Másnap a telefonom ébresztett fel vártam, hogy hívjon anyu, mert tegnap elfelejtett felhívni.
-Szia kicsim, bocsi, hogy tegnap nem hívtalak csak elaludtam könyvelés közbe.
-Semmi baj anyu, mondd mit szerettél volna!( ezután hallottam, hogy kihangosított).-Hát nemtudom mondta-e Petra, hogy megszerezte a jogsit, ezért majd ő fog menni érted minden pénteken és ő is fog vissza vinni.
Hátulról egy hangos (mi?) hangot hallottam és tudtam, hogy ez Petra hangja ezek szerint neki is új dolog amit hallott.
-Á anyu ez szuper(sikongott Petra) miért nem mondtad?
- Mert azt akartam, hogy egyszerre halljátok mit tervezek. Most már nem hagyom, hogy buszocskázz, ha van egy kocsi és ha van egy személy aki el vigyen.
-Ez nagyon szupi. Oh oda adod egy picit Petrának?
-persze.
- Csengusz ez azt jelenti hogy..
-Igen Petra ez azt. (Majd elkezdtünk sikongani, anyu pedig szerintem úgygondolta hogy ez valami tini dolog lehet. Oh pedig ha tudná)Elköszöntem tőlük, majd felöltöztem s egész nap vigyorogtam mint a tejbe tök. A koliba végre lement a vigyor az arcomról, de mikor eszembe jutott, hogy ma fog értem jönni Petra újra az arcomon lett.
Késő délután megérkezett Vanda is, de fáradt volt, ezért ma már nem beszéltünk sokat.
Összepakoltam a cuccom, s beszáltam Petra mellé az anyósülésbe.
-Na milyen érzés vezetni a saját kocsinkat?
-Klassz nagyon! De mesélj inkabb miujság a szomszéd fiúval?Igen tudni illik a szomszédba a legjobb haverom anyuja összejött egy éve egy férfival, össze is házasodtak, s neki van egy velem egykorú fia Balázs és két hónapja elkezdett rám hajtani.
Sokat járok át a bffemhez, (Márkhoz) de féltékenységet láttam a fiú szemébe mindig, ezért ehéten szerelmet vallott és erről faggat most Petra.
-Furcsa, de aranyos.
-Na és ma mész át?
-Aham megbeszéltük Márkkal, hogy rég taliztunk és kellene újra.
-Okés, hánykor mész? 5-kor?
-Valahogy úgy.Ezzel behajtott az udvarunkra ami már tárt kapukkal várt minket bementünk majd egy nagyon finom illat csapta meg az orrunkat.
Anyu a kedvencünket főzte utó ebédként.😁
Lasagne, mindig mindenhol Lasagne. Imádtam.
Leültünk, majd anyu faggatni kezdett, hogy mi volt a suliba meg stb.
Aztán szóba hozta Márkot és felkaptam a fejem de még csak 4 óra volt, ezért kisebb sóhajjal, de visszaültem és kibeszéltünk mindent így hármasba.
Mikor a kapu elött álltam és arra vártam, hogy megnyomjam a csengőt görcsbe ugrott a gyomrom és ettől megijedtem, majd ki szólt Tünde, hogy menjek be nyugodtan( Tünde Márk anyuja és egyben a legjobb "felnőtt" barátnőm.)
Még be se léptem, de egyből rámzuhant és összeborzolta a hajam.
-Hát szia Kismakiim
-Szia neked is - köszöntem neki fulladozva.
Nagy nehezen felálltunk, majd felmentünk a szobájába.
-Na miujs volt?
-Mármint? - kérdeztem vissza félve.
-Tudod te, Balázzsal.
-Hát szerelmet vallott.
-Én tudtam.. Nem megmondtam? De igen megmondtam.
-Jolvan, de ahj..nemakarom megbántani kis lelkét, ezért azt mondtam, hogy ő is tetszik.
-Khm..
-Miaz?
-És tényleg bejön?
-Hát figyelj..nem csúnya!
-Hát jolvan te tudod. ( Majd ott hagyott, egyedül, a saját szobájába.)
Természetes volt, mert otthonként kezeltük egymás házát, de ez akkor sem volt olyan mint szokott. Talán megbántottam? Dehát mivel?
Fél órán keresztül ott voltam, majd kicsit álomba szenderültem és azon kaptam magam, hogy este 11 van és fekszik mellettem valaki én meg betakarva fekszem mellette.
Felébredtem majd láttam milyen aranyosan alszik Márk nem volt szivem felkelteni, ezért már épp osontam volna ki, de megéreztem, hogy valaki hátulról megfogja a kezem és visszahúz.
-Ne menj, kérlek.
-Márk, annyira sajnálom, hogy ha megbántottalak valamivel, nem akartam veled összeveszni.
- Nem bántottál meg csak gondolkoztam.
- Hát nekem meg úgy tűnt.
- De nem, hidd el.
Megfogott, közelebb húzott, majd megölelt.
-Aludj itt.
-Mennem kell, bocsi, hogy zavartalak.
-Nem, nem engedlek.
-De, Márk elengedsz.
Megfogott, vállára csapott, majd az ágyhoz vitt, ott bírkoztunk egy ideig majd kifulladtunk, és végre elengedett -Hiányzott már ez a kis bírkozás.
-Nekem is. De mostmár engedj.
-Jolvan.
Ki kisért, majd elköszöntünk.
-Jóéjt kis makim.
-Jóéjt.
-Gyere, holnap is..
- Rendii