Dylanovo dům je sice trošku dál, ale i přesto jsem se rozhodla jít pěšky. Cestou přemýšlím jaké to asi bude. Jestli se se mnou bude Dylan bavit nebo jestli si mě ani nevšimne a bude se bavit s Jess. Jsou to přece velcí ''kamarádi''. Jdu už asi patnáct minut a k domu zbývá jen kousek cesty. Najednou přijíždí auto a zastavuje u mě. Stahuje se okýnko a já vidím Jess sedící za volantem. ,, Ahoj nechceš svézt? '' zeptá se a mě překvapí že se se mnou baví. ,, Jo jasně, moc díky'' odpovím. Nasedám do auta. Musím uznat že Jess řídí hodně dobře, to se musí nechat. Cesta trvá jen pár minut a jsme na místě. Je to obrovský dům hotový palác. Natřený béžovou barvou, s velkou zahradou na které je obrovský bazén a v otevřené garáži jsou tři luxusní dráha auta. Už je tady pár lidí a tak jdeme za nimi.
,, Ahoj holky !'' Zdraví nás Dylan. ,, Ahoj Dylane '' pozdraví ho Jess a přihlouple se při to culí. ,, Ahoj '' řeknu jen. ,, Za chvíli ti začne, nebojte '' ujistí nás Dylan. Jdu si stoupnout někam na samotu a jen pozoruji ostatní. Ze stolu si beru džus a doufám že je to jen obyčejný džus, samotný.
Když všichni přijdou začne hrát hlasitá hudba a všichni začínají tančit a prostě se baví. Já jen přiblížím. Proč jsem sem vůbec chodila ... pomyslím si. Nikde nevidím Dylana a tak se rozhodnu ho najít. Je asi jediný s kým si budu dnes povídat a už mě nebaví stát v rohu. Vycházím do domu. Vevnitř je snad ještě větší než z venku. Procházím chodbou. Všude jsou obrazy a díky vysokým stropům si přijdu strašně malá.
Náhle slyším smích. Uvědomuji si že patří Dylanovi. Jdu tedy po hlase. Zahnu za roh a vidím otevřené dveře do jednoho z pokojů. Jdu tedy dovnitř. Nikdo tam není ale vidím další dveře. Podle nábytku co vidím v další místnosti usuzuji že to bude obývák. Vcházím a najednou. Vidím Dylana a Jess. Leží na pohovce. Jess už do poloviny těla nahá. Líbají se. ,, Pardon'' řeknu a rychle odcházím. ,, Počkej! Počkej !'' Křičí Dylan ale já už utíkám s brekem pryč.
ČTEŠ
School with Dylan O'Brien [CZ] - POZASTAVENO
FanfictionNový spolužák? Nové neznámo ? Nová láska nebo nenávist?