Zamrzl jsem. NevÄ›dÄ›l jsem co odpovÄ›dÄ›t. CÃtil jsem jeho ruku na mém stehnÄ›.
,,V klidu, nic se neděje. Chci abysme byli přáteli." Řekl a já k němu zvedl zrak.
,,S výhodami." Dodal a mně se udělalo teplo v kalhotách.
Jeho ruka na mém stehnÄ› jela výš a výš. Bylo mi to pÅ™Ãjemné.
.
.
.
.
.
O pár mÄ›sÃců pozdÄ›ji
Leželi jsme s MÃrou a trávili spolu krásný páteÄnà veÄer. Tak jako vždy.
MnÄ› jen mrzà že spolu furt nechodÃme. Ale alespoň jsem volný a můžu se každé úterý scházet tajnÄ› se Zdeňkem.
Jezdil jsem MÃrouÅ¡kovi prsem po hrudi a kreslil mu tam srdÃÄka.
Jsem rád, že se nikdo o našem vztahu nedozvěděl.
Hladil mnÄ› po vlasech. TeÄ je koneÄnÄ› chvÃle mu to Å™Ãct.
O ano.. Pořád jsem mu neřekl že ho miluju.
Dýchej VaÅ¡Ãku...
,,Miluju tÄ› MÃro.." Řekl jsem a uvolnil tak ten knedlÃk v krku.
,,Já vÃm." OdpovÄ›dÄ›l a zahřál tak mé srdce.
Pohled MÃry
Nemohl jsem Å™Ãct že ho nemiluju. Ale nechci mu lhát a pořád to tak necÃtÃm. Bránà mi v tom ta dÄ›vka. Moje holka.
Horáková se mně nechce pustit.
JaniÄka JaniÄka blá blá blá. Myslà si že jsem z nà PAF ale nenà to tak!
Já chci být s VaÅ¡kem. Navždy. A nikdo mi v tom nezabránÃ.
S Vaškem jsme prožli noc plnou vášně, tak jako vždy.
Ráno jsem se vzbudil a Vašek tu nebyl.
SeÅ¡el jsem teda dolů a uvidÄ›l VaÅ¡ka na gauÄi. Jen v latexovém ubleÄkuPáni. Stoupl si a já ho vidÄ›l. MÄ›l dÃru na penisu a moje oÄi nesměřovali nikam jinam.
Šel ke mně a přilepil jeho rty na ty mé.
Jazyková válka zaÄla. LÃbali jsme se a potom mnÄ› VaÅ¡ek vzal za ruku a odvedl znovu do mého pokoje. Tam mnÄ› položil na postel a zaÄal.
Pohled Vaška:
Stoupl jsem si pÅ™ed postel a zapl MÃrovo rádio. Byla tam už pÅ™ipravená hudba od Maxim turbulenc.
ZaÄal jsem kroutit boky a slÃkat svůj oblek. MÃra si stáhl kalhoty a nad mými ladnými pohyby si leÅ¡til bambus.
OtoÄil jsem se k nÄ›mu prdelkou a uhnul se. ObleÄek byl dole a můj striptýzek u konce.
Å el jsem k nÄ›mu a strhl si z obliÄeje koÄiÄà masku.
ObkroÄmo jsem na nÄ›j usedl a pohyboval pánvÃ.
Nevydržel jsem to a nasedl na jeho hada. Chytl mně za pas a pohyboval v rychlém tempu.
CÃtil jsem že se to blÞÃ. HlasitÄ› jsem vzdychal. A pak se udÄ›lal.
Brzy jsem cÃtil teplo i uvnitÅ™ sebe. MÃrouÅ¡ už byl taky.
.
.
.
Dojel jsem domů a zamyslel se nad mou prvnà zkuÅ¡enost s Profesorem Zákutným.. Hmmm..Ahoj. Tak dalÅ¡Ã kapitola bude flashback.. Flashback na sexÃk se zakym:DD
Máte se na co těšit..
XlenorX
ČTEŠ
Mašek
Novela JuvenilMíra a Vašek Shipovací jméno: Mašek Fanfikce na gaye z naší school V příběhu se objevují vulgarismy