Když jsem mu stáhl triko znovu jsem se nalepil na jeho vlhké rty. Míra mi polibky oplácel.
Z pohledu Míry:
Vaškovo rty byli měkké, plné vášně.
Jemně jsem se na něj položil a mou holou hrudí se otíral o jeho bezchybné tělo. Také jsem mu stáhl tričko. Nejdřív vypadal že se bojí a necítí se na to. Ale potom už si to užíval jako já.
Jeho polibky byly tak jemné, jako dětská prdelka. No pochopte to, Vašek je prostě TOP kurvička.
Pomalu jsem svou studenou rukou sjel k jeho pásku. Nebránil se. A to se mi líbilo.
Odlepil jsem se od jeho vlhkých rtů a posunul se níže. Tenhle chlapec si to zaslouží.
Rozepnul jsem mu gatě a podíval se na jeho kamaráda.
Byl malej, ale stejně jsem tu špagetku miloval.
Vzal jsem ho do pusy a uslyšel Vaška vzdychnout. To bylo znamení že můžu přidat na tempu. Chytl mně za vlasy a přirážel mou hlavu k jeho tělu. Užíval si to stejně jako já.
Po chvilce jsem se odlepil a Vašek si mně přehoupl pod sebe. Sedl si na mně obkročmo a sundal mi kalhoty. Sobě je taky sundal a byl nahý. Na mně byli jen boxerky. Stáhl jsem si je sám a penisem se mírně dotkl jeho proplé prdelky. Zavzdychal a šáhl na mou hruď.
Přesunul se zpět k mým ústům a jemně mně políbil.
Obsypal mou hruď jemnými polibky a pohyboval se dolů.
Pohled Vaška:
Líbal jsem mu pupík.
,,Vážně to chceš?" Zeptal se Míroušek
,,Jo." Řekl jsem.
,,Dobře, tak pojď." Řekl tiše a sesadil mně z jeho klína.
Na posteli jsem si klekl na čtyři a Míra na mně nanesl nějaký gel.
Když jsem cítil jak se dotýkal mého análku, brněla mi všechna zákoutí těla.
Cítil jsem tlak.
,,Au!" Vzkřikl jsem.
,,Neboj." Hlasitě vzdychal. Udělám to pro něj.
Ještě chvíli to bolelo, ale pak jsem si to užíval.
Po chvíli jsem se rozplynul v slasti. Orgasmus?
Můj první.
Míra ještě přirážel a pak se mi udělal do prdelky.
Lehli jsme si vedle sebe a hlasitě dýchali.
Po chvíli jsem propadl do říše snů.
ČTEŠ
Mašek
Teen FictionMíra a Vašek Shipovací jméno: Mašek Fanfikce na gaye z naší school V příběhu se objevují vulgarismy