Simt iar acul ce ma inteapa in mana. Asistenta e atat de draguta incat nu am cum sa ma supar pe ea ca face asta. Nu imi place sa merg la doctor. Nu imi place sa fiu asa.. intotdeauna mi-am dorit sa fiu diferita, dar nu in felul acesta. Acum trei luni mi s-a spus ca sufar de dementa.
Cand am auzit prima oara, am zis ca este doar un vis; am crezut ca este o gluma sau un rezultat gresit, dar nu, nu a fost. S-a dovedit chestia asta prima oara cand era sa imi omor fratele cu un cutit deoarece mi-am inchipuit ca este un extraterestru.
Si iata-ma iar, pe acest pat de spital.
Domnul Raul, psihologul meu, paraseste camera fix cand ma trezesc. El m-a ajutat destul de mult in tot acest timp si ii multumesc din tot sufletul. Imi este intr-adevar un prieten si imi pot pune increderea in el. Acesta are 25 de ani si locuieste la cinci case distanta de mine. Raul m-a si gasit aseara cand, in timp ce eram somnambula, am inceput sa sparg lucruri prin casa si sa tip. Nu imi mai aduc aminte decat de visul pe care il aveam. Incercam sa alerg, incercam sa fug alaturi de Ana cat mai departe de acel om. Acum nu imi mai pot aminti cine era acel cineva care voia sa ne faca rau.
Usa de la intrarea in salon se deschide si chipul Anei ingrijorat isi face aparitia. Sare direct in bratele mele si ma saruta pe obraz.
-Esti bine? M-a sunat mama ta. O seara nu suntem impreuna si o iei razna..
Ana este mereu alaturi de mine si nu vrea sa ma lase singura niciodata.
Mama sa nu a fost de acord cu prietenia dintre noi doua atunci cand a aflat ca sufar de dementa, dar Ana i-a spus ca psihologul meu locuieste la cinci case distanta si in caz de orice, el va interveni in primele doua minute. Numarul de telefon al lui Raul este primul in agenda prietenilor mei.
-Te-ai distrat aseara? intreb eu.
-Amm.. da.. cu tine ar fi fost mai bine. Ii pot vedea tremurul din voce si-mi dau seama ca nu numai eu am patit ceva.
-S-a intamplat ceva aseara?
-Pai.. uite..
Ana realizeaza ca mama se afla si ea in salon si o rog frumos sa ne lase intre patru ochi.
-Continua, ii spun eu calma.
CITEȘTI
Intriga
Teen FictionEmma este o tanara liceeana. Grupul sau de prieteni este foarte restrans si plin de secrete, iar cel mai mare dintre ele are sa iasa la suprafata. Raul incearca sa o apere si sa o ajute sa treaca peste, dar nu este de ajuns. Emma are de gand sa faca...