Rolere?

184 40 14
                                    

Roler šel odpoledne z práce domů.
Najednou k němu přiběhla Beauty.
,,Ahoj. Ty seš Roler, viď? Já sem Beauty Hoof. S Izzy sme byly před lety kamarádky." mluvila celkem rychle a vypadala vesele.
,,Áha. Rád poznávám Izzyny kamarádky, ale o tobě mi říkala že se na ni nejspíš dodnes zlobíš." řekl nejistě Roler.
,,Ale prosímtě! To už je dávno za námi." řekla vesele.
,,Dobře." usmál se Roler.
,,Hele budeme si chvilku povídat ne? Třeba jak de život a tak." Beauty se zastavila a kopytem zadržela i Rolera.
,,Tak jo ale jenom na chvilku." svolil.
Beauty se rozhlédla a když zahlédla Izzy, která zrovna vycházela zpoza rohu, řekla ,,Chvilka bude stačit." a přitáhla si Rolera do polibku.
Ten se leknul a chtěl se odtáhnout, ale Beauty ho držela kopytem.
Když se mu konečně podařilo odtrhnout se od ní, chtěl říct něco jako ,,A to bylo co?!", ale všimnul si nedaleko stojící Izzy, která na něj zaraženě koukala.
Z očí jí steklo pár slz a nakonec to začalo téct proudem.
,,J-jak si mohl?" řekla slabým hlasem.
,,Izzy, vysvětlím ti to. Já..." nenechala ho doříct ,,Výmluvami to jen zhoršíš Rolere.".
Utekla směrem k jejich domu.
,,Proč si to udělala!?" zakřičel Roler na Beauty.
,,Si hloupější než sem čekala." řekla pobaveně a uletěla.
Roler se rozběhl za Izzy.

Už byla dávno v domě v jejich ložnici a balila kufr.
,,Mamí? Co to děláš?" zeptal se nechápavě Earthly.
Společně se svými sestrami stál ve dveřích a sledoval jak Izzy balí.
,,Ty někam jedeš?" přidala se stejným tónem Misty.
,,Můžeme s tebou?" zeptala se s nadějí v hlase Poor.
,,Nikam nejedu." odpověděla naštvaně Izzy, popotáhla a utřela si kopytem slzy.
,,Mami ty břečíš?" zeptala se Misty.
,,Stalo se snad něco?" strachovala se Poor.
Najednou se do chodby vřítil Roler a hříbata se rozestoupila aby mohl do ložnice.
,,Izzy já..."
Izzy magií zabouchla kufr a vrazila mu ho do kopyt.
,,Padej!" zakřičela.
Hříbata naskočila leknutím když to slyšela.
,,Ale..."
,,Řekla sem Vypadni!"
Roler se nadechl na další námitku.
,,A už se nevracej! Nechci tě vidět!" zakřičela než vůbec stihl něco říct.
Roler svěsil uši, vzal držadlo kufru do pusy a odletěl z domu.
,,Co se stalo maminko?" zeptal se smutně Earthly ,,Proč de tatínek pryč?".
,,O to se nestarej zlatíčko." řekla Izzy nejmileji jak to v té chvíli dovedla ,,To je dospělácká věc.".
Podívala se z okna a když viděla že Roler zašel za roh, vyběhla z domu na druhou stranu.

,,Co že udělal?!" zeptala se překvapeně modro hnědá zemní klisna s růžovou, fialovou a modrou hřívou- Kelisty.
,,Líbal se s Beauty!" řekla nešťastně Izzy a vzala si další kapesník aby se vysmrkala.
,,Ale proč? On by tohle přece neudělal." nechápala Kelisty a podala sestře další kapesník.
,,No já sem to viděla na vlastní oči! A věř mi že takovou bolest sem ještě nezažila!" plakala Izzy a Kelisty ji obejmula.
,,Je mi to moc líto Izzynko." řekla soucitně.
,,Co mám dělat Kelisty? Už ho nechci ani vidět po tom co mi takhle ublížil, ale co bude s Poor, Misty a Earthlym? Je to přece jejich táta." naříkala Izzy a brečela svojí sestře do hrudi.
,,Já nevím Izz. Podle mě by sis měla odpočinout a promyslet si to." navrhla Kelisty.
,,Tak dobře." povzdechla si Izzy, odtáhla se od Kelisty a usmála se ,,Díky sestřičko.".

Roler zaklepal na dveře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Roler zaklepal na dveře.
Otevřela je béžová alicorní klisna s hnědou hřívou s fialovým a růžovým melírem, spletenou do dlouhého copu- Floryx.
Opřela se o rám dveří.
,,Pěkně si to podělal." řekla naštvaně.
,,Co? Ty už to víš?" zeptal se provinile Roler.
,,Izzy napsala. Vykopla tě hned co?" řekla Floryx a pohled jí sjel na kufr.
,,Ale jak věděla že půjdu sem?" zeptal se nechápavě Roler.
,,Psala že to by uhodl snad každý. Jo a prej ti mám dát facku." vysvětlila Floryx.
,,Ale ona to nechápe!" bránil se Roler.
,,Prej že až tohle řeknes, mám říct že to chápe až moc dobře a pak je tam spousta nadávek a důvodů proč už ji prej nemáš rád."
Roler se nadechl na protest.
,,Napsala že až se nadechneš, mám tě přerušit a říct: ,,Jo! Byla to tvoje chyba!"" řekla Floryx.
,,Co tam ještě všechno napsala?" zeptal se nechápavě Roler.
,,Já nechápu kdy to stihla napsat, protože to má tři stránky." divila se Floryx.

Takový malý pobavení na konec. :D
V kapitole se objevili:
Katarine74
Floryx-Shine

Doufám že se vám kapitola líbila a že vás příběh zaujal.
Další kapitolu vydám co nejdřív budu moct.

Zatím mi pls pište do komentářů názory atd. ;*

A co si myslíte že se stane v další kapitole???

Křivdy (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat