hoofdstuk 16.

57 2 0
                                    

Hoofdstuk 16.

Als ik mijn ogen open is het eerste wat ik zie de slaperige ogen van Harry. Ik lig op zijn buik en hij heeft zijn armen om me heen. Het is pas half8 maar na alles wat er was gebeurt was ik helemaal kapot. Harry ligt nog te slapen als ik opsta. Ik blijf nog even staan om naar hem te kijken. Hij is prachtig als hij slaapt zijn zacht roze lippen waar mee hij me zachtjes kust. Zijn fel groene ogen waar ik van kan smelten als hij me aankijkt. Ik zie zijn borst zachtjes op en neer gaan als hij ademt. Dan rilt hij. Ik zie dat hij het koud heeft dus leg een deken over hem heen, ga nog heel even naast hem liggen. Ik heb nog maar 6 dagen om samen te zijn, zijn warme lippen te voelen en tegen hem aan te kruipen als er een enge film aan staat. Harry opent zijn ogen maar is nog niet helemaal wakker. Zijn lieve slaperige ogen kijken me lief aan “Hi babe how late is it?”. “not so late its It's only half past eight” zeg ik als ik een kus geef op zijn voorhoofd. “Okay, we can ask the guys if they come up with Perrie and el.”. Ik weet wie ze zijn aangezien ik de relatie’s van de boys al vanaf x factor volg. Ik knik en zeg “"Yes, I will cozy Niall and Liam also call?". Harry glimlacht en antwoord ” yes of course I'm happy you could like with the other boys. well think you are going to find Eleanor and Perrie very nice.” Ik lach “you’re so sweet” en pak zijn hand. hij pakt de telefoon om Zayn en Louis te bellen. Ik bel Niall en Liam. “they come! they take drinks with you” zeg ik blij. “the Louis and Zayn also and their girlfriends too! it's getting cozy”. “yes of course but it's always when I'm with you..”. harry gniffelt maar reageert er niet op.

Na een half uur komen de boys en Perrie en Eleanor binnen. “hi guys who is this?”vraagt Perrie nieuwsgierig. Ik geef haar een hand en zeg “Hi i’m Nikki..”. “Omg are you Harry’s new girlfriend I've heard so much about you from Louis!” zegt Eleanor vriendelijk. Iedereen gaat zitten. We besluiten ‘paranormal activity’ te gaan kijken. Tenminstedathebben de meiden besloten. Express zodat we dicht tegen onze boys aan kunnen kruipen. Ik heb met Harry afgesproken ook bij Liam te gaan zitten. Aangezien het net uit is met Danielle, waar hij helemaal kapot van is. Voordat de film gestart word gaan de meiden en ik nog even naar boven. Perrie geeft me advies over hoe ik met de jongens om moet gaan. Omdat zij ze langer dan vandaag kent. Zoals als hun troep maken het ze zelf laten opruimen. Want als jij het doet gaan ze er gebruik van maken. Eleanor en ik moeten lachen. Ik kan het met allebei goed vinden! Perrie is erg grappig en aardig. Maar Eleanor kan goed luisteren en advies geven over hoe zij er bijvoorbeeld mee om gaat dat Louis weg gaat. We werken onze make-up bij en gaan naar beneden. “Sstt..” fluisterd perrie. Ik hoor gesnik het klinkt als Harry. “I really can not leave her here. Jake comes back soon ..

is there really nothing I can do to go on tour with her?” hoor ik Harry aan de andere boys vragen. “they talk about us..” zegt Eleanor net iets te hard. Want Louis lacht “wait a minute I hear something on the hall..”. wij hebben niks in de gaten. Tot Eleanor bij haar arm mee getrokken word en gezoent word door Louis. “AAAAHHH” Gilt ze. Dan klinkt er gelach van de rest. Perrie en ik kijken om de hoek als Zayn ook begint te lachen. Ik zie aan Harry dat hij heft gehuild loop naar hem toe en zeg “ahh darling..”. als je iemand zo ziet waar je van houd breekt dat je, vooral als je weet dat het om jou gaat. Ik ga bij hem op schoot zitten en hij kust me. “ahh real love..” zegt Niall zonder dat hij door heeft dat hij moment verpest. Maar dan zoals normaal “where is the food?”. Liam gooit een zak chips naar hem en hij is stil. “but where you were talking about. talks continue” zeg ik. “ehmm Harry need you something to tell .. again” zegt Zayn met een glimlach. “this also applies to you” zegt Louis en wijst naar Perrie en Eleanor. “ehmm we've talked about it with our management. and said that we can not leave without you. so .. you go on tour!” zegt Harry blij! “only liam and niall were also like it, and it is!”. Ik geef een gil “omgg!” en word daarna gevolgd door Perrie en Eleanor. Harry houd me tegen zich aan en zoent me zacht en lief. Als ik om me heen kijk zie ik dat Eleanor en Perrie ook bezig zijn met Zayn en Louis. Ik ben niet de enige die het opmerkt en Liam zegt “soo.. let’s start te movie!” de movie word gestart en ga bij Harry op schoot liggen. 

Don't let me go..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu