Büyük yolculuk

69 7 26
                                    

Sabah olmuştu ve kalkmıştık bakkala gitcegmiz için erken kalktık 5 kişiydik ablam sude, polathan,eda ve yasemin. Kalkıp sobayı yaktık yiyecegimiz olmadıgı için biraz acıkmıştık ve yola çıktık herkesin sırt çantası vardı ve tabikide baltalar herkesin bir baltası bir yayı ve okları vardı. Aşşagı inerken bir combi gorduk ve yanından sesizce geçmeye çalış tık tam geçerken buza bastım ve buz kırıldıgı gibi bana dondu bende bana saldırcak diye kafasına baltayı geçirdim ve kanlar oyana buyana sıçradıetraf kan olmuştu ama biz yolumuza devam ettik. Etrafta hep kan ve zombi izleri vardı çok yorulmuştuk ve bir yerde oturduk ve eda şöyle bir soru sordu - dünya kızmı? Erkekmi?- yasemin hemen atladı- erkek olsaydı yuvarlak olmazdı- diye o anda herkes kahkaha atamaya başladı bide baktıkki sesi duyana zombiler bize dogru gelmeya başladı polat yayını çekti ve yine ilk zombiyi oldurdu o oyle birkaçtane daha oldurdu yaseminde küfür ede ede zombilere baltayla vurmaya başladı tabi bende savaştım ablamla eda ise onlarda polata ok yetiştirmeye çalışıyodu tabi polat hızlı ok attıgı için yetiştirmeleri biraz zordu tabi. Biz bu ları oldurduk bide baktık yasemin olmus zombiye balta saplayıp duruyo gitik yanına aynı bunları soyliyodu- hıyar zombiler ibne zombiler sizmi benim anne ve babamı oldurursun ibnelerrrr- diyodu tabi biz bunu aldık ve yola koyulduk. Bakkala varmıştık atık ne alırsak parasını odemiycektik sanki herşey bedava ve herkes çamtalarını doldurmaya başladı ve aldık aldık ve aldık herkes canının istedigi şeyi alıyordu birden aklıma eger çok agır olursak eve varmayız diye ve hemen dedimki -polat,eda, yasemin, abla herşeyi almayın sakın koye geri donemeyiz sadece gerekli olanları alın diyerleri fazla yuk yapmasın-dedim.
Artık bakkalda işimiz kalmamıştı ve koye çıkmaya karar verdik ve yola devam etmiştik yukarı çıkarken bir yerde oturup dinlendik yine ama bu sefer bagırarak konuşmamıştık ve  eve donerken birde baktık polatın kopegi CO zombilere saldırıyordu orda tabi afkuruyodu ve zombileri ustune çekiyodu polat hemen zombilere girişti tabi sonra bende-off yinemi zombiler- diye giriştim zombilere arkadaki kızlarda zombilere saldırdı tabi ve en sonunda polat kopegin agızını bantladı afkuramsın diye ve o zombileride oldurmuştuk ama çok yorulmuştuk eve gittik kapıları uyku pozisyonuna getirdik ve guzelce bir ziyafet çekip yatıp uyudukuyuduk.

Zombilerin istilasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin