Wow slečna Andrea se uráčela napsat další kapitolu..Potlesk prosím....Prostě už sem se nemohla dívat na to že mám tak málo kapitol..
Jo a ste zlatý, už je tu 3,01 K..Úplně mega radost..Asi to oslavím z kámošema...
Nebudu zdržovat jdem do příběhu...Hned co skončil film tak jsem Nickovu ruku dala dolů..Bylo mi to nepříjemné...Furt na mě po celí film koukal..Ale teď už díky bohu ten film zkončil a on už na mě nebude sahat..Teda snad...
Běžela jsem ze sálu rovnou k autu..Čekala jsem asi 10 minut než kluci dorazili a odemkli ho...
Hned jak ho odemkli tak jsem si nasedla do zádu a kluci do předu...
Celou cestu jsem na sobě cítila Nickův pohled..Furt na mě zíral...
~~~~~~~~~~
Omg konečně doma..Promluvila jsem hned co jsme dorazili před náš dům...
Copak kino se ti nelíbilo?Zeptal se mě a zasmál se Nick..Co si myslí že jsem byla úplně šťastná když tam na mě furt čuměl a držel mě...
Ne s tebou se mi nelíbilo..Kdybych tam byla jen z mím bráškou tak je to lepší..Koukla jsem se na něj takovým tím pohledem aby věděl že už mě dokonale sere...Jak takovej krypl může být mího bratra kamarad?Otazka ale žádná odpověď...
Hele ví dva..Nesežerte se mi tady...Ste jak mimina. ..Řekl bráška...
Nejraději bych ho teď pořádně uhodila ale to neudělám...
Rychle jsem vešla do domu a běžela do pokoje..V pokoji jsem se zamkla a pustila si můj playlist...
Šla jsem do koupelny a tam jsem si dala rychlou sprchu a potom jsem se převlekla do pyžama na kterém bylo napsané moje jmeno..Byli to kraťasky a tílko...K pyžamu sem si vzala svoje oblíbene bačkory které byli do tvaru mickeyho mouse...Dostala jsem je od tety která bydlí v Londýně...Hned co jsem se omyla atd tak jsem běžela do kuchyně..Tich dvou jsem si ani nevšimla a jenom kolem nich prošla..Oni si mě asi taky nevšimli protože tam vášnivě konverzovaly o tom jaká kráva z naší školy má hezčí zadek...
V kuchyni jsem si nalila jahodový džus a udělala housku s nutelou...
S jídlem a pitím jsem zase vyběhla do pokoje..
V pokoji jsem si sedla k notebooku a šla na FB...
Chvíli jsem si psala s Kimm..Je to moje sestřenice kterou už jsem pěkně dlouho neviděla..Když už jsem si šla konečně lehnout tak nějákej debil zaťukal..
Už jsem ho chtěla poslat někam do těch míst ale než jsem stihla cokoliv říct tak už dávno ta osoba byla v pokoji..
Byl to Nick..
Co ti dneska celí den kurva je?Zeptal se mě..
Nic jsem mu neodpověděla a jen zvedla ramena...
Sakra odpověz mi!Zařval na mě jak na malou holku..Co si to dovoluje..
Víš co jdi do prdele jdu spát! Odpověděla jsem mu a lehla si..
On ale neodešel ale lehl si ke mně. ...Omg..Další kapitola je tu..
Bude to číst jedna úžasná osoba jménem David..Takže tahle kapitola je věnovaná jen tobě DavideJen aby ste pochopili..Ten na obrázku je David...
Mám vás ráda vaše AndY.
Jo a omlouvám se za chyby..❤❤❤
ČTEŠ
Jen Jeho
RomanceOn:Stejně se mi jednou odadáš a já si to užiju😂😂 Ona:Si myslíš nejsem ta co je do tebe blázen a vleze stebou hned do postele....😑. Ona ho asi miluje ale on neví co k ní cítí...