5

128 9 2
                                    

Probudil jsem se v Mírovo náruči.
Přivoněl jsem si k jeho jemné pokožce. Tak krásně voněl..
,,Miláčku" šeptl jsem mu do ouška.
Pomalu se otočil. ,,Dobré ráno" řekl rozespale a zívl si. Je ták roztomilý!
Zvedl se a šel dolů. Vzal jsem si z tašky župánek a následoval ho.
Uvařili jsme si vajíčka. Dal jsem mu za ně polibek. Ale on se né a né odlepit. Znovu jsem cítil jeho jazyk v puse.
Bylo 10 ráno. Seděli jsme a chtěli si pustit film. Míra se hrabal v cédéčkách.
,,Co takhle Anabela?" Křikl a já viděl jiskry v jeho očích.
,,Jé! Ten film miluju!" Máchl jsem rukama a byl štěstím bez sebe.
Lehli jsme si na gauč a sledovali Anabelu. Já už znal každou scénu nazpaměť. No je mi přece 14, jakej kluk v tomhle věku dělá něco jinýho?!
Film bohužel zkončil. Ale mi leželi dál.
,,Měli bychom se osprchovat." Vznesl Míroušek a oblízl si ret.
.
.
.
Po sexu ve sprše s Mírou jsem byl vyřízený.. Furt jsem ho cítil v prdelce. To teplo.. Awww.
Miluju když mu ho můžu sát.
,,Odvezl by si mně?" Řekl jsem když jsem se oblékal.
,,Pro tebe cokoliv!" Řekl a vzal mně kolem pasu. Šli jsme ven a pak k autu.
Dojeli jsme až před můj dům.
,,Děkuju Míro.. Bylo to krásný.." Řekl jsem a přilepil se mu na rty. Začla další válka jazyků.
Vzdychl. To by stačilo.
,,Pa lásko." Řekl mi když jsem vystupoval z auta.
,,Ahoj, zítra v půl?" Řekl jsem a usmál se.
,,Promiň, jedu k doktorovi.." Řekl
,,Dobře zlato, tak ve škole papa!" Řekl jsem a zabouchl jeho dveře od felicie. Chudák Míra k doktorovi.. Chudáček můj..
Pohled Míry:
Bylo těžké mu lhát že jedu k doktorovi.. Ale zatím mu o mé otravné přítelkyni nechci říkat. On, tak něžné stvoření.. Těžce by to nesl..
Máma mi zakázala se s tou černokněznicí rozejít.. Že prý si mám nechat druhou možnost. Achjo. Časem to Vašíkovi řeknu, ale teď není ta správná chvíle. Ještě ne.
Dojel jsem domů a tady už čekala děvka. Co tady chce dneska?
Zhluboka jsem se nadechl a vylezl z mojí felície.
,,Ahojky" řekl jsem jako by nic. Ona o mé lásce Vaškovi nesmí vědět!!
,,Čau. Vezmi mně na nákupy." Řekla a zasedla do auta. Ježiš kolik mám mít podle ní asi peněz?!
,,Jak ses měla?" Zeptal jsem se a prolomil ticho v autě.
,,Dobře.. Chyběl si mi." Řekla a šáhla mi na rameno. Jako bych z jejích dotyků cítil jed. A smrad.
Dojeli jsme do centra a šli rovnou do sekáče.
Vybrala si nějaký hadry a já je zaplatil.
,,Čicet kolun" řekla japonka a já jí dal peníze. Tolik?! Budu muset zase na pracák!
Jeli jsme zpět a já si vysadil před jejím domem. Fakt jsem na ní dnes neměl náladu..
Rozloučila se a spojila naše rty. Fuj. Chuť její černé rtěnky byla hnusná tak jako ona.
Dojel jsem domů a šel rovnou do pokoje. Musím napsat Vaškovi.

MašekKde žijí příběhy. Začni objevovat