Hoofdstuk7.
Het is groot heel erg groot! “ is there anybody at home?” vraag ik nieuwsgierig. “no I live alone..”zegt hij met een glimlach zoals altijd. Ik vind het wel fijn. De rust aangezien we de laatste 2 dagen nog niet alleen geweest zijn. Ik stap naar binnen het is mooi, heel erg mooi. Alles is licht grijs geverfd met aan de muur een groot doek met daar op een groto foto van zijn familie, denk ik. “what do you think?” vraagt hij lief. “it its.. perfect!” stamel ik. Het is al laat en we kijken samen op de bank nog naar een film. Ik merk dat ik mijn ogen moeilijk open kan houden, en val tegen harry aan in slaap. Ik hoor harry fluisteren in mijn oor “babe are you sleeping here or sleep you next to me?”. “ik kom ophoog en krijg een kus op mijn wang. Ik voel dat ik opgetild word, en sla mijn armen op zijn nek voor het veilige gevoel. Zachtjes word ik neergelegd en voel dat de warme dekens over me heen vallen. Met zijn lieve woorden en warme lippen op mijn voorhoofd gedrukt val ik in slaap.
De volgende ochtend lig ik nog steeds naast Harry. Zijn armen om mij heen geslagen. Ik voel de warmte van zijn lichaam. “goodmorning sweetheart” zegt hij als hij in de gaten krijgt dat ik naar hem staar. “come we gonna wake up!” en ik en geef hem een duw! Hij begint te lachen en begint me te kietelen. “no please stoooppp” zeg ik lachend. Ik krijg een kus op mijn wang en een sweater. Ik loop in Harry’s veel te grote Jack Wills sweater naar beneden. Harry komt achter me aan en beneden staat hij stil. Hij bekijkt me goed en zegt dan “wauw you looks beautiful in the morning” ik lach. Dan bekijk ik hem. Hij heeft alleen een blauwe short aan en ik zie zijn gespierde lichaam met een mooie bruine tint. “not so perfect as you” en ik zucht, hij is zo mooi. Ik weet dat het afgezaagd klinkt maar dat is echt wat ik nu denk. Ik maak wat cornflakes voor ons allebei en ga aan de grijze houten tafel zitten. Hij zit tegenover mij. Als we klaar zijn spring ik onder de douche en trek de blauwe broek van gister aan met een ‘crazy mofo’ sweater die Niall ooit eens heeft laten liggen. Harry heeft een verrassing maar heb geen idee wat we gaan doen vandaag.
JE LEEST
Don't let me go..
Novela Juvenil16 jarige Nikki ontmoet na dat het uit is met haar vriendje Jake, Harry. Harry Styles is een van de bandleden uit one direction. De gevoelens tussen die twee veranderen al snel na een avondje uit, en de ruzie tussen Harry en Jake. Daardoor gaat ze...