Momentul....momentul pe care il asteptasem de atata timp! Acel moment venise in sfarsit! Momentul in care am interactionat cu baiatul visurilor mele!
In acea zi am zambit non-stop, acea zi fiind de asemenea ieri :)))
S-a intamplat ceva ce numai in filme se putea intampla! Dupa toata faza asta a intrat o mega adrenalina in mine. Aveam multa energie si chef de viata, imi venea sa zbier de bucurie si toate gandurile pozitive au dat buzna la mine in cap. Nu mai fusesem atat de fericita de multa vreme.Azi dimineata insa, toate gandurile pozitive au fost inlocuite cu gandurile realistice. Da, m-a sarutat Stefan in cel mai pasional mod posibil in fata tuturor, dar a fost totul o provocare. Acum ca ma gandesc mai bine, toata chestia asta nu a facut nimic altceva decat sa agraveze lucrurile.
...
Eu acum il plac de 100 de ori mai mult ca inainte, dar pentru el a fost o simpla provocare. Eu trebuia sa uit de el si nu mai aveam chiar asa mult pana faceam asta, dar microbul asta de baiat a inrautatit tot. Imi vine efectiv sa-l omor in momentul asta.
Chiar trebuie sa uit de el...nu? E imposibil ca un tip ca el sa se uite vreodata la mine...
* 2 ore mai tarziu *
Ieri am fost atat de fericita, iar acum sunt atat de speriata sa intru in scoala. De 5 minute stau si ma holbez la cladirea scolii, fara sa ma apropii. Dar nu pot sa ignor pe toata lumea pentru totdeauna...nu-i asa? Din pacate, nu pot, deci trebuie sa fiu curajoasa si mai optimista.
Cand am intrat simteam o sa mor de rusine, simteam ca toata lumea se uita urat la mine si ca ma barfeste. Ziua asta nu poate fi mai rea de-atat.
Cand am ajuns in clasa, desigur, toti colegii au inceput sa ma ia la misto, dar am ales sa-i ignor complet. I-am ignorat pe toti mai putin pe Raluca, pentru ca e imi e prietena adevarata.
-Hei girl! Cum te simti in legatura cu faza de ieri? imi spuse Raluca facandu-mi cu ochiul si razand
-Imi vine sa intru in pamant de rusine, totul e groaznic!
-Ceeee??? De ce? Ce dracu ai? Te-ai lovit la cap? Cel mai sexy baiat te-a sarutat pasional in fata tuturor si tu zici ca e groaznic? Nu asta ti-ai dorit?
-Da, cam asta mi-am dorit...
-Dar...?
-Dar nu asa in puii mei!! A fost o provocare iar pentru el nu a insemnat nimic si acum sunt si barfa scolii!
-Tu chiar esti proasta!
-Aaaaa mersi Raluca, acum mai sunt si proasta!
-Da, esti, pentru ca dupa secundele alea el a mai continuat si la sfarsit ti-a zis ca saruti bine!!! Sunt sigura ca azi daca te vede te va baga in seama!
-Ei bine, nu o sa ma mai vada vreodata. Eu din clasa asta nu mai ies in pauze!
-Esti prea de tot! Tu chiar nu vezi ce oportunitate mare ai de a continua ce ati inceput ieri? Ti-ai dorit asta de atata timp si acum lasi balta tot? Oricum daca nu iesi de bunavoie pe hol vei iesi cu forta!
-Offff Raluca, poti fi atat de groaznica uneori!
-Da, merci, stim amandoua ca am dreptate!
-Fie, o sa ies pe hol dupa ora asta.
-Hehe stiam eu! Asa te vreau!Asa am si facut. Cand am iesit pe hol am ales sa ignor toate privirile care erau indreptate spre mine si sa merg increzatoare la magazin sa imi iau ceva, cu speranta ca il vad pe Stefan. Pana la magazin nu l-am vazut nicaieri si am mai stat pe afara sa ma mai uit dupa el. De la magazin nu mi-am luat nimic pana la urma.
M-am hotarat sa ma indrept inapoi spre clasa si sa nu ma intereseze daca il vad sau nu, iar cand am ajuns la etajul 2 (unde era clasa mea) m-am dus sa ma uit pe geam, pe hol, pentru ca nu se terminase pauza si oricum toti colegii ma luau la misto si eu n-aveam chef de asta.
Era asa de placut doar sa stau, sa ma uit pe geam si sa ma gandesc la tot.
Dintr-odata simt doua maini care imi cuprind talia si eram sigura ca e Raluca, pentru ca tot timpul face asa.-Ce vrei Ra-
Si cand ma intorc....
CITEȘTI
The Dare
RomanceDupa doua luni de la inceperea anului scolar, am pus ochii pe cel mai frumos baiat din lume...Stefan. Dar exista vreo sansa sa ma remarce? Ei bine...intr-o zi de miercuri totul umreaza sa se schimbe.