{Chapter 15}

534 33 3
                                    

Alicia POV
Toen ik zondag om 18:00 van het avondmaal terug kwam in de slaapzaal lag er een briefje op mijn bed. Ik pakte het op en vouw het open.

19:00 astronomie toren
xG

Van George dus. 'Angelina!' riep ik. 'Ja' antwoordde ze. 'Kom is' 'Ja wacht even' 5 minuten later kwam ze met haar haar in een handdoek de badkamer uit. 'Kijk' en ik gaf het briefje aan haar. 'Ahww zo cute. Als je terug bent ga je me er alles over vertellen. ' 'Ja komt goed.' antwoord ik grijzend. 'Maar omg dat is al over een uur en we moeten je haar makeup en kleren nog doen.' 'niet nodig' antwoordde ik. 'Hoe bedoel je niet nodig?' vraagt ze met een vragend gezicht. 'omdat ik wil dat George me leuk vind zoals ik ben en als hij dat niet vind heeft hij pech.' 'Ja je hebt wel gelijk' 'Maar mag ik dan alsnog je makeup doen maar dan gewoon subtiel?' 'Als jij dat graag wil' antwoord ik lachend. 'Ga op je bed zitten dan pak ik mijn makeup spullen' zegt ze enthousiast.

Als Angelina vind dat ze klaar is geeft ze me de spiegel. En ik moet eerlijk toegeven dat ik er goed uit zie. Ik kijk op mij horloge en zie dat het 18:45 is. 'Ik ga' zeg ik tegen Angelina. 'Ja succes' zegt ze en ze geeft me een knuffel.

Als ik bij de astronomietoren aankom is er niemand. Ik ga op de grond tegen een muur zitten. Om 19:00 is er nog steeds niet. Om 19:15 ook niet. Om 19:30 besluit ik weg te gaan. Ik sta op en wil naar de trap lopen als ik een geluid achter me hoor. 'George?' vraag ik. Als ik geen antwoord hoor loop ik weer richting de trap? 'En waar denk je heen te gaan?' vraagt een onbekende stem. 'Wat?' ik draai me om en zie iemand met een masker staan. De persoon heeft het zelfde masker op als de mensen bij het zwerkbal WK. Het is dus een dooddoener. Ik probeer onopgemerkt mijn toverstok te pakken maar de dooddoener heeft het door. 'paralitis!' roept de persoon. Ik word hard tegen de muur gesmeten en alles word zwart.

POV George
Samen met Fred loop ik om 19:27 de leerlingenkamer in. Angelina komt naar ons toe. 'Moet jij niet bij Alicia zijn?' vraagt ze. 'Nee? Wat bedoel je?' antwoord ik. 'Nou op haar bed lag een briefje dat ze om 19:00 naar de astronomietoren moest komen en jouw naam stond er op' 'Maar ik heb dat helemaal niet geschreven' zeg ik verbaasd. 'Wie dan wel?' vraagt Fred. 'Ik heb geen idee' antwoord ik. 'Zullen we dan maar naar de astronomietoren gaan?' vraagt Fred. 'Ja' antwoord Angelina. We lopen snel naar de astronomietoren. Als we bijna boven zijn horen we een stem paralitis roepen en daarna een harde klap. Ik sprint naar boven en de rest volgt. Als we boven komen zien we een gedaante die Alicia in zijn of haar armen houd. 'Blijf van haar!' roep ik en ik pak mijn stok maar tegen de tijd dat ik hem heb gepakt is de gedaante al verdwijnselt. (ik weet dat je niet kan verschijnselen op Hogwarts maar het is een fanfictie dus kan gewoon) 'Nee!' roept Angelina. 'What the fuck' zegt Fred. 'We moeten naar Perkamentus' zegt Angelina. Fred knikt. Ze lopen naar de trap maar ik blijf staan. 'George kom' zegt Fred en hij loopt naar me toe. 'Als je haar wil vinden moet je meekomen. Perkamentus kan ons helpen' Ik kijk hem aan en knik.

Forbidden power •George Weasley•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu