Ahoj dnes je tu další kapitola kterou jsem dlouho nenapsal A.. Doufám že jse vám bude líbit. .
PROMIŇTE ZA CHYBY. ..Hned co jsem to dořekla tak jse mě pokusil políbit ale já uhla a odstrčila jsem ho od sebe.... Vstala jsem z postele a řekla mu"O tohle jse nepokoušej jinak to řeknu brachoj. ...
On jse na mě podíval a usmál jse... Z dola zakřičel můj zachránce.. Ano byl to můj starší bráška..
Nick odešel ale před tím mi ještě řekl:Brzy jse mi sama oddáš kočko...---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Byl u nás asi do šesti.. Když už konečně odešel vyšla jsem z pokoje a šla na večeři..
U stolu už seděl táta,Chris a babička co u nás na pár měsíců bydlí, jediný kdo nebyl u stolu byla má matka...Posadila jsem se ke stolu a všechny pozdravila a oni mi pozdrav vrátili. ...
Asi po 15 minutách už si k nám přisedla i matka z jídlem,každému nabrala polévku a potom jsme se pustili do jídla.. Když js e dojedli matka šla odnést nádobý a mi jsme si tam povídali ale najednou mně babička zarazila otázkou jestli jsem furt s Denissem? Docela dost mě to zarazilo že jse ptá zrovna na tohle a tak jsem jen kýval hlavou na náznak jako že jo...
~~~~~~~~~~~~
Po večeři jsem se šla vysprchovat a oblékla jse do pyžama. .. Když už jsem se oblékla šla jsem si vyčistit zuby a zalehla do postele. Do 10 minut jsem usla. .....Ahoj vým dnešní část je dost krátká ale já už nestíhám a musím na trénink tak aspoň něco..
Možná dnes výjde ještě jedna část ale nic neslibuju...
Omlouvám jse za chyby a Ahoj vaše Andy😀😀
ČTEŠ
Jen Jeho
RomansaOn:Stejně se mi jednou odadáš a já si to užiju😂😂 Ona:Si myslíš nejsem ta co je do tebe blázen a vleze stebou hned do postele....😑. Ona ho asi miluje ale on neví co k ní cítí...