Ard arda bölüm yayınlıyacağımı söylemiştim. Ve verdiğim sözü tutuyorum. Daha çok yeniyim bunun farkındayım. Umarım hikayemi seviyosunuzdur... Bu bölüm diğerlerine nazaran daha uzun ve artık arkadaşlarımın yazıldığı bir bölüm olacak. Yorumlarınızı bekliyor olacağım...
Gerçekten kulağıma bir uğultu gelmesi çok mu anormal. Bu ne yahu kim benim arkamdan bu kadar konuşuyor. Resmen kulağım çınlamıyor mozart esintileri duyuluyor. Ani bir dürtülmeyle gözlerimi açmam bir oldu hemde o mozart artık çenesini kapadı çok şükür.🤗
Karşımda 1.60 boylarında siyah saçlı ve oldukça sevimli biri bana bakıp gülümsüyor. Ben ne bakıyon kardeşim diyemeden kız konuşmaya başlamıştı bile. Kız " benim adım Nermin tanıştığıma memnun oldum." dedi. Bende demek isterdim ama sen benim uykumdan alıkoyan tanımadığım tatlı bir kızsın. Uzatmadan bende " adım gece aynı zamanda neden uyandırmıştın?" diye sordum. Sanırım kız böyle bir tepki beklemiyordu. Yüzünden hiç düşmeyen gülümsemesiyle "en arkada öyle oturunca bende yanına gelmek istedim. Bize katılsana sende?" deyince mecbur bende ayağa kalkarak kızın olduğu grubun masasına ilerledim. Yoksa bu yüler yüzlü kız atarlancak gibiydi.
Masaya oturur oturmaz herkesle el sıkışıp tanışma zamanıydı. Herkes adını söylerken bidaha hatırlayamıyacağım için fazla üzerinde durduğum sönlenemez. Bende ad ezberleme hastalığı var galiba ve ileri boyutta. Hastaneye falan mı gitsem diye düşünmedim değil zamanında ama sonradan buda huydur diyerek muazzam karakterimin belirgin özelliği olarak fazla kurcalamadım.😂
Klasik nerelisin muhabbetleri hangi liseden geldinler vb. sorular ve cevaplarıyla zaman geçerken beni buraya getiren kız neydi adı yahu ? Kıza tekrar adını sorsam ayıp edermiyim diye düşünürken kıza tam beş dakikadır mal gibi baktığımın farkında bile değildim!
Kız bana "birşey mi oldu Gece?" diye sorunca ben insanlar nasıl bu adları aklında tutabiliyor diye kendi kendimle kavgaya tutuşmuştum bile. Ben " aslına bakılırsa adınız neydi?" Kız şaşkın şaşkın suratıma bakınca harbiden bende bu odun severlik var insan önce bir önden ben isim ezberleyemiyorum yani bu biraz zaman alıyor falan der. Kız şaşırsada tekrardan " adım Nermin yanına geldiğimde söylemeyimi unuttum ben?" diye sorunca "aslında ben isimleri aklımda tutamam sen adını söylemiştin" dedim. Kız yine tatlı bir şekilde gülümseyerek " ben isimleri aklımda iyi tutarım. Sana bu konuda yardımcı olmak benim için bir zevk olur" dedi. Ben bu kızı sevmeye başladım.
Ortaokul ve lise dede aynı sorunlarım vardı. İsim konusunda iyi olmadığımı yakın arkadaşlarım biliyordu. Orada da en yakın arkadaşım Zeynep bana yardım ederdi. Aslında hala en yakın arkadaşım ve ben onu çok seviyorum. Son senemizdi ve benim en çok üzüldüğüm şey ondan ayrılmak olmuştu. Yanlış anlamayın farklı şehire falan taşınmadı. Hala İstanbul'da oda ama bizim psikolojiyi iyi bilirsiniz farklı sıralarda oturduğumuzda bile sanki arkadaşımı fizana gönderiyorlar gibi hissetmem benim garipliyim değil dimi sadece?
Şimdi karşımda 2. Zeynep duruyor galiba bir filmin ikincisini izlemek için heyecanla bekleyen ergenler gibiyim. Bende gülümseyerek sanki kırk yıldır tanışıyomuş gibi kızla yani Nermin'le sohbet etmeye koyuldum. Evet daha 18 yaşındayım ve kırk yıllık bir arkadaş gibi sohbet edebiliyorum! Bu deyimi bulan kirkbir yaşında falan mıydı acaba? İnsan şunu onsekiz ondokoz yıllık falan diye söyler ama dimi? Baya kafa kızmış aslında dışarıdan bakıldığında içine kapanık gibi gözüküyor. Ama diyaloğa girince bununda içinden bir Neriman Teyze çıkması beni bile şaşırttı doğrusu. Konu konuyu açtı hatta eski sevgililerimizden dahi konuştuk. Eski sevgili dememe bakmayın şuan Burak diye biriyle konuşuyorum ama sanırım Burak' ı bırakma vakti geldi. 😂 (bu espiriyi yapmadım sayın!)
Sohbetin dersin akademisyeni (bunu hep demek istemiştim doğrusu böyle havalı oluyormuş. Klasik öğretmen veya hoca kelimesini onüç yıldır kullanıyorum şöyle bir zevk almadım doğrusu.) gelmesiyle son buldu. Aslında adına bakılırsa bu kadar normal bişey beklemiyodum. Şöyle biraz gizemli ışın kılıçlarıyla afilli bir giriş beklemiyor değildim. Sonuçta koskaca akademisyen! Ama bildiğin göbekli 35 yaşlarında bıraksak ismini tahtaya yazarak başlayacak biri hayallerimdeki gibi olmadı ama?
Ders olağan sıkıcılığıyla geçerken klasik yine tanışma adına herkes tek tek! adını soyadını söylemesi benim için eziyet gibiydi bide bunların yanına mesleği neden seçtiniz diye sorulmazmı? Allah aşkına bir insan üniversiteye gidiyor. Bu soru için biraz geç kalinmadı mı?😁 Hayır bide yüz kişilik sınıf zaten adlarını söylemesi bile yarım saat sürdü. Sen niye konuyu dallas gibi uzatıyosun anlamadımki. Sanki tek tek aklında tutacaksın hoca!
Evet tahmin ettiğim gibi bu sorudan sonra bir saattir sıranın bana gelmesini bekliyorum. Ama gelecek gibi gözükmüyor. Bide soruya gelen komik mesajlar pes dedirtmiyorda değil. Biri " ben meslekte para olduğunu duyunca geldim." der bir diğeri " aslında bu bölümün ne olduğunu bilmiyorum sadece okumak gerekiyo ve diploma şart!" demezmi? gerçekten cevaplar fazla şaşırtıcı. Sonuç olarak karşında çocuktan bahsediyorsun ama şunlar geleceğin şahane ÖĞRETMENLERİ mi olacak gerçekten! Ben bunlara çocuğumu emanet etmezdim gerçekten.
Sıra sonunda bana geldi. "Aslına bakılırsa lise dede bu bölümü tercih ettim. Uzun zamandır bunu planlıyordum. Ve istediğim bölümdeyim. Klasik bir cevap olucak ama çocukları çok seviyorum. Ve onları eğlendirerek eğitmek benim için bir görev" dedim. Neriman tam yanımda oturuyor zaten oda " çocukları çok seviyorum. Üniversiteyi ilk sene kazanamadım ve daha iyi bir eğitim için bir sene ara verdim. Ve tektar istediğim bölümde üniversiteyi kazandım. Şimdi de buradayım " dedi. Ben benden bir yaş büyük olduğuna şaşırmadım değil. Konuşma esnasında bundan bahsetmemişti. Sanırım tipime bakıp Abla falan diyeceğimi düşünmüştü.😂 Aslında derim ben kendime güveniyorum bu konuda.
Ders bitti ben Neriman' la birlikte bahçeye hava almaya çıktık. Ama çıkmaz olaydım.
Evet işte karşınızda uzun mu uzun üçüncü bölümüm. Umarım sizlerde keyifle okursunuz. Yorum bırakmayı ve bende istediğiniz birşey varsa çekinmeden söyleyebilirsiniz. Çekinmeyin yahu 😂 Evet bu bölüm bu kadardı. Yakın zamanda dördüncü bölümünü de yayınlıcam. Sizin isteklerinizinde yer almasını isterim. Bir sonraki bölüme kadar görüşmek üzere 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEBELEĞİM ♡
ChickLitÜniversiteli gencin hayat hikayesi... Gerçekten düşündüğü gibi mi ilerleyecek hayatı yoksa başı her zamanki gibi beladan kurtulmayacak mı? İşte benim hikayem. Mizah katarak yayınladığım kitabımı umarım beğenirsiniz. Beğenmediģiniz kısımlara yorum bı...