Yerleşme

58 9 8
                                    

Sabah olmuştu ve dışardan igrenç igrenç sesler geliyodu dışarı çıkmak için akşam yatmadan once koydugumuz malzeme leri  kaldırdık karnımız açtı içimizdeki herkes yemek yapmayı biliyordu ve kilerden mazeme alarak yemek yapıp yedik altı biraz yanmıştı buyuk ihtimalle yasemin onu pişirdigi içindi ama maşallah guzel yapmıştı. Bu üç kızı evde bırakarak ben ve polat ddışarda eve getirecegmiz eşyaları armaya çıktık bu sefer ikimizde yay ve ok almıştık ilk girdigmiz evden iki silah 20 mermi bulmuştuk azdı ama yeterliydiondan soraki evde 2 odun baltası bulmuştuk ve eve gittik ki nr gorelim kızlar evde yok şaşırdık nereye gitiler diye karda izleri çıkmıştı takip ettik ve bir yerde oturup sohbet ediyodular. Acaba ne sohbetiydı bu soguk havada. Yanlarına gittik oturduk ve soyle dedik - niye buraya geldiniz dedilerki- eve eşye aramaya çıktık ve iki eve girdikten sınra tekrar eve geldik evde canımız sıkıldı bizde hava almaya çıktık- bizde ne yapalım 1, 2 saat oturduktan sonra eve gelmiştik evde çok eşya yoktu ce sadece bir gunluk yemek vardı. Yemek bulmak için aşagıdaki bakkallara gitmeliydik tehlikeli olsa da bunu yapmalıydık tam 3 kilometere vardı evle bakkalın arasında  akşam olmuştu ve geçen akşamki gibi evin kapılarına mazeme doldurupkapatmıştık ve uyuduk.


GERİSİ YANİ 4. Bolum 6 oy ve yorumdansonra

Zombilerin istilasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin