Neděle
Ráno bylo jako každé jiné. Vstát, nasnídat se, vyčistit zuby a tak podobně.Seděla jsem jen tak na pohovce a koukala do prázdnoty a přemýšlela o tom dopise. Najednou si ke mě přisedla mamka. ,, Nechceš se mi s něčím svěřit? '' zeptala se mě. ,, Ne nic mi není. '' odpověděla jsem ale můj tón hlasu říkal něco jiného. ,, Jsem tvoje máma mě můžeš říct cokoliv '' řekla a já se zamyslela. ,, Tak dobře '' řekla jsem a po krátké pauze jsem pokračovala ,, už jsem ti říkala o tom klukovi, Dylanovi, známému mladému herci co přestoupil k nám na školu ?'' Zeptala jsem se mamka přikývla . ,, No tak - víš - mě se vždycky tak nějak líbil ale nechtěla jsem si to připustit. A pak mě pozval na tu párty a já doufala že se tam s ním budu trochu bavit ale pak najednou zmizel a tak jsem ho šla hledat. Našla jsem ho ale s jednou holkou. '' řekla jsem smutně. ,, Zlato to bude dobrý uvidíš '' utěšila mě mamka. ,, Víš poslal mi dopis a tam bylo že to udělal abych žárlila '' svěřila jsem se. ,, To dává docela smysl '' odpověděla mamka.
Ještě chvíli jsem tam seděla a jen tak koukala. Potom jsem se sebrala a šla do pokoje. Tam jsem jen seděla na posteli a psala si di diáře. Najednou někdo zaklepal na dveře. ,, Alex někdo za tebou přišel pojď sem '' řekl táta. Vyšla jsem na chodbu a tam stál on. ,, Alex '' ,, Dylane '' .
Ještě jednou moc děkuji za vote a přečtení jste úžasní ♡♡♡
ČTEŠ
School with Dylan O'Brien [CZ] - POZASTAVENO
FanfictionNový spolužák? Nové neznámo ? Nová láska nebo nenávist?