2.část

283 10 3
                                    

Došla jsem k bráně, která vedla ke škole a o kousek dál jsem zpozorovala Andreu moju nejlepší kamarádku. Hned jak mě spatřila mě obejmula a společně šli do toho blázince. Celé hodiny jsem se tak nějak pronudila, že by mě něco zajímalo vůbec zatím žádne testy tak se to dá, učitelé ani neotravují. Cestou ze školy s mě Andrea zeptala jsetli je mi dobře že vyadám nějak zvláštně. Možná jsem něco špatného snědla to přejde. Rozloučili jsme se a Andí šla dál bydlí na konci města.

Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř a zakřičela jsem domaa, ale nikdo se neozýval. Naši jsou určitě v práci, mrňousi ve školce a Leo někdy s kaamrádama nebo v pokoji a neslyší.  Našel si nové kamarády ,ale zdřejmě jsou fajn, protože vypadá po dlouhé době spokojen. Vyšla jsem nahoru do pokoje a tašku jsem dala na svoje místo. Došla ke skříni a vyndala si černé, volné tepláky a šedé tričko vlasy jsem si sepnula do drdolu. Přemýšlím co budu dělat  možná je Leo doma,a tak něco vymyslíme. Vyšla jsme z pokoje a ušlyšela jsem hlasy z obýváku. Rozhodla jsem se jít dolů,  sešla jsem schody a vešla do obýváku. Na sedačce sedily dva neznámí kluci a koukali společně s Leem na film.Leo mě spozoroval a představil mě kluky. Kluci tohle je moje malá sestřička Tamara, Tamaro toto je Kristián a Nicolas. Pozdravila jsem je a posadila se vedle Kristiána všude jinde byl obsazeno. Vůbec mi to nevadilo,protože měl krásné oči, v kterých se utápím. Pořádně nevím co to bylo za film, ale určitě nějaká blbbost ani jsem ju pořádně nevnímala.

Cítila jsem jak do mě někdo jemně drcl. Otevřela jsme oči a zjistila jsem, že jsme usnula. Když jsem zpozorovala na čem no spíš na kom ležím tak jsem se hned vzpamatovala a vstala. Ptomin já jsem nechtěla omlouvala jsem se Kristiánovi, protože jsem na něm usnula. To je v pořádku já taky usnul. Vstala jsem z gauče a šla do kuchyně jsi něco uděla na jídlo. Koukla sjem do ledničky a vyndala věci určeé na přípravu toustu. Krájela jsem sýr když jsem si všilma pohybu za mnou. Byl to Kristián a krásně se usmíval a já jsem se v ten moment zasekla. Probrala mě otázka kde je Leo a Nicolas. Kristián seděl na barové židličce a ptal se mě. Netuším kam by moh jít koukla jsem se na hodiny a balo už kolem 5hodiny. No podle toho kolik je hodin předpovídám, že jel do školy pro mrňata a Nicolas s ním jel zdřejmě taky. Jen se krásně usmál a dál mě sledoval. Po chvíli jsem to už nevydržela. Baví tě to furt mě sladovat ? A víš, že celkem jo. No to mě těší. Ve dveřích se oběvili Oliver s Laurou a hned se na mě vrhly.

Čautéé mrňousi jak bylo ve školce. Laurinka mě hned povídala, že se Oliver málem pobyl a já jsem koukala na Lea, který právě došel jestli ej to pravda. Ten jen přikývl Kristián si s Oliverkem plácl asi se už stihli seznámit. Leo je to pravda? Je bráni Laurinku pře nějakým klukem. Já sjem rači jen přikývla a dál dělala tousty. Musela jsem jich nadělat mnohem víc, aby měli mrňousi večeři Leo, Kristián Nicolas, který se  ničeho nic ted obvil v kuchyni. Všichni jsme se posadili za stůl a začali jíst já jsem ještě skočila do kuchyně pro džus. Položila jsem ho za stůl a také jsem začala jíst. Pozorovala sjem všechny tak nějak a šlo vidět, že prcci si oblílili jak Kristiána tak i Nicolase.

Po večeři všichni šli do obýváku a na telce zapli nějakou pohádku nevím co jich to napadlo, ale byli rozotmilí. Oliver ležel na Kristiánovi a Laurinka na Nicolasovi. Leo ležen na křesle. Já jsem uklízela kuchyn a mila nádobí. Velké zasouvací dveře do obýváku jsem zasunula, abych jsem je nevzbudila. uš jsem utírala stůl a  končila můj uklid v kuchyni když jsem slišela jak někdo odemyká dveře. Rodiče přišli domů. Ahojte potichu všichni usnuli v obýváku. Jak se vám dařilo. Ahoj Tami dobře děkuju za optání a co ty. Jenom táta mi říká Tami a vůbec mi to nevadí. Já no dalo se poveřeřeli jsme tousty a zrovna uklízím kychyň. Táta odešel do pracovny a máma za mnou došla do kuchyně.

Magic LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat