Když Izzy druhý den přišla k domluvenému místu u kašny, Mock tam už čekal.
,,Ahoj!" pozdravila vesele Izzy.
,,Ahoj." usmál se Mock.
,,Tákže dem na tu zmrzku?" zeptala se nedočkavě.
,,No jasně." zasmál se Mock a oba vyšli k cukrárně.
Oba si dali čokoládovou a sedli si k pěknému malému stolku před cukrárnou.
Povídali si a pak začala Izzy vyprávět vtipy a tak se i hodně smáli.
,,Dneska to bylo fajn." řekla Izzy když nadešel čas jít domů.
Mock nevěděl co říct, tak přikývl.
,,Mohli bychom to někdy zopakovat." navrhla pobaveně Izzy.
,,Tak jo! Šla bys třeba... Zítra? Na večeři?" zeptal se s nadějí v hlase Mock.
Izzy se začervenala a přikývla.
,,Dobře tak... Tak..." Mock se snažil vymyslet místo setkání.
,,Tak zítra zase u kašny." navrhla Izzy.
,,Jo. Budu tam čekat." usmál se Mock.
,,Tak dobře. Tak ahoj!" rozloučili se a odešli.,,Děláš si ze mě srandu?!" Roler nemohl uvěřit svým uším.
,,Nedělám. Když sem šla vyzvednout Blue, viděla sem ji s nějakým zemním poníkem. Šedej. Modrá hříva. Takovej divnej podle mě. Máš ještě čokoládu?" zeptala se zelená pegasí klisna s dlouhou červenou hřívou.
Roler jí neochotně podal tabulku čokolády.
,,A seš si tím jistá?" ujišťoval se nevěřícně Roler.
,,Napvosto." přikývla Greeny s plnou pusou.
,,Já to nechápu! Není možný aby si Izzy našla novýho kluka!" odporoval.
Do místnosti se celá udýchaná přihnala Floryx.
,,Izzy má novýho kluka!" vyhrkla hned jak popadla dech ,,Viděla sem ji s ním jak se loučili a slyšela sem jak si domlouvali rande!".
,,Sem v háji!" řekl poraženecky Roler a opřel se o opěradlo sedačky.
,,Žádný strachy, to ještě půjde nějak zachránit." zkusila ho uklidnit Green.
,,Jasně! Ber to optimisticky!" povzbuzovala ho Floryx.
,,A co je na tomhle podle tebe dobrýho?" zeptal se ironicky Roler.
,,Každej spor se dříve či později vyřeší." promluvila moudře Greeny.
,,Myslíš?" zeptal se váhavě Roler.
,,Jasan! Podívej se na mě a na Soera! Už se zas dáváme dohromady a děcka sou z toho celý pryč." vypravovala Green.
,,Hm, to vám přeju. Ale jak vidíš, Izzy ani trochu netrápí naše hádka." řekl smutně Roler a svěsil hlavu.Večer se Izzy vypravila ke kašně.
Mock tam opět čekal.
,,Ahoj."
,,Ahoj."
,,Takže kam půjdem?" zeptala se Izzy.
,,Rezervoval sem stůl támhle." odpověděl Mock a ukázal na pětihvězdičkovou restauraci.
Izzy spadla čelist.
,,To... To myslíš vážně?" zeptala se užasle.
,,Smrtelně." přikývl a nabídl jí rámě.
Začervenala se a podala mu kopyto.
Stůl byl pro dva a Meny bylo tak rozsáhlé, že Izzy uvažovala že by ho dala Misty aby ho přinesla do školy jako referát.
Bylo tam hodně nóbl jídel a některé názvy nedokázala ani přečíst.
Nakonec si objednala to, co jí doporučil Mock - Confit de canard*.
Když jídlo přinesli na stůl, Izzy si ho důkladně prohlédla.
Usnesla se že to nejspíš bude noha nějakého přejedeneho ptáka a to kolem nejspíš nějaká omáčka nebo sos a nebo oboje.
Kost byla tenká jako jehla, zato maso bylo v celku velké a přísahala by že je to dokonalá hladká koule.
Pak Izzy začala vyprávět vtipy a s Mockem se hodně nasmáli.
Pak si začali povídat o životě a když se jí Mock zeptal jestli někoho má, posmutněla.
,,Stalo se něco?" zeptal se opatrně.
Izzy mu řekla co se jí stalo a co viděla.
Svěřila se mu jak se v té chvíli cítila.
,,To je mi líto." řekl soucitně a položil své kopyto na její.
Ona se nejdřív zaraženě podívala na jeho kopyto položené na jejím, pak na něj a usmála se.
On jí úsměv opětoval.
,,Je mi mnohem líp když sem s tebou." řekla a začervenala se.
Jeden druhému se zadívali do očí.
Naklonili se k sobě a ...... políbili se.
Ste nečekali co! xD
Ten pocit když se vám jednoduše nechce usnout a prostě musíte psát. xD (2:20)
Ale pak vás začnou bolet oči a za krkem, tak to stejně musíte nechat na druhý den. xDD
A pak to vytáhnete znova až po asi dvou dnech. xDDGreen - Bloomharmonie
* Confit de canard (konfi d´ kanár) - naložené husí či kachní maso s bylinkami, kořením a solí, s následným pomalým dušením ve vlastním tuku.
ČTEŠ
Křivdy (Dokončeno)
FanfictionIzzyna kamarádka Beauty jí nikdy neodpustila že se rozešla s jejím bratrem Handsomem. Chce se jí pomstít a tak vymyslí plán jak ji připravit o perfektní život. Povede se jí to? Ztratí Izzy vše na čem ji záleželo, nebo se přes to přenese a půjde dál...