Hoofdstuk 20.

60 2 0
                                    

Hoofdstuk 20.

 “Hi girls!” “heeee!”. Onderweg lachen we wat en praten over alles en nog wat.

“we are!” zegt Perrie met een glimlach. Eleanor stopt de auto en stappen uit. Als ik zie waar we heen gaan, schrik ik. dit is de plek waar Jake en ik altijd uit gingen. Waar we elkaar ontmoette, en voor het eerst gezoend hebben. Maarja Jake kwam altijd op vrijdag dus hij zal er wel niet zijn op zaterdag avond. Ik laat niks merken en glimlach terug. “yeah girls we gonna have fun!” schreeuwt El. Ik knik en kijk naar de grond. Ik loop naar binnen en word aangekeken. “yes it was that when with Jake..” hoor ik 2 meisjes tegen elkaar fluisteren. Ik herken haar, het blonde meisje die toen met Jake stond te flirtte. Ik besluit haar te negeren en loop achter Perrie en Eleanor aan. Het is druk! Ik krijg een drankje van Perrie, die zich blijkbaar nergens voor schaamt. Want ze danst met Eleanor en word naar haar gelachen. Maar het interesseert haar niks, ik volg haar voorbeeld en doe mee. Het is goede muziek die aanstaat. ‘Madhouse’ van little mix, dus Perrie kent alles en schreeuwt mee. “Running from the madhouse, they won't take me back. Got the medicines to give me what I need. Yes I'm burning up but music is my drive. Doesn't matter if I shout or if I scream”  zing ik mee. Ik ga helemaal los met Eleanor, dan voel ik getik op mijn rug ik draai me om. Want ik dacht dat het Perrie was. Maar niet, een jongen met bruin donker haar en blauwe ogen kijkt me aan.. JAKE.  “he..” zegt hij blij. Ik kijk hem geïrriteerd aan “ik wil niet tegen jou praten..” en draai me vervolgens om. Maar jake pakt me bij me schouder en draait me om. En pakt me volop op mn bek. Ik heb het niet in de gaten zo snel gaat alles. Ik geef hem een klap en duw hem van me af. “Nikki wij passen bij elkaar, jij weet het ook geef me nog een kans.” Zegt hij en hij meent het. Nu word ik boos ik geef hem nog een klap en zeg “ Jake laat me met rust ik wil niks meer met jou te maken hebben, ik ben nu met Harry.” Ik luister niet meer draai me even af van de wereld en alles word even zwart voor me ogen. Ik besluit maar even te gaan zitten. En Eleanor komt naar me toe “what are you doing? You're Harry why you kiss with Jake or something? " ze legt haar hand op mijn schouder. Ik kijk nog even naar Jake die de club uit gaat. Zucht en vertel aan Eleanor het verhaal. Ze schrikt maar zegt “oh .. but you do have to tell Hazz”. Ik knik dat wil ik ook doen en zeggen dat ik hem meteen van me af duwde. Precies op dat moment gaat mij mobiel  Harry… Hij stuurd me een foto. Ik voel me draaierig de foto is van mij en Jake zoenend. Ook staat erin I thought I could trust you. but you're just still with Jake. its over. Ik begin te huilen en laat het aan Eleanor lezen. ‘its over’ ik verberg mijn hoofd in mijn handen en ren de club uit. Naast de deur staat jake. Hij lacht “oh sorry heeft Harry nu die foto gezien oepss..”. ik grijp hem bij zijn keel en zeg “hoe kun je vuile t** l**” ik sla hem helemaal kapot. Langs mijn hand voel ik iets stromen. Bloed.. rood bloed komt uit zijn lip. “laat me nu met rust..” en ik loop weg.

Ik wacht bij de auto als Eleanor aan komt met een mobiel. En zegt “its Harry he wanne talk to you..” ik pak de mobile van haar aan. En zeg zachtjes “he..”. Er klinkt gesnik vanaf de andere kant. “I am ready with you Nikki. I trust you and then you do this. you just knew that Jake was there!”. Ik sta verstijft ik kan geen woord meer uitbrengen. Ik voel een brok in mijn keel en prober er wat woorden uit te persen. Maar ik maak geen geluid. En rollen tranen over mijn wangen en geef de telefoon weer aan Eleanor. En die loopt weg. Ik voel een arm om heen. “quiet. I've seen everything. El'll talk to him.” Zegt Perrie geruststellend. Ik kalmeer wat en prober rustig adem te halen. “I i .. really did not know he was there. I love Harry, he is the only one where I live for” stotter ik. “I know it’s okay.” En wrijft over mijn rug. Eleanor komt naar ons toe lopen met een bezorgt gezicht. “He says that your stuff stand you can come and pick them. so sorry honey”. Het is over.. uit met Harry de enige van wie ik hou. Ik bijt op mijn om te zorgen dat ik niet ga huilen. “oh okay.. than I go to my mom..” zeg ik met een zachte snik in mijn stem. “Oh darling, I'm so sorry for you.” Zegt Perrie bezorgt.

Bij Harry haal ik mijn spullen op zonder dat hij wat zegt. Geen knuffel geen woord. Eleanor zet mij thuis af. En geeft me een knuffel “Bye babe.. everything comes okay.. call me if there is something wrong”. Ik knik en bel aan. Mijn moeder doet open en als ik haar een knuffel geef houd ik het niet meer. Ik kan niet meer stoppen met huilen. Ik vertel haar het hele verhaal en ze zegt. “ach schat.. wat erg vertel het me volgende keer eerlijk. En hoe is die Harry precies?” ze kijkt me lief aan. “de liefste knapste schattigste jongen die er is.. Harry is gewoon perfect ik hou van hem.” Ik loop naar boven en leg daar mijn spullen neer. Het voeld leeg van binnen. Ik wil niet zonder hem leven. Over 2 dagen gaat hij weg. Hij wil me niet meer spreken of zien dat ik wat hij zei. Dus ik zie hem sowieso een half jaar niet meer.

Heeee allemaal!! zoals jullie wel weten is Harry 1 feb jarig. dus wil graag een speciaal hoofdstuk maken of een filmpje voor hem. over hoeveel we van hem houden. please comment ideeen xx Danaa

Don't let me go..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu