19. kapitola - Derekova vzpomínka

214 13 0
                                    

,,........a tak jsme se rozhodli vrátit do Beacon Hills."

,,Hmm....rozumím všemu.....tedy až na jednu věc."

,,Jakou?"

,,Proč vás moje máma chodila navštěvovat?"

,,No....ona to vlastně byla....je..no..prostě moje babička."

,,Cože? To není možné. Jediný, kdo z mých sourozenců přežil je Kara a jí v době, kdy ses narodila bylo tak pět."

,,Víš, Dereku, už si na to nevzpomínáš ale kdysi jsi měl sestru. Jmenovala se Elisabeth. Byla z vás všech nejstarší. Tvoje matka ji velmi milovala a dávala na ni na každém kroku pozor. Elisabeth měla být dědičkou vlčího daru a právě pro tento její dar si ji vyhlédl můj otec. Vetřel se jí do přízně. Všechny oklamal a potom ji donutil s ním utéct. Bylo to chvíli po tom, co zjistila, že je těhotná. Utekli k jeho smečce, kde to všechno začalo. Najednou už nebyl milý a pozorný. Začal být agresivní a na Elisabeth zkoušet různé pokusy. Dělal to tak po celou dobu jejího těhotenství. Tvoje sestra byla velmi silná ale tohle by bylo příliš i na vyspělého vlkodlaka. Bohužel porod nepřežila. Zato dítě ano a díky četným pokusům z něj nebyl jen tak obyčejný vlkodlak."

,,Co..co se stalo dál?"

,,Otec začal jeho pokusy praktikovat na mně. Ani nevím jak dlouho. Nevnímala jsem čas, čekala jsem jen na to, až umřu. Ale pak najednou vešel do mého života Alex a všechno změnil."

,,A on ji znal?"

,,Ano, znal ji. Vždycky ji měl rád. Byla pro něj jako matka. I když jen na chvíli."

,,Proč si na ni nevzpomínám?"

,,Když se to stalo, tvoje matka se rozhodla, že bude lepší, když na ni zapomenete. Moc dobře věděla, že už není naživu. Cítila to."

SeekingKde žijí příběhy. Začni objevovat