Kapitola č.2.. A už to začíná.😂

2K 89 5
                                    

Ahoj je tu další kapitola.. Jo omlouváme za chyby.. Ale nebudu ti zdržovat jdeme do toho příběhu...

Ten kluk byl vážně hezkej ale byl to ten z tím vyhulených magoru...Když kolem mně procházel do zadní lavice mrkl na mně a usmál se lišáckým úsměvem. ....
Do konce hodiny zbývalo asi 10 min a z ničeho nic je mně přilítl papírek od zadní lavice kde seděl ten kluk... Papírek jsem rozbalila a koukla se co tam bylo napsaný.. V tom papírku bylo:Ahoj kočko nechtěla by si jíž dneska ke mně do bytu a pomoc mi tam z něčím?
Hned jsem papírek zamuchlala splátky a podívala jsem se na něj a zakroutila hlavou že ne...

Konečně zvoní a já si šla sednout do studovny kam chodíme úplně každý den .. A ptáte se proč chodíme? Ano mi ne jen já ale i Denniss a Nell.. Je tady wi-fi takže jsem tu každou přestávku ale teď jsem tu byla sama..Nell šla za nějákým klukem a Deniss ten si to někde rozdává z nějakou no kur***... Někdy jse sama sebe ptám proč jsem furt z Denissem protože mně furt podvádí ale je to kvůli tomu že ho asi moc miluju za to on mně asi ne. ... Z mých myšlenek mně vytrhne Deniss který si ke mně sedl a řekl "Ahoj krásko moje co dnes po škole podniknem? Mohli by jsme jít třeba ke mně a tam no ty víš co.."Usmál se a sahal mi pod triko ale já jse postavila a rekla"Zlato tady to ne já to prostě nechci a hlavně s tebou"Do řekla jsem a odešla.. Na chodbě jsem port malá Nell jak jse líba z nějakým klukem.. Rychle jsem kolem nich proběhla aby jsem se nemusela koukat jak se tam líbaj... Dělalo se mi z nich zle..

****************
Doma:
Přišla jsem domú a kdo neseděl u stolu z bráškou?No přece Nick bavili jse tam jak dva nejlepší kamarádi...Stoupla jsem si mezi futra a koukala jsem se na ně... Asi po 2 min si mně všimli a můj bráška nas jak jse patří představil.. Vzal mně za ruku a řekli tak ségra tohle je Nic-.Ani to nedořekl a já už na néj."Brášku já ho znám chodí se mnou do třídy"..Usmála jsem se. Bráška si jen projel vlasy a řekl:Aho tak to potom jo... Odešla jsem do svého pokoje sedla jsem si k noťasu a koukala ne Facebook ale najednou někdo zaklepal a já řekla dále.. Otevřeli se dveře a tam stál Nick.. Hned sem mu řekl."Co tady děláš?"On jse jen usmál a šel ke mně blíž.. Já jsem se postavila ze židle a opatrně ustupovala... Potom jsem se ho zeptala ještě jednou ale už trochu ze strachem v očích." Co tafy děláš?A ptám se tě naposled.."Najednou jsem byla přimáčklá ne zdi.. V duchu jsem s si řekla:A jsem v prdeli... On šel ještě blíž a položel jednu ruku na zeď a opřel se o ní a druhou mně chytl za zadek. ..

KONVERZACE MEZI MNOU A NICKEM..
(N=Nick)
(J=Já)
N:Proč si mi nepříjmula muj návrh kotě?
J:Protože tě nechci a neříkej mi kotě!
N:Si tak historická.. Uvolní se..
J:Nejsem histerická jen ty si uchylnej. .A uvolňovat se nebudu!
N:To si ještě rozmyslíš kočičko...
J:Ti teda nerozmyslím..

       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Protože jsem to já tak to teď tunu a jdu si lehkou přeci už je za minutu půlnoc...
Tak dobrou noc.. A omlouvám se za chyby (už zase vím😂)
Jsem ráda že tuto knihu někdo čte...
MÁM VÁS RÁDA ANDY☆☆

Jen JehoKde žijí příběhy. Začni objevovat