Jako fakt?

1.5K 62 8
                                    

Tak a je tu další část... Už budu mít spoustu volného času teda až na pondělka středy a soboty to mám Gymnastiku a fotbal ale to je jedno budu psát už doufám každý den ale nwm jestli se mi do toho bude chtít jsem poslední dobou úplně KO.... Užíjte se další část....

Hned co sem naposledy odepsala tomu kretenoj jsem napsala taťkoj v kolik příjde z práce ale odpovědi jsem se nedočkala tak jsem šla za bráškou a zeptala jse ho jestli nepůjdem do kina.. On jen z úsměvem kývl na náznak že ano,tak jsem se šla převlíct do červenobílí košile o černých legín,nanesla jsem na sebe make-up,linky,řasenku a dokončila jsem to matnou fialovou rtěnkou.. Když jsem byla hotová šla jsem do obíváku kde seděl bráška ještě z někým nepoznala jsem kdo to je protože mi byl otočený zády..Když se ale otočil byl to ten magor Nick..Bráška se hned zvedl z gauče a řekl mi "Ségra Nick půjde s náma Okay?"Já jen stálá z otevřenou pusou a nechápal proč musí jít zrovna on s náma. .. Hned jsem mu na to odpověděla"Okay ale vedle něj sedět nebudu. Nemám na něj náladu.."Bráška mi tak jednoduše odpověděl"Neboj vedle něj jenom ne budeš vedle nás takže uprostřed..

~~~~~~~~~V Kině~~~~~

Když už jsme konečně dorazili do kina tak jsem se hned rozběhla k pultu s popcornem a koupilanjsi velkej kýbl popcornu...Btáška z Nickem se jen začali tlemit ale já je ignorovala a šla do sálu kde jsem si musela sednout vedle toho debila a brášky...Asi v půlce filmu jsem ucítila ruku kolem mích ramen tak jsem se koukla čí to jsou ruce. .. Samozřejmě že byli toho blbeček Nicka.. Podívala jsem se na něj z výrazem "Jako fakt?."On se na mně jen přitrouble usmál a věnoval se dál filmu. ...

Ouu já sem napsala další kapitolu no super. VÍM JE DOCELA KRÁTKÁ ALE MOC SE JINDO TOHO NECHTĚLO PŘIZNÁVÁM..Jsem ráda že to má už spoustu přečtení je to úplně mega.. Děkuju za krásné komenty co ste mi psala a omlouvám se za chybi a budu se snažit dávat pozor aby jich tu tolik nebylo..

Mám vás ráda vaše Andy❤❤❤

Jen JehoKde žijí příběhy. Začni objevovat