6.část

162 12 0
                                    

Jen jsem se na něj podívala a nechápala co myslí. Leo se jen sumál a šel narohu. Neřešila jsem jeho otázku a radši jsem šla do kuchyně. Palačinky všem chutnali, usoudila jsem to podle výrazů.

Trochu jsem váhala když jsem dala Oliverkovi bíle triko, ale překvapil mě. Bylo čisté jen měl zapaplané ruce to je normální. Pouklízela jsem všechno a Leo dal spát prcky. Nico s Kristiánem mi pomohli uklidit. Všichni jsme šli do obýváku a Leo se k nám taky přidal.

Dívali jsme se na nějaký seriál, ale mě to nebavilo. Něco mě napadlo, ale klukum se to nebude líbit. Všichni byli začuměni do telky a tak jsem vzala opatrně ovládač a vypla to a pak rychle utekla na zahradu. Doběhli za mnou tak jak jsem předpokládala a podívali se po sobě. Asi vím co chcou ne kluci do bazénu nee. Udělám co bude chtít. Jen se zaculili a já věděla, že je zle. Rozběhla jsem se a Leo utíkal z prava. Nicolas z leva a Kristián ze předu. Fakt už jsem tam dnes nechtěla skončit.

Najednou se rozběhli a ja dala ruce před sebe a shromaždila jsem svoji všechnu sílu a oni se stopli nemohli se pohnout. Jakoby je něco zastavilo neviditelná zed nebo něco. Sice jsem nevěděla jak jsem to dokázala, ale fungovalo to. Zastavilo je to a ja dala ruce dolů. Chvíli se na mě bezeslova dívali a pak se zbrchávali.

Koukli se na mě a já na ně. Nicolas měl zamyšlený výraz asi přemýšlel. Pak z ničeho nic prolomil to ticho. Leo má Midau doma tu knihu. Nicolasi to nevím musel by ses ho zeptat. Kristián se mě zeptal jestli jsem něco cítila a jak jsem to udělal. Nevím jak jsem to udělal jen jsem prostě zapojila všechno moje síli a když se to stalo cítila jsem v sobě velkou sílu. Uplně jinak jakobych byla vyměněná. Tam zkus to znovu udělat.

Leo dáš mě prosím číslo na Midaua. Jasně, Leo mu podal mobil a Nicolas si ho natukal do svého mobilu. Leo přistoupil ke Kristiánovi a řekl. Kristiáne myslím, že je jediná kdo má nějakou takovou moc. Nicolas přišel a tvářil se neutrálně nedalo se z něj nic vyčíst. Midau říkal, že má jen Tam takové schopnosti. Počkat počkat vy mi chcete říct, že můžu „zadržovat“ lidi jenom já. Ano Tam asi to tak nejspíš bude. Trochu jsem z toho byla v šoku, ael jinak mi bylo fajn.

 Zkusíš to znovu myslím, že bychom mohli začít trénovat. Třeba zobjevíme další schopnosti.Prozatím můžeme začít něčím jednoduším nic tím nepokazíme. Řekl Leo a všchni jsme jen přikývli. Začali jsme trénovat. Nedivte se ano VŠICHNI jim to neuškodí a já jsem měla pěkné kino. Všchni si vyslékli triko a já se jen kochala krom bráchy samozdřejmě, ale Kristián byl stejnak nelepší spíš nejhezší. AAAA měl jsem co dělat. Cvičili jsem různě. Sedy lehy, dřepy, kliky a runé cviky na břiko, ruky a tak různě. Sedy lehy, dřepy, kliky a různé cviky na břiko, ruky a tak různě. Dali mi zarbat kluci jsou trénovaní, ale nevzdávala jsem se. Po tom všem jsme si šli ještě zaběhat.

Zpátky na zahradě jsme se ještě vydychovali zrovna přijížděli naši. Šli k nám pozdravili jsme se a táta se mě ptal jak na tom jsem a co nového. Nicolas hned začal mluvi ani jsem nestilha nic říct. Všechno v pohodě začali jsme cvičit a trochu ji trénovat, ale ještě toho má moc před sebou. Tami dávaji ti aspon trochu odpočinku, kde jsou mrňata. Doprkna já na ně zapomněla. Asi jsou vevnitř a hrají si. Zapomněla jsem uplně na ně ještě, že to naši jsou tak chytří a jsou samostatní celkem. Už vřeštili a utěkali z domu. Všichni odešli do domů. Dávejte mi na ni pozor kluci. Ani nemám ponětí kolik může být hodin. Možná kolem 5h. Máma se ještě otočila a řekla, že tak za hodinu bude večeře tak at dojdem v čas. Kluci už odcházeli, když Leo jim ještě řekl, aby večer došli. Jek kývli pozdravili mě a odešli. S Leem jsme šli do domu. Z kuchyně se už linula vuně jen jsem nakoukla a šla do pokoje.

Zavřel jsem si okno bude tu chladno zapomněla jsem na něj. Ze skříně jsem si vybrala spodní prádlo a tepláky s tričkem. V koupelně jsme se zese vyslékla upocené věcia dodila do prádelníku. Umyla jsem si tvář studenou vodu. Ještě, že nejsu tak co nosí kilometry make-upu a když si představím, že by to po mě téčou všechny ty sračky fuuuuj. Vešla jsem do sprcháče a užívala jsem si teplé vody pořádně se umyla a pak jsem si ještě umyla vlasy.

Vyšla jsem ven a pořádně se vysušila, vlasy jsem si dala do turbanu. Oblékla se a vyfoukala si vlasy. Ručník jsem dala na malé topení co mám v kouplně ( víte co myslím ty šprušle :D) a šla do pokoje. Vzala jsem si mobil do ruky odemkla ho a napsala sms Andrei jak sa má a jak to tam ide. Za chvilku mi odepsala z5.

Super je tu pěkné prostředí a skamarádila jsem se tu s klukem a byl mi povědomí bydlí na druhém konci městečka a přes týden býva na koleii, protože to doma nevydržel je toho moc je fajn a asi s toho bude něco víc.

Jsem ráda, že si někoho našla a je štěstná odepsala jsem ji. Jo to je fajn pak mi to všechno povikládáš MTR.

Sešla jsem schody a šla do kuchyně na večeři. Už jsme tě chtěli volat všcihni sedíme a ty nikde. Jen jsem psala Adi.

K večeři bylo kuřecí maso s omáčkou a rýží. Popřáli jsme si Dobrou chut.....

  WOOW tolik shlédnutí jsem ani nečekla, Děkuju moc a jsem ráda, že se aspon někomu líbí moje story. Prosím nějaké commentíky a votes...                       Smail ;) 

Magic LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat