Izzy pomalu otevřela oči.
První co uviděla byl Rolerův milý úsměv.
,,Rolere?" zamumlala a usmála se.
,,Sem tak rád že se ti nic nestalo." řekl šťastně.
Izzy se posadila na nemocničním lůžku.
,,Kde to sem? Sem.....v nemocnici?" podivila se.
,,Mock je changeling. Vysával z tebe životní energii." vysvětlil Roler.
,,Ano. Byla ste hodně slabá. Ale naštěstí se nám povedlo vás vskřísit, ovšem chvíli si u nás poležíte." oznámil Doktor, který se díval do papírů.
,,A... Kdy se budu moct vrátit domů?" zeptala se Izzy.
,,No, dejme tomu za týden. Ale, budete se muset vrátit do nemocnice v osmém měsíci." zamyslel se Doktor.
,,Jak to myslíte v osmém měsíci?" zeptali se Izzy a Roler jednohlasně.
,,Ah, vy to ještě nevíte? Ste těhotná, slečno." oznámil Doktor a pak zamumlal pro sebe ,,Už zase.".
Izzy polkla.O tři roky později...
Osmnáctiletá Poor stála v bílých šatech u oltáře.
Vedle ní stál oranžový devatenáctiletý jednorožčí hřebec s hřívou, která připomínala plameny - Firewood.
Svatba byla v Canterlotském zámku, protože Firewood byl syn princezny Musy a Poor neteř přes koleno prince Mattera a princezny Butterly.
Izzy seděla v první řadě mezi svatebními hosty.
Prakticky všichni z nich byli příbuzní nevěsty.
Vedle Izzy seděla černá alicorní klisna s fialovou hřívou a fialovo-růžovými konci křídel a rohem - Terka.,,To je neuvěřitelný jak strašně rychle rostou." povzdechla si Terka.
,,Ale stejně mi přijde divný že se Poor vdává už v osmnácti." řekla Izzy.
,,Víš co přijde divný mě? Že je ti třicet šest, máš čtyři hříbata a pořád ještě vdaná nejsi." Terka zvedla obočí.
,,Zkrátka kdyby mi všichni místo slečno, říkali paní, připadala bych si stará." vysvětlila Izzy.
Terka se zasmála.
,,Tak to počkej na vnoučata. Až ti budou říkat babi, bude ti to na nic." řekla pobaveně.
Izzy se zamyslela.
,,Tak to ještě s Poor proberu." řekla po chvilce.
,,Mamí! Já se nudím!" řekla otráveně třináctiletá Misty.
,,Pšššt! Earthly a Mishap sou ještě menší než ty a nestěžují si!" napomenula ji Izzy.
Misty se podívala vedle sebe, kde devítiletý Earthly hrál s tříletým jednorožčím tmavě modrým changelingem paci paci pacičky.
Misty se otočila zpátky na matku s pohledem, který říkal: ,Zabijte mě!'.
,,Berete si, Firewoode, zde přítomnou Poor Orphan?" zeptala se princezna Celestia.
,,Ano, beru." řekl s úsměvem Fire.
,,A vy, Poor Orphan, berete si zde přítomného Firewooda?" Celestia se otočila k Poor.
,,Ano, beru." řekla dojatě Poor.
,,Pak vás prohlašuji hřebcem a klisnou. A nyní novomanželský polibek." oznámila Celestia a Poor a Fire se políbili.Všichni v místnosti začali klapat kopyty.
Roler podal Izzy kapesník, aby se mohla vysmrkat.
,,Božínku já sem teď tchýně!" řekla zoufale Izzy a vysmrkala se.
,,To nic, já taky." uklidňovala ji Terka a poklepala jí na záda.
,,Tak to sme Spolutchýně." zasmála se Izzy.
Terka se začala smát taky.Následující rok:
,,Jestli mi bude říkat ,babi', vysaju jí duši." zahrozila Izzy a ukázala na fialovou pegasí klisničku s červenou hřívou a oranžovýma očima.Všichni v místnosti se na ni otočili s vražednými pohledy.
,,Co je? Jenom vtipkuju." zasmála se Izzy.
,,Je úžasná." rozplývala se nad hřbetem Terka.
,,Je úžasně roztomilá." přitakal Fire.
,,Jak se bude jmenovat?" zeptal se Roler.
,,Tiny Poppet." řekla šťastně Poor a pohladila hříbě ve svém náručí po hřívě.Ták a to byla poslední kapitola!
Rodokmen zveřejním v NOVINKÁCH.
:D
ČTEŠ
Křivdy (Dokončeno)
FanfictionIzzyna kamarádka Beauty jí nikdy neodpustila že se rozešla s jejím bratrem Handsomem. Chce se jí pomstít a tak vymyslí plán jak ji připravit o perfektní život. Povede se jí to? Ztratí Izzy vše na čem ji záleželo, nebo se přes to přenese a půjde dál...