Cum a inceput totul

149 7 2
                                    

Luni-cea mai naspa zi a saptamanii, care-s sansele sa se intample ceva bun? Ceva frumos?Ceva....sexy poate?
Dupa o ora de franceza plictisitoare stateam pe hol alaturi de cateva colege. Raluca, o buna prietena a mea imi spune:
-Il vezi pe baiatul ala cu tricou rosu care sta cu spatele?
-Da, zic eu, ce e cu el?
-Uita-te numai ce corp perfect are!
Am stat sa il examinez putin de la spate si intr-adevar, avea un corp foarte bine facut.
-Da, trebuie sa recunosc, arata bine! zic eu. Presupun ca asta-i noul tau crush? Saptamana trecuta aveai alt target, dar ma rog, bafta cu el!
-Hei, ti-am zis ca arata bine, nu e crush-ul meu, crede-ma. Ti-am spus asta pentru ca arata exact asa cum mi-ai descris tu mai demult ca arata baiatul perfect pentru tine! spuse Raluca.
-Are corpul frumos dar nu stiu ce sa zi-
-Shhhhhh, ma intrerupe Raluca, taci! Nu l-ai vazut la fata! Asteapta sa se intoarca! O sa-mi multumesti mai tarziu.
Raluca apoi s-a dus in clasa, iar eu am ramas pe hol, curioasa cum arata acest baiat misterios care statea de vorba cu prietenii lui.
In sfarsit! Momentul mult asteptat! Cand s-a intors am vazut....perfectiunea intruchipata! Un baiat blond cu freza perfecta, ochi albastrii patrunzatori , abdomen si pectorali tonifiati...fara niciun defect! Nu mi se mai intamplase pana atunci sa fiu atrasa de un baiat atat de rapid. Mi-a placut de el din prima clipa cand l-am vazut la chip si am stiut ca trebuie neaparat sa aflu mai multe despre el.
Acea pauza fusese ultima din ziua respectiva din pacate, iar cand am plecat de la scoala ma gandeam non-stop la el. "Trebuie sa stiu macar cum il cheama" imi tot spuneam in gand. Mi-a luat cam 2 saptamani sa-i aflu numele, pentru ca mai nimeni din clasa mea nu il stia, pana cand o colega mi-a spus numele lui de familie, asa ca nu m-am lasat pana nu l-am gasit pe facebook.
Stefan...Stefan il cheama! Perfectiunea intruchipata poarta numele de Stefan!
Desigur ca in acele 2 saptamani il vedeam in fiecare zi pe hol.
Pentru mine devenise deja o rutina sa stau in fiecare pauza pe hol si sa il admir! Mersul lui, corpul lui ughhh he drives me crazy! Are un mers atat de impunator si mandru, un adevarat armasar!
Lunile treceau si eu ma amageam in fiecare zi doar cu admiratul. Era o placere sa ma uit la el, normal, dar as fi vrut mai mult. As fi vrut sa se uite si el la mine cum ma uit eu la el, sau macar sa vorbeasca cu mine, dar totul parea pur si simplu imposibil!
Imi doream atat de mult sa ma remarce incat am inceput sa ma gandesc zi si noapte la o solutie. Cum as putea sa-l fac sa ma bage in seama? Sau cum as putea sa-l bag EU in seama? Toate aceste intrebari imi dadeau mari batai de cap.
Am incercat sa apelez la youtube, la mii de video-uri despre cum poate o fata sa-i atraga atentia unui baiat, dar nimic nu a ajutat. Nimic! M-am gandit foarte mult la tot dar...in zadar.
Ma saturasem! Stiam ca nu aveam nicio sansa cu el si ca ma amagesc daca il admir in fiecare pauza asa ca nu am mai iesit pe hol saptamani intregi! Eram frustrata ca nu pot face nimic in privinta lui Stefan asa ca...m-am dat batuta.
Intre timp mai aflasem lucruri despre el: e clasa a 10-a, repetent, fumator, chiulangiu...avea toate caracteristicile unui bad boy, insa erau toate irezistibile.
Dupa saptamani in care nu mai iesisem pe hol,miercuri, colega mea m-a convins intr-un fel sau altul sa ies totusi, sa nu ma retrag doar din cauza unui baiat si avea dreptate.
Aceasta zi, miercuri, a fost ziua in care totul a luat o intorsatura...neasteptata.

The DareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum