timp ce prietenii lui numarau de la 20 in jos. Acela fusese primul meu sarut, cu bad boy-ul scolii pe care il placeam foarte mult. Totul s-a simtit atat de natural, atat de bine. La cat de bine saruta Stefan cred ca si-a dat seama ca eu nu stiam ce fac, dar m-a ajutat. El a dominat sarutul, eu mai mult ma luam dupa el. A fost perfect! Prietenii lui terminasera de numarat, deci noi ne sarutasem deja de 20 de secunde in continuu, dar dupa aceste secunde, Stefan nu s-a oprit, iar sarutul a mai continuat. Nu stiu exact cat a durat dar stiu ca tot holul se uita la noi, dar chiar nu imi păsa. In momentul ăla, mie mi se indeplinea o dorintă. Stomacul meu era dat peste cap, simteam un gol imens in el, sau asa numitii "fluturasi" in stomac.
Dupa ce s-a terminat sarutul (din pacate) Stefan a facut din nou contact vizual cu mine si mi-a zambit. Avea cel mai frumos zambet din lume. I-am zambit si eu. Pe mine ma lasase fara cuvinte, eram in al noulea cer, iar dupa aceea, el m-a lasat usor jos, iar eu nu-mi puteam lua ochii de la el, in ciuda faptului ca stiam ca o sa fim barfa holului si ca toti se uitau si radeau, dar chiar ma durea in cot de ei. Nici Stefan nu se uitase vreo clipa in alta parte si peste cateva secunde, imi spune cu o voce blanda si dulce:
-Eu sunt Stefan, apropo, incantat de cunostinta! zise el razand usor
Si apoi a dat mana cu mine si i-am spus si eu numele meu.
Dorinta mea era sa vorbesc cu el, iar in acea zi s-a intamplat mult mai mult de atat. Nu pot sa exprim in cuvinte cat de fericita eram.
Inainte de a pleca el mi-a mai spus:
-Saruti bine fato!
Iar apoi mi-a facut cu ochiul in cel mai sexy mod posibil si a plecat la clasa lui, pentru ca se sunase, iar eu nu am mai apucat sa-i mai spun ceva in acea zi.

The DareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum