Party

528 20 9
                                    

Dnes rano jsem se probudila dřiv než zazvonil budík..Ještě že je pátek.Pomyslela jsem si..Myšlenkami jsem se dostala ke včerejšímu večeru..Pořád Nicka nechápu..Ale vim jedno..Má dokonalé oči..Vlastně on sam o sobě je dokonalí..Moje myšlenky se rozpustili když zazvonil budík..Sice sem už byla vzhuru dřív než zazvonil ale furt stejně nevrlá jako kdybych zrovna vstala.

Vstala jsem z postele a šla do koupelny provést každodenní hygienu.

Po hygieně sem se šla obléct..Na sebe jsem si vzala:Delší a volnější černé triko s nàpisem"Always Believe In Your Self",potom jsem si na sebe vzala modré skin jeans které byli trochu potrhané na kolenou.Ještě jsem přes sebe hodila cardigan a šla se namalovat..

Na obličej jsem namazala BB krém a potom make-up.Na řasi jsem si dala řasenku v modré barvě..Potom linky a tužku pod oči..Ještě jsem si dala černo-stříbrné stíny a na rty tmavě fialovou matnou rťenku..
Potom jsem si udělala vyvýšený culík a šla na snídani..

Když sem dorazila dolů do kuchyně nikdo tu nebyl..Tak sem si udělala k snídani lupínkyns mlékem a sedla si ke stolu.
Když sem dojedla dala jsem misku do myčky a šla si pro batoh..I s batohem sem vyběhla ven před barák..Dneska jdu do školy pěšky..Chci si trochu provětrat hlavu..

Když sem byla kousek u školy zastavil mě křik"Tamm počkej".Doběhl ke mě můj spolužák Samuell.."Co potřebuješ Same?"zeptala jsem se ho..
"No víš,dneska je párty u mě doma tak jsem ti přišel jen říct aby jsi přišla.Začíná to ve 20:00..Tak doraž".. Ubec se mi nechce dneska nikam chodit sakra.." No víš Same asi nepříjdu.Mám moc práce do školy."Jo tahle výmluva by šla."Prosím Tam.Bude tam i tvůj brácha."Bože.Tak ale když tam jde i bráška.. "No fajn..Možná příjdu". Fajn,tak asi nebude pohodovej večer jen u filmu se zmrzlinou a spousta mňamkami.." Tak fajn.Ahoj Tam."
"Ahoj Same.".

Už vcházím do mučírny co se nazývá škola když najednou zahlednu Nicka jak se líbá s Cesh.Cesh je jedna s těch školních barbín a kurev..
Nevím proč ale něják mě to vadilo..Že bych žárlila?Možná ale nemám na co..
No nic..Šla jsem do třídy a zasedla do své lavice..Fajn..Takže můj kluk ve škole není a ani moje BFF tu není.No asi budu sedět sama.
Se zvoněním do třídy vešel Nick a sedl si ke mě do lavice..Co?No sakra.
" Ehm Nicku?Myslím že ty sedíš tamhle."Ukázala jsem prstem na místo v zadu kde sedí
"Ehm Tam?Myslím že je jedno kde sedím..Teď už hold budu sedět tady..Fajn..Tak na tohle jsem už nic neřekla protože do třídy vešel učitel na Menegment.

Po škole jsem běžela domů abych se stihla připravit na tu párty..
Fajn..Odlíčila jsem se.Vslékla ze sebe oblečení co sem měla na sobě a šla do sprchy.Do ruky sem si vymáčkla trochu víc borůvkového sprchového gelu a umyla si a ním tělp.Potom jsem si do ruky vymáčkla meruňkový šampon a umyla si s ním vlasy..
Po sprše jsem se omotala do ručníku a šla si vyfénovat vlasy..
Vlasy jsem si fénovala přibližně 15 minut a teď se jdu obléct..
Takže co na sebe hm?
 
Po 20 minutách přehrabování se ve skříni sem našla dokonalí outfit.Skládal se z:Jeans kraťasy s květovaným opaskem a šedé triko s logem naší školy..Fajn .To by bylo..Vše sem si oblékla a šla se namalovat..Dala jsem si linky,kouřové stíny,tužku pod oči,řasenku a tmavě rudou matnou rťenku .Vlasy sem si nechala rozpuštěné jen je rozčesala.
Když sem byla hotová tak sem už jen naházela do kabelky peněženku,klíče a mobil..Potom už sem vyšla.

Stojím před tím domem kde se pořádá párty.
Nadech a výdech..
Po tomhle jsem už šla dovnitř..
Bylo tu spousta lidí co tancovalo a taky spousta co jen sedělo nebo stálo a pilo.Já jsem se přidala ke skupině lidí co pilo.

Po asi 4 panácích vodky se u mě objevil nějáký kluk..
~~~~~~~~~~
Omlouvám se..Vím dlouho sem nic nepřidala..Ale dnes už jo..Tak co prázdniny?Kde ste byli na dovolené..Já byla s mamkou v Chorvatsku:Duće,a s taťkou v Tunisku:Djerby a potom ještě někde v Turecku..Užívejte zbytek prázdnin..
Btw:Pardon za chyby..

Jen JehoKde žijí příběhy. Začni objevovat