Seděli jsme s Laurinkou na houpačce a já nás jemně houpala. Kristián s Oliverkem hráli fotbal no spíš si jen tak kopali.
S Laurou na rukou jsem šla za klukama. Položila jsem ju na zem a přidali jsme se k nim. Společně jsem si to užívali a smáli se nad tím, že jsme se netrefili do míče. Všichni jsem se obejmuli a leželi na trávniku. Všichni vysmátí a já po delší době asi fakt štastná. Políbila jsem Krise a Oliver se hned začal culit. Kris ho cvrnknul do nosu a všichni jsem se smáli Oliver dělal uraženého.
„Pojde sem ty šmudlo“ silně jsem ho obejmula
„Mám vás moc rád“ řekl Oliver
Mě ukápla slza jako malé, ale mám je strašně moc ráda. Ještě jsem jim dala pusu na líčko. Přišlo mi to jakoby jsem se s nimi měla loučit, ale to nebylo možné když nikam nejedu, snad.
Otočila jsem se a uviděla jsem jak na nás táta kouká, na rtech se mu pohrával úsměv. Máma k němu došla a táta ji obejmul vypadali celkem štastně jen na tátovi s emi něco nezdálo na něm to vždy vycítím. Nicolas s Leem se přidali také a sedli jsme si ke stolu venku na terásku. Nicolas začal čistit gril a Leo s Krisem mu pomáhali já seděla kousek dál na houpačne a kolem sebe měla moje zlatíčka. Máma chystala maso v kuchyni a táta koukal někam do lesa nebo jen tak na výhled. Prcky jsem nechala na houpačce a šla pomoct máme do kuchyně.
„Pomůžu ti“
„Jsi hodná už to mám. Jen to odnes klukum“
„Dobře“ už jsem odcházela když mě ještě zastavila
„Tam?“
Otočila jsem se na ni.
„Miluješ Krise ?“
„Mami víš to tak proč se ptáš“ obejmula jsem ji, mám tě ráda a dala jsem ji pusu na líčko
Co to se mnou je su dnes nějaká rozcítěná.Hmm...
Leovi jsem dala mísu s masem a už ho dávala na gril. Kristián si hrál s prtanami a já si přisedla k tátovi. Krástce se na mě podíval a z jeho výrazu nešlo nic poznat žádná emoce nic. Společně jsem se koukali jak pomali začína zapadat slunce.
Všichni vnímali jen smích a někdy vřískot Laurinky a Oliverka.
„Tam“
Otočila jsem se na tátu s vytaženým obočím, aby pokračoval.
„Máš strach?“
Stačilo říct dvě slova a já si uvědomila co všechno se může stát. Co když se něco stane rodině co když něco Krisovi.
Ani nevím vlastně o co všechno jde.
„Tam slyšíš mě?“
„Jo, promin“
„Už je to hotovoo“ zakřičeli kluci na ostatní.
Furt jsem přemýšlela o tom co se mě táta ptal. Všichni jedli a prcci šli do pokoje už spát Nicolas uklízel gril.
Ostatní seděli a Kristián samozdřejmě po mém boku.
Vstala jsem a šla do kuchyně. Otevřela jsem dveře od lednice a vzala jsi džus. Zavirala jsem dveře když v tom se předemnou objevila Laurinka láhev s džusem jsem pustila z ruky a spadl na zem.
Rači jsem vzala Laurinku nahoru a uložila ji.
Vrátila jsem se zpět do kuchyně a Kris to už uklízel.
„Děkuju“
„Co se stalo?“
„Jen mě Laurinka vystrašila“
„Dobře“ obejmul mě a šli jsem ven za ostatníma
Celou domu mě držel okolo boků.
Všichni povídali a smáli se. S Krisem jsme se k nim přidali, ale já nic nevnímala jen pouze koukala někde do tmy a přemýšlela. Zase mi je nějak zvláště, bud jsem divná nebo fakt už nevím.
Šla jsem se projít. Kam jinam než k mému místečku. Vzálila jsem se od ostatních dost daleko a pak šla k jezírku. Seděla jsem tam jen tak a najednou se odněkud vynořil Kristián.
Ani jsem nestačila nic říct když mě odpověděl.
„Vím o tom, že to tu máš ráda a chodíš sem.“
Sedl si vedle mě a obejmul mě.
„Krisi.....mě je zle.......“
Rychle mě vzal do náruče a nesl myslím směrem k domu. Nic si nepamatuju jen jak mě nese. Nejspíš jsem odpadla.
„Midaue!!!“
„Co se stalo?“ zděšeně mu odpověděl a běžel k němu
„Nevím jen řekla, že jí je zle a pak jen už opdadla.“
„Polož jí do pokoji“
Kristián položil Tam na postel a až ted si uvědomíl jak strašně moc ji miluje. Klekl si blíž k ní a chytl jí za ruku. Díval se jí do jejího obličeje. Byla calá bíla nedávala sebemenčí známku života. Její rty by se obvykle roztáhly do čirokého úsměvu
a její oči by se otevřeli a koukali na něho no ted to bylo jinak.
„Krisitiáne na dej jí deku a zakryj ji“
Kris vzal deku a zakryl ji jak mu kázal Midau. Furt jí držel ruku a moc si přál, aby byla v pořádku.
„Tam prosím prober se.“
„Musíš ji nechat odpočinou, aby se hlaně prospala.“
Midau odešel z pokoje a nechal Krise z Tam.
Kristián celou dobu byl při Tam dnem i nocí..........
Prominte za chyby je o ničem, ale dělám testy na střední takže mě omluvne vynyhradím vám to ;)
Smail :3