9. kapitola

335 27 5
                                    

,, Co tady děláš ?!'' Zeptala jsem se a skoro jsem křičela. ,, Přišel jsem za tebou '' odpověděl. ,, No jasně, proč by jsi chodil zrovna za mnou !'' Zakřičela jsem a s brekem se vrátila do pokoje. Stála jsem zády ke dveřím a brečela jsem. Dveře se najednou otevřeli a já se otočila. ,, Jak jsi mi to mohl udělat? '' řekla jsem. Dylan sklopil pohled a nic neřekl. ,, Copak jsis toho nevšiml? Celý den sedím v lavici, ani se neusměju a najednou ke mě příjdeš ty a já zářím radostí. '' rozpovídala jsem se. Dylan se na mě podíval a řekl ,, nevšiml ''. ,, No jasně jak by jsi mohl byl jsi přece s Jess '' vyhrkla jsem ze sebe. ,, Alex, víš Jess jo je pěkná ale to není všechno. Ty jsi chytrá, chápeš moje blbé a nesmyslné vtipy. Nevěděl jsem jestli mě máš ráda a tak jsem využil Jess aby jsi žárlila. '' řekl tichým hlasem. ,, Vždyť já tě milovala, nejdřív jsem tě nesnášela ale teď, teď vlastně nevím co cítím. '' řekla jsem. Nebyla jsem si ničím jistá. Miluju ho a nebo ne. Tak co mám udělat. Z mého polemizování mě vyrušil jeho hlas. ,, Dobře, nikdy bych to neřekl ale omlouvám se. Omlouvám se že jsem byl tak hrozný kamarád. Omlouvám se že jsem si s tebou hrál. Omlouvám se za to jaký jsem. Omlouvám se protože tě MILUJU !'' Vykřikl a já viděla jak mu po tváři teče slza. ,, Cože? '' Zeptala jsem se s údivem. ,, Slyšela jsi dobře miluju tě '' řekl klidně. Já jsem začala kroutit hlavou a chtěla jsem odejít. Dylan se rozešel směrem ke mě. Chytl mě za obě dvě ruce a políbil mě. ,, Já tebe taky ''

School with Dylan O'Brien  [CZ] - POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat