Hoofdstuk 14.

55 2 0
                                    

Hoofdstuk 14.

Na alles wat Harry voor mij gedaan heeft vind ik dat ik eigenlijk wel wat terug kan doen. Omdat ik gewoonweg van hem hou. Ik besluit zayn te bellen om te vragen of hij me kan helpen. “he with Zayn” zegt hij lief. Iedereen denkt altijd dat Zayn mysterieus is of een soort bad boy, maar eigenlijk is hij een hele lieve en gevoelige jongen. “he Zayn with Nikk!”l lach ik. "hey what can I help you babe?". "Harry is with you now? else I wanted to ask if you can get along with the other boys?". “Well niall with harry recording but liam louis and I are at home we'll be right there! tell your plan now.” “this is what i’m thinking..”. ik vertel mijn plan en hang op.

Binnen 10 minuten zijn de jongens er met de spullen. Ik geef de jongens allemaal een knuffel. “Well guys you know the plan. lets started!”. Ik ga met Lou naar de stad, om een cadeau voor Harry te kopen. Maar als Lou niet was.. en kiest tuurlijk een super kleding setje voor me uit. ‘super sexy’ is hoe zij het noemt. We lopen een winkel in waar van Lou zegt dat Harry daar graag zijn kleding koopt. We kopen een shirt met geen print. Ik begin erop te schrijven: hey baby! I miss you very much. love you forever and no matter what happens there will always be for you .. door het schrijven en denken aan volgende week, lopen er tranen over mijn wang. En daarna op het shirt. Lou ziet het en probeert me te troosten. Ik hou op met mijn gesnik. En schrijf verder: I will wait for you forever. love you so much. thinking about you! big kiss xx N  Ik kijk Lou aan en ze geeft een goed keurende blik. We lopen naar de auto en rijden naar Harry’s huis.

 Als we aan komen rijden staan er kaarsen bij de voordeur. Ik open de deur en ruik de heerlijke geur van Liam’s zelfgemaakte pannenkoeken omdat Harry die het lekkerste vind. Als ik verder loop zie ik overal kaarsen staan en de tafel mooi gedekt. Louis is de eerste die ik tegen kom en vlieg hem om de hals en geef hem een kus op zijn wang “thank you thank you thank you it was perfect! " bedank ik hem. Als ik de andere jongens nog niet zie schreeuw ik “I'm home! ". Dan komen Zayn en Liam de trap af rennen en geef ze een knuffel.  Ik hoor Liams telefoon afgaan en herken hem omdat het een toy story ringtone is! Liam schrikt op en zegt “Harry whatsappt he will be right. Lou you help Nikki with her clothes and stuff. we arrange some things down. about 5 minutes everyone should be gone! go go go!!” we splitsen op en Lou en ik gaan naar boven. Ik doe het jurkje aan dat ik vanmiddag heb gekocht. Hij is zwart met goude accenten met daarbij de pumps van gister en een gouden schakelketting. Lou werkt nog snel mijn make-up bij, en vliegt dan samen met je andere jongens de deur uit. “good luck Nik have fun!”zegt Zayn dan Louis “hope you have a great night together!” en Liam “ have fun!” ik krijg van Lou nog een kus en ze gaan weg. Ik hoor de auto’s weg rijden. En ze zijn weg. 

Don't let me go..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu