Vešla jsem do domu a šla jsi přeslect mokré věci. Ve skříni si vybrala černé kratase a modré tričko s delšíma rukávama. Naši odjeli do práce i když mi máme prázky. Anrea se mi ani neozývá musím ji aspon napsat. Hledala jsem mobil po pokoji a nemohla jsem ho najít kde jen může být. Možná bude někde dole ještě jsem si pouklízela v pokoji a šla dolů. Vkuchyni už bylo pouklízeno po snídani a mobil ležel na stole tak jsem si ho vzala a šla se napít džusu. V obýváku nikdo nebyl kluci s mrňatama byli na zahradě a hráli si jsou tak roztomilí. Oliver si kope s Nicem a Leem a Laura je na klíne Krise jsou nádherní. Pozorovala jsem je z okna. Zatřepala jsem hlavou musí to přijít jinak se do něj zamiluju. Pozdě možná že už jsem. Vytočila jsem Andrei číslo a sedla si na gauč. Ahoj Tam promin, že se ti neozývám, ale jsem na ranči u strýce Blackwicka jak jsem ti říkala. No Ahoj jojo a kdy se vrátíš. No nejspíš ažn akonci prázdnin je škoda, že tu nemůžeš být je to tu super. Jo to věřím tak si to užij a brzo s emi vrát mám tě ráda. Aj já tebe ty jsi taky užij prázdniny Ahoj, Čau...
To je dobré celé prázky tu nebude Andrea. Kluci tu bývaj často tak snad si užiju letošní prázky. Zapla jsem si telku a koukala jsem se na nějakej film. Ze zahrady dovnitř doléhal smích a sem tam pokřikování kluků a mrňat. Kris si sedl vedle mě na gauč a na rtech se mu pohrával usmév. Nechala jsem to tak a dál se koukala na film. Zničeho nic si stoupl a vzal mě do náruče. Nevěděla jsem co chce udělat až v moment kdy jsme šly směrem k bazénu. Krisi nee už né dnes už jsem byla v bazéně. Vynořila jsem se z vody a všichni se smáli. Vy jste se na mě domluvili a Krise ste donutili aby šel on. No víš Tam on tak nějak chtěl sám. Až ted jsem si stihla všimnou, že mě furt drží v náručí podívala jsem se na něj a on se jen uculil. No co ono to šlo samo. Já se nad tím taky zasmála a potopila jsem ho dolů. Vylezla jsem z bazénu a shodila jsem do vody Lea Nica a nakonec jsem tam hodila i Laurinku s Oliverkem. Ty samozdřejmě umí plavat ve vodě vyrůstali. Všichni jsme se bavili a byl alegrace kluci mě tak ještě několikrát hodili. Až když Oliver začal kňourat, že má hlad tak jsem si uvědomila, že ani jsem neobědvali a mohlo být tak kolem 12h. Rozhodla jsem se jít udělat palačinky ty mají všichni rádi a jsou rychle. Hele jdu udělat palačinky na oběd. Prcci samozdřejmě hned začali řvát jooo..
Tak jsem šla se přesléc a do kuchyně připravit oběd. V kuchyni na hodinách bylo už 11:35h. To akorát výjde a můžem jíst. Ze skříněk jsem si vybrala co bylo potřeba a dala si rozehřát pánvičku. V misce jsem si uděla „ těsto“ . Tami můžu ti pomoct. Jasně pojd jen kdybys mohl už začat samažit já zatím půjdu nachystat věci an stůl. Jojo už jdu nato. Zatímco on smažil palačinky já jsem na stůl nachystala talíře, mermeládu, nutelu a šlehačku. Tam příbory budou asi zbytečné, že ? Jo to budou mrňata jí rukama a mi asi taky ne. Jo už to mám hotové. Šikulka ani jednu si nespálil. Z ničeho nic jsem pocítila ruky kolem boků a zašeptal mi do ucha. Mám tě rád.... No co by jste mu na to řekli. Otočila jsem se mu čelem a řekla mám tě ráda, dala mu pusu a na líčko. To je tak roztomilé když se červenáš skolonil hlavu a já šla zavolat ostatní at jdou jíst. Všichni se navylili do kuchyně a já šla s prckama jim dát suché věci. V pokoji jsem Lauře dala námořnické triko v černýma kratasama. Oliverkovi šedé kratase s bílím trikem. Ještě jsem jim pomohla vysušit vlásky a nakonec jsem je učesla. Šli do kuchyně a já šla za něma . Leo mě na schodech říká prosímtě co jsi mu udělala. Je jak vyměnený....
Prominte za chyby, já vím je o ničem....
Myslím to vážně nevím jestli to smazat nebo nechat ? Smail :)