Gece oyle bir igrenç ses çıktıki off herkes uyandı. Sabah olmuştu genellikle zombiler kapının onunde dört gezerdi ise ortalıkta 1 zombi bile yoktu allah allah o heycanla kapının arkasına yıgdıgmız eşyaları kaldırırken polatın ayagına agır bitane düştü ' amanNNNNNN' ayagını inciltmişti o yuzden dışarı çıkamıyacaktı çunku topalladıgı için zomniler ona yetişebilirdi o evde ablamlarla kalcaktı bende kızlardan birisini seçip dışarı zomnilere ne oldugunu anlamaya çalışacaktık ve seçtigim kişi eda idi eda hem çabuk hemde guçluydu yetirince . Dişarı çıktıgımızda tek bir zombi bile yoktu eda arkadan ben onden gidiyodum bide zombi sesleri duymaya başladık ses evlerin ve karanlık yerlerden geliyordu. Ve ben olayı anında çaktım zombiler mutasyon geçirmişti geceki o igrenç seslerde onu işaret ediyordu ve zomniler artık gece leri ortaya çıkacaktı .bu bizim için o kadar guzeldi ki çok begendik ve hemen digerlerine haber verdik ama malesef polat yine dışarı çıkamayacaktı çunku çıkarsa bacagı daha kotu olurdu onun için ve bunu duyun va surat oyle bi çirkinleştiki offff offf ki ne offf herneyse polat kendi derdine baksın bizde biraz kafa dagıtalımm.dışarı çıkıp kar topu oynadık ve çok sardı ama polat hala ayagınaduşen agır eşyaya kufur ediyordueee ne yapalım bizz eglenirken polat orda oturdu ne yapalım kader boyleymiş akşam oldugunda da yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombilerin istilası
Science FictionSa ben yusuf aslan benim için lika falan fazla onemli degil benim için saglıgınız onemli. Şimdi hikayeye geçelim.