Dit verhaal is van _GhostRockerFan_
~~~
'Nee, Jonas! Ik ga niet zingen voor publiek! Ik kan helemaal niet zingen! En als ik voor publiek ga zingen... Mijn vader... ik wil gewoon niet op hem lijken!' De Ghost Rockers wilden hun eerste concert geven. Iedereen was in de wolken over hun liedje dat per ongeluk door Alex online was gekomen. 'Mila, ik zie u graag. Dus als jij niet wil zingen, zing jij niet. Dat kies jij. Ik ga je niet pushen! Maar je moet wel een paar dingen weten. Kom je even mee? Ik ben niet voor iedereen even welkom in de meisjes wc's.' Mila glimlachte. Dit was inderdaad niet de beste plek. 'Theaterzaal?' Stelde ze voor. Jonas knikte.
* * *
Toen ze aankwamen in de theaterzaal gingen ze op de banken zitten. 'Kijk Mila. Ik wil niet dat je zo over jezelf twijfelt. Je kan wel zingen! Heel goed zelfs! En dat vind iedereen: Alex, Jimmy, Charles... Ik. Dankzij de geesten! De geesten zijn er voor jou hè! Je zingt niet alleen, dat moet je weten. En dan nog! Zelfs zonder hen heb je een pracht stem. En dat van je vader, dat is gewoon pure onzin. Waarom zou je op je vader lijken? Gewoon omdat je zingt? Niks van waar. Jij moet een beetje trotser worden en wat meer zelfvertrouwen krijgen!' Mila bloosde. 'Jonas... Zeg zo'n dingen niet. Ik kan helemaal niet zingen!' Jonas fronste zijn wenkbrauwen. 'Niet zo goed...' Zei Mila dus maar. 'Dat is al beter, je leert snel. Maar nog even doorzetten. Straks krijg jij over die mooie, zachte lippen dat je prachtig kan zingen!' Mila bloosde nog wat harder.
Stilte.
'Jonas?'
'Ja sunshine?'
'Ik ga zingen, op het concert.'
Jonas keek Mila aan. 'Je bent de beste. Je bent mijn Little Voice!' Zei hij voor hij zijn lippen op de hare drukte.
JE LEEST
Een voor allen
FanfictionDit boek is anders. Anders, omdat er niet 1, maar meerdere schrijvers en schrijfsters aan zullen werken. Ik wil verhalen schrijven met zo veel mogelijk schrijvers en schrijfsters van Ghost Rockers fanfictie verhalen. Soms heb je een tof idee voor ee...