Na messengeru
Míra: Ahoj Vášo :*
Vašek: Ahojík bejbinko<3
Míra: Jen ti chci říct že to bylo úžasný
Vašek: Oh anoo:333
Míra: Tak pa jdu do spršky3:)
Vašek: Papa:*
Realita
Pohled Vašíka:
Jezuski ten je milej.. Moc ho miluju! Co jsem to řekl? Miluju ho!
Ještě se kouknu na Doru a pujdu ven s Honzou, říkal mi v pátek někam zajdem.
Už jsem slyšel zvonek.
,,Čau vole!" Zakřičel neomaleně Honza a plácl si semnou.
Závidím mu jeho postavu.. Kdybych měl tolik svalů co on určitě bych se Mírovi líbil víc..
Šli jsme venku a uviděli jak šli nějací kluci za ruku. Jé to je hezký.. Mají se určitě rádi tak jako já s Mírou.
Honza mi skočil do myšlenek
,,Čum vole buzny!" Začal se nahlas smát.
Taky jsem se zasmál ale v bolelo mně to na srdci. Honza nesmí zjistit že jsem gay..
Smál by se mi.. A ztrapnil by mně před celou školou.
Miluju Míru. Ale nikdo to nemusí vědět..
Ještě jsme se s Honzou bavili o hrách a takových blbostech.
Bylo osm večer a my se rozdělili.
,,Tak čau buzno!" Zařval Honza
,,Co?!" Zděsil jsem se že něco tuší.
,,Dělám si prdel vole, čau!" Řekl Honza a mně spadl kámen ze srdce. Uuuf. Nic netuší!
Zalezl jsem si do pokoje a koukl na mobil. Nové zprávy ve třídní skupině.
Cože?! My budeme psát test?!
Lehl jsem si a spal. Stejně už bych se to nedokázal naučit. Mám hlavu plnou Míry a jeho délky.
Vzbudil mně můj budík. Rychle jsem se vzpamatoval a šel si udělat hygienu.
Na cestě do školy jsem poslouchal maxim turbulenc a sladce poskakoval po cestě.
Ve škole jsem z testu dostal 5..
,,Ses neučil Vašku?!" Pokřikovala na mně Markéta a Nikola. Co mam jako říct?!
,,ehmm.. Dělal jsem zidan bird!!" Odpověděl jsem. Vymyslel jsem si že jsem pracoval na hře zidan bird. Ale pravda to jak vy víte není...
Po škole jsem došel domů a padl do postele.
Zhluboka jsem dýchal abych zvládl žít. Mou hlavu pořád ovládal Míroušek. Jak já ho miluju. Ale to už jsem říkal.
Jsem idiot a vím to. Ale jsem taky gay. Míra je můj život.
Jeho smaragdy mně vždycky dostanou do kolen. Awww.. Je to můj miláček. A i kdyby to někdo zjistil tak já se Míry nevzdám.
Doma jsem hrál hry pro dívky. Takový ty oblíkačky to zbožňuju.
Šel jsem do vany a pak si lehl. Usnout nezabralo dlouho.
Ráno jsem chtěl jít pěšky, ale felicie už stála před domem.
Otevřel jsem dveře a nakoukl dovnitř.
,,Ahoj." Řekl Míra a ukázal abych šel dovnitř.
,,Ahoj, chyběl si mi." Řekl jsem a políbil ho. On náš polibek prohloubil. Ten okamžik byl jako věčnost. A já byl za to vděčný.
Dojeli jsme do školy a znovu se rozdělili. Já ho miluju! Musím mu to říct.
Seděl jsem ve škole a do třídy vešel učitel Zákutný.
,,Vašku, chci si s vámi promluvit o těch záchodech.. Pojďte ke mně do kabinetu."
Zvedl jsem se a následoval ho.
Posadili jsme se.
,,Byl by jsem rád kdybychom si tykali." Prolomil ticho.
,,Ehh. Dobře." Odpověděl jsem trochu zaskočeně.
,,Jsem Zdeněk." Natáhl ke mně ruku kterou jsem přijal.
,,Vašek."
,,Takže Vašku. Já jsem taky gay."Tak co říkáte na dramatický konec kapitoly?
Budu ráda za každý komentář a hvězdičku
XlenorX
ČTEŠ
Mašek
Teen FictionMíra a Vašek Shipovací jméno: Mašek Fanfikce na gaye z naší school V příběhu se objevují vulgarismy